Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Lainaa (B12 @ Huhti. 12 2004,00:41) kirjoitti
    No omassa Suzukissa ainakin ottaa venttiilit kanteen koko ajan, eikä siitä sen kummempaa hämminkiä ole ollut.
    Sama vika mun Dukkessa Pakko yrittää elää vaan ton kanssa
    Arlen who?
  2. #32
    Lainaa (Make80 @ Huhti. 12 2004,16:33) kirjoitti
    Tämmönen knoppitieto löyty, lähde TÜV. Tässäkin kyselty ylimääräisten korjaamokäyntien määrää, vastaajana auton omistajat. Tilastossa mukana 15 merkittävintä Saksassa myytävää automerkkiä, tässä TOP 10. Lieneeekö Volvo mukana, tälle listalle ei ainakaan mahtunut.

    Toyota 1,2 %
    Mazda 3,3 %
    Mitsubishi 4,4 %
    Nissan 5,3 %
    Mercedes 5,3 %
    BMW 6,1 %
    Audi 7,8 %
    Skoda 9,5 %
    VW 9,5 %
    Seat 9,9 %
    Mistä löysit nuo jutut? Onko moottoripyöristä tollasta juttuu noista ylimääräisistä korjaamo käynneistä?
    Honda rules
  3. #33
    Taitaa olla taas näitä epämääräisiä huhuja, joita jotkut levittävät huvikseen. Jos kyseessä todella olisi niin vakava ongelma kuin tuossa ylempänä on annettu ymmärtää, siitä olisi jo ajat sitten tullut valmistajalta tiedote. Pitkään alalla toimineella kansainvälisesti tunnetulla Yamahalla ei ole varaa päästää myyntiin viallisia tuotteita, olivat ne sitten prätkiä, lyömäsoittimia tai äänentoistolaitteita. Suomen maahantuojan Konekeskon sivuilla ei ollut mitään mainintaa R1:stä vaivaavista ongelmista, joten kyse on varmaan taas yhdenlaisesta käytännön pilasta. Amerikkalaisethan tyypilliseen tapaansa syyttävät valmistajaa aina kun särkevät järjenvastaisella käytöllä ostamansa vempaimet. Mikään laitevalmistaja ei pysty käytännössä varautumaan idiootteja varten ja niitä näyttää piisaavan tajuttomat määrät Jenkkilässä vahingonkorvauskanteista päätellen.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #34
    Sori... OFF THE TOPIC:

    Lainaa kirjoitti
    Sen verran vanhana Volvo fanina täytyy korjata että kyllä Volvo oli ennen laadullisesti huippua, toista se on nykyään esimerkiksi V70 ja S80 on täydellisiä pas..ja. Ensimmäisen vuoden aikana Ruotsissa tehtiin kysely S80:n omistajien joukossa ja heistä 43% oli joutunut käymään jonkin muun syyn kuin huollon takia korjaamolla. Onneksi ei meillä sentään pyöräpuolella olla vielä tällä tasolla, mutta lisää elektroniikkaa pukkaa myös kahden pyörän päälle kokoajan.
    Itselläni S80 ja olen joutunut käymään korjaamolla korjauttamassa vikoja.. siis normaalien huoltokäyntien lisäksi. Nyt S80:lla kohta persepuuduksissa ajettu 200tkm ja voin sanoa että ehdottomasti luotettavin peli millä olen ikinä ajanut. Monen monta erilaista autoa on alla ollut ja KAIKKIA näitä olen enemmän ja vähemmän joutunut normaalien huoltojen lisäksi käyttämään korjaamolla. Opelia jopa sen verran että vaihdoin että kun se sen "viimeisen" kerran laukesi Jyväskylän kohdalla niin tein heräteostoksen ja jätin uudehkon Opelin sinne ja jatkoin matkaa Volvolla. Enpä ole sellaista merkkiä vielä nähnyt ja kuullut mikä ei kilometrien myötä joutuisi korjaamolle jostain muistakin vioista. Itsellä tulee vuodessa n. 70 - 80 tkm työajoa (en ole taksikuski ) ja kyllä niissä vikoja alkaa löytymään. Tietysti jos auton ainut tarkoitus on kauppakassien kuljetusväline lähikaupan Siwasta ja 10 vuodessa tulee kilometrejä 20 tkm niin silloin Ladakin kestää kauemmin Voisin väittää että Volvoilla (erittäin suosittu esim. takseina) ajetaan kilometrejä huomattavasta keskimääräistä enemmän.

    Lainaa kirjoitti
    Toyota 1,2 %
    Mazda 3,3 %
    Mitsubishi 4,4 %
    Nissan 5,3 %
    Mercedes 5,3 %
    BMW 6,1 %
    Audi 7,8 %
    Skoda 9,5 %
    VW 9,5 %
    Seat 9,9 %
    Opelista sen verran kokemuksia että ihmettelen että ei tässä listassa ole ollenkaan



    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  5. #35
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    topicci painunut aika alas... R1 omistajat ja muut, onko tuo laatikoiden särkyminen tai venttilien korkkaaminen ollut/tullut tyyppiongelmaksi ?

    nimimerkki käytettyä -04 vehjettä haaveksiva...
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  6.  
  7. #36
    Taisi olla uutisankka. Sitävastoin monilla ml. allekirjoittanut on kytkin toiminut huonosti uutena. Korjaaminen on tehty takuutyönä ilman suurempia mutinoita. Itsellä on noin 6000km mittarissa ja tuota kytkinprobleemaa lukuunottamatta R1 '04 on toiminut moitteetta.

    pasi
    KTM950SE
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12