Terve.
Tälläisen täysin samanlaisen menopelin ostin. Nyt on tämä poika ikionnellinen![]()
Tänään pistin nimeni papereihin ja jos luoja suo niin saan uuden pyöräni keskiviikkona tahi torstaina.
Taidan olla vielä niin täpinöissä että en tiedä edes mitä kirjoittaa![]()
Aprilia RSV 1000 R 04
Toi on asiallinen peli...laita vielä live kuvia kun saat pyörän talliin.![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Todella vaikuttava peli. Samanlainen huristi viime viikolla autoni ohi liikennevaloissa seisoessani. Elämys oli erikoisen puoleinen. Ennen ohitusta kummastelin tasaista, lähestyvää tärinää. Siis ihan fyysistä tärinää. Tärinä muuttui murinaksi ja samalla se hurahti (murahti) takaa ohitseni. Todella vaikuttavaa.
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
"vanha" mille oli jo unelma pyöränä, uutta mallia varten ei
löydy riittämiin superlatiiveja sanavarastostani. factory
model "kosketti mua", tv-hömppätuomarin sanoin..
the music was new
like black polished chrome.
and came over the summer
like liquid night.
On muuten mahtava pyörä!
Itsellä nyt 560km takana Factory mallilla.
Vielä kun saan noi putket vaihdettua vähän vapaammin hengittäviin niin eipä äänet paljoa tuosta voi parantua
Yamaha Thundercat 600 -01 ex
Yamaha Thunderace 1000 -02 ex
Triumph Speed Four -04 ex
Suzuki GSX-R 600 -05 ex
Aprilia RSV Factory -05 ex
Ducati Streetfighter -10 ex
Onnittelut! Omaan silmääni tuo ei ehkä ole kaunein, mutta ne äänet!!! Jos tuon pyörän jylinä ei vakuuta, niin mikä sitten...
- Rajatonta Voimaa! -
Taas niitä pyöriä, joihin voi sanoa vaan: *huokaus*.
Upea.
Mopot, musiikki ja lentopallo.
Todella hieno on!
Itse kattelin liikkeessä kyseisen moton pyrstöosaa ja
se kolahti meikäläiseen. Takavalo/vilkku -tsydeemimuotoilu on
aivan helvetin hieno!!!
![]()
-Menevän miehen tuntee siitä, että hänellä on kivekset peräkkäin.-
UGH(Hartza @ Huhti. 06 2004,12:01) kirjoitti
![]()
![]()
Näin tollasen ekan kerran messujen jälkeen Lahden Bike Pointin eessä! Voi prkl se oli komee!
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Jos minulla olisi kalashnikov silmien edessä ja pyssyn omistaja vaatisi ostamaan italialaisen pyörän....... Se olisi tuo!
Eli helevetin nätti!
Kerrohan jatkossakin miten pelittää niin me anti-Giorgiot jotka kuitenkin tykkää Giorgio tyylistä saavat vähän nenilleen.......tai sitten ei saada! Toivotaan että saadaan! Tahdon meinaan samanlaisen!![]()
Ex hippi!
Kyllä kehtaa paukutella...
Kuvia --> Suzuki GSF 1250 A Bandit -08
här guud![]()
Kannattaa ehkä kuitenkin pysyä japsikikottimissa. Eivät tahdo nuo Italian ihmeet pysyä ulkomaisten lehtien kiloluokan testeissä rivinelosten tahdissa. *(Legolas @ Huhti. 16 2004,10:05) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Äläs nyt, onhan tuo Mille pärjänny noissa Biken Master bike-testeissä (kertoo kaiken(Bomber @ Huhti. 18 2004,23:52) kirjoitti
) joten kai sillä ainakin radalla pärjää. Ja ne äänet, niihin ei rivineloset pysty.
Todettakoon vielä että mulla on rivinelonen ja jaappanilainen.![]()
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Joskus vielä palaan tuohon kyseiseen italialaisleiriin ja ajan jollain tuollaisella!!...se on vaan niin hiano!!![]()