Semmoisia nuo "loivakeulaisetkin" ovat, eli ihmisten pitäis vaan oppia muistamaan tuon custom -sanan todellinen merkitys. Se kun pirukseen pitää sisällään niin fighterit, kyykyt kuin härräkät..ja kaikki halvat kopiot(B12 @ Huhti. 03 2004,09:26) kirjoitti
![]()
No niin, ja tänään tuli sitten testattua oikein liikenteen seassa että mitenkä se toimii.
Ja toimiihan se. Oikea itsemurhapeli tuntuu olevan, johtuen tuosta 60-sarjan etunakista, vakioakselivälistä ja "riittävistä" tehoista.
Kelin kylmyydestä johtuen en vielä pahemmin revitellyt, koska nytkin tuntuu olevan ongelmia etupään maassapysymisen sekä takarenkaan pidon kanssa.
Huomenna jos ei ole hirveä krapula, pitää mennä motarille koittamaan että keuliiko se vielä kuutosella. Nelosella ei ollut ainakaan ongelmia.
Hitaus on malttia!
ANY10.
Voi perhana, mä ku olin tänään niin onnellinen ku Trumppa(Mika 14R @ Huhti. 03 2004,20:16) kirjoitti
nosti keulaa kaasusta ykkösellä![]()
ja ku mä luulin silloin olevani kuningas..
No, nälkä se ilm. kasvaa viritellessä..
Mut perhananmoinen pyörä sulla.
Ducati Diavel Dark
Mä muuten vaihan iha just mun salainen "laatu-aika-kuvani" Silvia Saintista tohon mopokuvaanSe vaan muuttuu paremman näköiseksi joka kerta kun avaa ja tsiigaa...aika jeesjeeslääflääf!
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Törkeen hieno! En osaa edes kuvitella sitä työn/rahan määrää joka tohon on uponnu...
![]()
Uusi konsti on parempi kuin vanha Bussi.
Voi juma*****, onpa UPEA!!!!!!!!!!! Hittolainen, ja millainen mylly tuossa on... Ajokokemus lienee suht lähellä ohjuksella ratsastusta, ainoana erona se, että korkeusero (melkein) vakio. Todella, todella komea pyörä.(Mika 14R @ Huhti. 02 2004,20:40) kirjoitti
Itsekin pidän kovasti Gigerin taiteesta, joten älä loukkaannu, vaikka oma CB1300 joskus tulisi vastaan samoissa väreissä.Noh, sehän olisi pelkästään positiivista!
![]()
![]()
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
Miten on muuten ton turbon kanssa, menikö katastuksesta läpi vai jouduitko "kadottamaan" sen ennen asemalle siirtymistä?(Mika 14R @ Huhti. 03 2004,20:16) kirjoitti
Mutta on se vaan p**keleen hieno!![]()
" Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
"Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
silmät putos päästä!!! Tuossa on nähty verta,hikeä ja kyyneleitä,mutta mitään niistä ei ole tehty turhaan!!! Ei TAKUULLA tule toista samanlaista vastaan joka mutkassa!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Työnteolle on aikansa,moottoripyöräilylle on aikansa.Muulle ei aikaa jääkään. -Coco Chanel-
OMG! Aivan törkeen hieno, tohon on saanut aikaa ja rahaa upottaa. Mutta ei vissiin vituta enää
Täytyy kyllä kammeta itseni american car shouhun ihmettelemään tuota taideteosta livenä. Tulipahan sitten syy lähteä sinne kaatamaan![]()
Helvetin hieno, ja tyylikäskin vielä. Toivottavasti näen tuon luonnollisessa ympäristössäkin vielä tänä kesänä, koska kuvat ei tee taideteoksille oikeutta.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Helvetin hieno peli !
saatko katteet kiinni jos on tarvetta?
minkä verran luulet että siitä irtoo tehoo?
--=LaOnda=--
Helvetin hieno
Rakastan Itseäni
Katteiden kiinnitykseen tuskin on tarvetta, koska onhan mulla tämä.(LaOnda @ Huhti. 05 2004,17:41) kirjoitti
http://www.powerking.cc/pics/galleri...vusta1_iso.jpg
Tehoakaan mun ei tarvitse arvailla, sillä sehän lukee rekisteriotteessa![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
Turbo on leimattu.(Henry @ Huhti. 04 2004,15:01) kirjoitti
Hitaus on malttia!
ANY10.
Paljonko on turbossa ahtoa ? -> ja mitäs sillon löytyy takaselta nm ja hv:tä ?
" Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
tääh? 2 tollasta mopoa? tääh!? kerros osoite niin mä voin viedä yhen ittelleni, joohan?(Mika 14R @ Huhti. 05 2004,21:49) kirjoitti
![]()
Ja mä kun olin juuri saanut uskoteltua itselleni etten sitä tehoa niin mahdottomasti tarvitse... Ja vitut.
Kovin ovat komeita![]()
Saatana, mut on kyllä pojalla hieno kikotin!!!![]()
![]()
Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
Hieno peli nostettava hattua
On mopo käynyt melkosen muodon muutoksen lähtötilanteesta paskana![]()
Milloinkas nähään BSH:n tai Awolin keskiaukeemalla? Komee on perskeles!!
"THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
Ahtimen viive tässä ekoilla ajokerroilla enimmäkseen haittasikin.(Mopo @ Huhti. 06 2004,10:47) kirjoitti
Kun olen tottunut tohon isolohkovaparin nopeaan reagointiin, on se outoa kun kone on aivan hengetön alakierroksilla.
Ylhäällä sitä vetoa tuntuu riittävän ihan kivasti kylläkin.
Hitaus on malttia!
ANY10.