Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Missä kilometrimäärässä pitäisi nokkaketju vaihtaa?

Entä mistäs mahtaisi löytyä sellainen lokari/ketjusuojayhdistelmä mitä noissa uudemmissakin pyörissä näkee. Vai pitääkö alkaa itse vääntää lasikuidusta?
    Toivottavasti ei En oo netistä löytänyt.

Nyt on pyörä ihan osina ja enää 12 viikkoo aikaa saada se kuntoon. Moottorin posket on maalattu ja pian pitäisi viedä runko maalaukseen. Koko moottorin maalaan sitten ensi talvena(ettei tulisi kiirus kaudeksi 2004) ja ensi talvena olisi tarkoitus asentaa myöskin r6:sen takaosa jollei sitten satu töitä löytymään ja pyörä vaihtoon.

Hommia mitä nyt olisi tarkoitus tehdä on siis.

1. Nokkaketjun vaihto jos kilometrit tullut täyteen
    2. Venttiilien säätö.
    3. Runko, jarrusatulat, yläkolmio, etuiskareiden alapää, takaswingi mustaksi.
    4. Jarruvaloiksi ledit
    5. Katteet eriväriseksi ja niiden fiksailua
    6. Vanteiden kiillotus reunoista
    7. Hiilikuitarraa mittariston taustaan
    8. Takapöntön kiilloitus

että sellaista joitakin kuvia olen jo otattanut(norm. kamera)
    Jospa sitten joskus niitä nettiin.

Muilla Fzr rojekteja?
    Stormilla on ainakin huggereita fazeriin. Oli tarkotus ostaa omaankin, mutta ei oo ollu ylimäärästä rahaa. Toinen hankinnan kohde olis belly ban, mutta se pitäs ensin käydä kattomassa, kun siitä ei ole stormin sivuilla mitään kuvaa.
    Storm
    FZS 600 -99 ->
    R1 -05
    Ei siellä FZR:ään näkynyt. Eikä FZR tarvi belly pannereita.

Olitkohan FZS pyörässä?
    Itsellä myös menossa pienoista hienosäätöä oman prätkän kanssa (600 FZR -93). Tarkoitus olisi talven aikana tehdä alla olevat jutut jos ei mene vaihtoon:
    -Uudet ketjut ja rattaat
    -Svingin maalaus
    -Vanteiden uudelleen maalaus & lakkaus
    +Jotain pientä säätöä.

Itse olen myös miettinyt tota R6:n takapäätä, mut tosiaan jos toi vaihto on edessä niin saa jäädä.

Tähän mennessä valmiiksi saadut "säädöt":
    -Takavalo tuplalampuilla
    -Kevennetyt takakatteet
    -Minivilkut
    -Erikoismaalaus
    -Täysin musta pleksi
    -Alumiininen ketjusuoja
    +jotain muuta pientä...

Meinaa olla vähän vaikeeta rakennella noita fzr:ä koska ainakaan itse en ole mahdottoman monia, laiteltuja semmoisia löytänyt, en ainakaan kuvia kera!
    Olisi mukava nähdä joitakin kuvia.
    Ja mitä tuo kevennetyt takakatteet tarkoittaa?

Kyllä netistä löytyy modifioitua fzr:iä aikapaljonkin

tässä yksi

Bikepics

ja tässä toinen

sportbikes

Ja muitakin vastaavia gallerioita löytyy.

Tänään lähti runko hiekkapuhallukseen ja jauhemaalaukseen ensi viikolla pitäisi saada. Ja mustahan siitä rungosta tulee.
    Niin ja lasikuidusta meinaan sitten tehdä sellaisen ketjusuojalokari yhdistelmän.
    Kevennetyillä takakatteilla meinasin sitä, että niistä on siivut otettu takaosasta pois, eli ovat kevyemmän näköiset kuin vakiot. Vakiothan katkuvat ylös saakka suoraan, omissani tulee sellainen käännös ylöspäin. Vaikea selittää , pitää laittaa kuvia nettiin niin näät.

Itse olen myös katsellut tuota huggeria mut eipä löydy valmista ei. Sama undertailien kohdalla, eli jos tommoseen jotain haluaa niin se täytyy melkeempä tehdä itse tai muokata jostain toisesta.

Minkäslaista maalausta ajattelit omaan pyörääs?
    BTW: Laitatko suorat urlit niihin kuviin..

Jotain tallaista. Kyseessä on siis photoshopilla muokattu ja tuo vihreä ja harmaa väri joksikin toiseksi harmaan sävyiseksi olisi tarkoitus ja joku tuollainen sinisen kaltainen.

Tänään meni runko hiekkapuhallettavaksi ja siitä siis jauhemaalaamalla tehdään musta.

Hienojahan noi! Omastani laittasin kuvia jos ne nettiin saisin, sunpoint.net vaan tuntuu olevan alhaalla kokoajan, tai siis ainakaan ftp:llä en sinne yhteyttä saa.
    Eli tuolta löytyy muutama kuva rätkästä-->

edit. linkki poistettu

Makee maalaus. Pitää harkita itsekkin jos laittais jotain grafiikkaa.
    No nyt on otettu ekat savut uudelleen kasauksen jälkeen. Taitaa katteiden maalauskin jäädä ensi talveen.

Nyt on runko hienon musta.
    Lainaa (karting @ Maalis. 11 2004,04:16) kirjoitti
    No nyt on otettu ekat savut uudelleen kasauksen jälkeen. Taitaa katteiden maalauskin jäädä ensi talveen.

Heitähän uteliaita muutamalla kuvalla
    Lainaa (VLU @ Maalis. 11 2004,08:12) kirjoitti

Heitetään varmaan tässä lähiaikoina. Huom. Varmaan.

Kysymys: Mikä vialla kun kun tyhjäkäynnillä ajovalojen voimakkuus vaihtelee. Heti kun laittaa kierroksia niin valot himmenee hieman mutta kylläkin palavat tasaisesti?

Onkohan akku huonona?
    Lainaa (karting @ Huhti. 04 2004,22:33) kirjoitti

Kysymys: Mikä vialla kun kun tyhjäkäynnillä ajovalojen voimakkuus vaihtelee. Heti kun laittaa kierroksia niin valot himmenee hieman mutta kylläkin palavat tasaisesti?

Onkohan akku huonona?
    Miten tyhjäkäynti, kuinka korkeella kierrokset? Entä käykö tasaisesti vai humpaako kierrokset?
    [QUOTE= (karting @ Huhti. 04 2004,22:33)]
    Lainaa karting,Maalis. 11 2004,04:16 kirjoitti

Onkohan akku huonona?
    Mulla on vähän samanlaisia ongelmia, tyhjäkäynnillä valot palaa kirkkaasti, kun nostaa kierroksia niin valot himmenee..akun jännite ilman kuormaa n.12.1V, 3000rpm lataa 13,8V, haynesin mukaan pitäis ladata 14,3-15,3V.
    Lainaa (karting @ Huhti. 04 2004,22:33) kirjoitti

Onkohan akku huonona?
    Kuullostaa pahasti siltä että jännitteensäätimen uusiminen on edessä. On meinaan vähän niinkun tyyppivika noissa vehkeissä. Iteltä meni kans viime kesänä ja keitti sit siinä samalla akunkin paskaks. Jännitteensäädin löytyy sieltä vasemman takakatteen alta ja mun tapauksessa sen tosiaan huomas jo päälleppäin että oli rikki, kun oli jotai mömmöö valunu sieltä poies. Alkuperäsosa makso jotain 150e + akku että tuli aikas kaallikskin se homma. Mutta sen jälkeen ei ole ollu sähköissä mitään vikaa
    ZX-12R--SOLD--
    R1
  20.  
    Kiitoksia neuvoista itselläni valojen vilkkuminen loppui kun laitoin akkukaapelin kunnolla kiinni akkuun.