Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mistä löytyisi edulliset kahvalämppärit?
    Onhan näistä kahvalämppäreistä ja niiden asentamisesta ollut täälläkin aina välillä juttua, eli Haku-toiminnolla löytyy varmasti tietoa.

Mutta siis... AllRightista löytyy tee se itse tyylinen -paketti jossa on vastukset, piuhat ja kytkin. Jos haluaa valmiimman paketin niin Saksasta tilaamalla saa esim. Louisilta. Laita tuotehaku sanaksi Saito niin löytyy (jos et halua tilata itse niin Motovelhot toimii Suomessa jälleenmyyjänä).
    -Villiaasin poika-
    Motovelhoilla oli lämmitys härpäkkäleitä hyllyssä kun siellä taannoin poikkesin...
    Allrightin kahvanlämmittimien katkaisija ei kuulemma oo vedenpitävä. Iiso miinus
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Itse ostin ilmeisesti moottorikelkkaan tarkoitetut lämpöelementit ja asensin itse paikalleen. Hieman johtoa, liittimiä ja sähkökaavion lukua: siitä se lähti. Ja tietenkin muutama sulake... *
    Vinkkinä sanoisin, että kannattaa hankkia sarja, jossa on jonkinlainen tehonsäätö lämppäreille. Kämmenet tuntuu käristyvän ja silti peukalot palelevat * . Siinä Allrightin sarjassa taitaa olla kaksi tehoasentoa? Katkaisijoita saa kaupasta, ainoastaan asennuspaikan löytäminen tuotti nakupyörässä tuskaa.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Katso tuolta
    Vanhempaa keskustelua aiheesta.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  7.  
    Lainaa (kap57 @ Huhti. 10 2004,16:56) kirjoitti
    Itse ostin ilmeisesti moottorikelkkaan tarkoitetut lämpöelementit..
    Ne on varmaan teholtaan ihan eri luokkaa kuin mopon kahvalämppärit.
    En ole kelkalla kamalasti ajellut mutta tuossa hiihtolomalla 10 asteen pakkasessa kuitenkin viimeksi. Kelkan kahvalämppäreitä ei voinu pitää kuin puolella teholla, oli ne sen verran tehokkaaat..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.