Sama vika mun Dukkessa(B12 @ Huhti. 12 2004,00:41) kirjoitti
Pakko yrittää elää vaan ton kanssa
![]()
Arlen who?
Mistä löysit nuo jutut? Onko moottoripyöristä tollasta juttuu noista ylimääräisistä korjaamo käynneistä?(Make80 @ Huhti. 12 2004,16:33) kirjoitti
Honda rules
Taitaa olla taas näitä epämääräisiä huhuja, joita jotkut levittävät huvikseen.Jos kyseessä todella olisi niin vakava ongelma kuin tuossa ylempänä on annettu ymmärtää, siitä olisi jo ajat sitten tullut valmistajalta tiedote. Pitkään alalla toimineella kansainvälisesti tunnetulla Yamahalla ei ole varaa päästää myyntiin viallisia tuotteita, olivat ne sitten prätkiä, lyömäsoittimia tai äänentoistolaitteita. Suomen maahantuojan Konekeskon sivuilla ei ollut mitään mainintaa R1:stä vaivaavista ongelmista, joten kyse on varmaan taas yhdenlaisesta käytännön pilasta. Amerikkalaisethan tyypilliseen tapaansa syyttävät valmistajaa aina kun särkevät järjenvastaisella käytöllä ostamansa vempaimet. Mikään laitevalmistaja ei pysty käytännössä varautumaan idiootteja varten ja niitä näyttää piisaavan tajuttomat määrät Jenkkilässä vahingonkorvauskanteista päätellen.
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Sori... OFF THE TOPIC:
Itselläni S80 ja olen joutunut käymään korjaamolla korjauttamassa vikoja.. siis normaalien huoltokäyntien lisäksi. Nyt S80:lla kohta persepuuduksissa ajettu 200tkm ja voin sanoa että ehdottomasti luotettavin peli millä olen ikinä ajanut. Monen monta erilaista autoa on alla ollut ja KAIKKIA näitä olen enemmän ja vähemmän joutunut normaalien huoltojen lisäksi käyttämään korjaamolla. Opelia jopa sen verran että vaihdoin että kun se sen "viimeisen" kerran laukesi Jyväskylän kohdalla niin tein heräteostoksen ja jätin uudehkon Opelin sinne ja jatkoin matkaa Volvolla. Enpä ole sellaista merkkiä vielä nähnyt ja kuullut mikä ei kilometrien myötä joutuisi korjaamolle jostain muistakin vioista. Itsellä tulee vuodessa n. 70 - 80 tkm työajoa (en ole taksikuskikirjoitti
) ja kyllä niissä vikoja alkaa löytymään. Tietysti jos auton ainut tarkoitus on kauppakassien kuljetusväline lähikaupan Siwasta ja 10 vuodessa tulee kilometrejä 20 tkm niin silloin Ladakin kestää kauemmin
Voisin väittää että Volvoilla (erittäin suosittu esim. takseina) ajetaan kilometrejä huomattavasta keskimääräistä enemmän.
Opelista sen verran kokemuksia että ihmettelen että ei tässä listassa ole ollenkaankirjoitti
"Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
topicci painunut aika alas... R1 omistajat ja muut, onko tuo laatikoiden särkyminen tai venttilien korkkaaminen ollut/tullut tyyppiongelmaksi ?
nimimerkki käytettyä -04 vehjettä haaveksiva...
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Taisi olla uutisankka. Sitävastoin monilla ml. allekirjoittanut on kytkin toiminut huonosti uutena. Korjaaminen on tehty takuutyönä ilman suurempia mutinoita. Itsellä on noin 6000km mittarissa ja tuota kytkinprobleemaa lukuunottamatta R1 '04 on toiminut moitteetta.
pasi
KTM950SE