Olen kuullut, että BMW käyttää moottoripyörissä ko. hälytintä. Kysyisinkin laitteen toimivuudesta, onko ollut ongelmia, jos on niin millaisia? Millainen mahtaa olla käyttöikä, ennenkuin mahd. ongelmat tulevat esiin (omassa pyörässäni on ollut 4 vuotta ja odotankin hetkeä, kun ajonestot menee päälle ja pillit alkaa soida omia aikojaan)? Miten toimia akun vaihdon yhteydessä? Onko tietoa Turun seudulla huoltokorjaamoista? Paikallinen BikeWorld kehoitti kääntymään yläpihallaan olevan sähköliikkeen puoleen, mutta kaveri totes vain: "Kato netistä, ei tämmösten kanssa kerkiä pelaamaan"
Oho, siinäpä tuli kysymyksiä ihan omiks tarpeiks, mutta jos joku viitsisi valottaa asioita mekäläiselle, kiitos
aja hitaammin, nauti kauemmin...
Mulla oli bemari pari vuotta eikä tuona aikana
häly oikutellut kertaakaan. Aina toimi ja
lähti ajonestot pois päältä. Kauko-ohjainkaan
ei ollut millänsäkään vaikka mimmosessa vesikelissä
ajeli.
Ja pyörän akunkin vaihdoin kerran, ei mittää onkelmia.
Olisko kuitenkin häly ja kauko pitänyt synkata, mutta se oli
alle puolen minuutin homma.
Ducati Diavel Dark
Omaa kokemusta ei Serpistaria ole mutta kaverin samanlaisessa pyörässä se tyhjensi akun muutamassa päivässä. Kyseessä lienee kuitenkin yksilövika ja se onkin tällä hetkellä takuukorjauksessa.
Mulla on Laserin häly. Ensimmäinen lakkasi toimimasta melkein kättelyssä mutta tämä toinen on kyllä pelannut. Jokunen vika?häly on kyllä aiheutunut ja tietysti yöaikaan. Ne kyllä ottaa päähän..
Tietäiskö muuten joku, saako Laserista kytkettyä sen automaattisen käynnistykseneston päällemenemisen pois. Ja jos, niin miten?
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Mulla on serpi omassa mopossa eikä sen kanssa ole tullut ongelmia minkäänlaisia. Hyvin on pelittänyt.
Vaihdoin mopoo, mutta nappasin hälyn vanhasta ja asensin uuteen.
3,s kesä menossa