Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään tietoa SV 1000 penkitetyistä tehoista?? Lähinnä kiinnostaisi onko ollut mitään vaikutusta tehoon / vääntöön vaimentimien-tai koko putkiston vaihdolla. Myös muut SV:n tuning kokemukset kiinnostaa . Käppyröitä esiin jos löytyy
  2. #2
    Moro!

    Tässä nyt yksi käppyrä, jossa ihan 1) vakio SV1000 2)Renegaden airkit + Renegaden bolt-onit 3) Renegade Airkit + Renegade bolt-onit + 2cm tankin nosto.

    Kivasti noussut teho joo, ja säädöt tehty muistaakseni vakioboksilla.
  3. #3
    Eikö tuosta sais tuota keskikierrosten kuoppaa pienennettyä laihentamalla seosta siltä alueelta?
  4. #4
    Lainaa (Nakki @ Maalis. 01 2004,13:34) kirjoitti
    Eikö tuosta sais tuota keskikierrosten kuoppaa pienennettyä laihentamalla seosta siltä alueelta?
    mun käsitykseni olisi että pitäisi saada kyseiselle alueelle lisää kakkua
  5. #5
    Tossahan oli toi sininen käyrä pelkkä putkisto ja toi vihree oli kun oli vielä tankkia nostettu. Sillä oli käsittääkseni haettu lisää pa-painetta ja oli saatu lisaa huipputehoa, mutta tossa yhdessä kohtaa oli teho laskenu entisestään. Suzukin ruiskuahan voi säätää ilman commanderia tai vastaavaa, mutta saako sitä säädettyä laihemmalle?
  6. #6
    Lainaa (Nakki @ Maalis. 02 2004,01:29) kirjoitti
    Tossahan oli toi sininen käyrä pelkkä putkisto ja toi vihree oli kun oli vielä tankkia nostettu. Sillä oli käsittääkseni haettu lisää pa-painetta ja oli saatu lisaa huipputehoa, mutta tossa yhdessä kohtaa oli teho laskenu entisestään. Suzukin ruiskuahan voi säätää ilman commanderia tai vastaavaa, mutta saako sitä säädettyä laihemmalle?
    Saahan sitä laihemmallekkin säädettyä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Tietääkö kukaan saako SV:n omaa bensapumppua säädettyä
    bensanpaineen nostamiseksi?



    No jo on perkele!!!!!
  8. #8
    Mo

    pari selventävää kyssäriä

    Mulla on SV:ssä kiinni yoshin Race, onko yhtä hengittävä ?
    Onko airkit reikä ilmanputsarin kannessa vai suodatin vai...

    Kuka säätää SV:n omaa boxia ?
    Onko kukaan pienentän etu ratasta......?

    Elän toivossa että mullakin olis n. 130 hv !!!!!

    - Jani



    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  9. #9
    Mulla on sellanen käsitys että valtuutetulla Suzuki
    huollolla se Suzukin oma ruiskun säätölaite.
    Jos asut PK-seudulla niin MR-Power on oikea osoite.



    No jo on perkele!!!!!
  10. #10
    Lainaa (1jani2p @ Maalis. 03 2004,18:54) kirjoitti
    Mo

    pari selventävää kyssäriä

    Mulla on SV:ssä kiinni yoshin Race, onko yhtä hengittävä ?
    Onko airkit reikä ilmanputsarin kannessa vai suodatin vai...

    Kuka säätää SV:n omaa boxia ?
    Onko kukaan pienentän etu ratasta......?

    Elän toivossa että mullakin olis n. 130 hv !!!!!

    - Jani
    Terve!

    Yoshiahan kehutaan tuolla SV piireissä parhaimmaksi putkeksi, mutta niin myös noita muita Hyvä putki se on ja taatusti hengittää tarpeeksi.

    Airkit on tämä ja Tällaisen tuloksen sillä saa ilman kannuja takarenkaalta ja tällaisen kangelta.

    pistää mietityttämään moisen osto Tosin hinta on todella suolainen 220€ *
  11. #11
    No, jos tuossa saa hepan alle 40eurolla niin eihän se ole paha edes!halvimmat hepat on z750:sessä, ja siinä ne maksaa hieman alle 100euroa...
  12. #12
    Ilmanputsarin kansi maksaa virallisesti 29E siitä kun tunaaa katon pois niin ainakin äänet kovenee.

    Väittivät Essolla isot pojat että omaa ruiskua voi säätää 10% toivottavasti riittää....

    Lapsi kun olen niin kokeilen !


    - Jani
    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  13. #13
    Lainaa (SBY @ Maalis. 04 2004,06:55) kirjoitti
    Airkit on tämä ja Tällaisen tuloksen sillä saa ilman kannuja takarenkaalta ja tällaisen kangelta.

    pistää mietityttämään moisen osto Tosin hinta on todella suolainen 220€ *
    Nuo Pipercrossin putsarit ei paljoa maksa ja tuon lätkän kanttaa vaikka alumiinipellista pienellä vaivalla, jos ei ole pakko olla hiilikuitua. Putsareita saa ainakin Free Technicsiltä. Oisko reilu 10€/pari, en muista.

    Kaverin SV 650:een tehtiin tuollainen modi jo monta vuotta sitten. Dynojetin suutinsarjaa vähän modaamalla pelasi ihan hyvin.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  14. #14
    Mites K&N vapaavirta suodin, ajaako saman asian kun toi kit:i??
  15. #15
    Aika mopohan tuo tonniseksi on...paljos SV painaa?!? * Ja lisäksi, missä on se V-koneiden ylivoimainen vääntö * Provoaa minkä kerkiää...sori.



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #16
    S malli eli varttikatteellinen on 189 kg ja naku 186 kg muistaakseni.
  17. #17
    Lainaa (JFK @ Maalis. 21 2004,10:35) kirjoitti
    S malli eli varttikatteellinen on 189 kg ja naku 186 kg muistaakseni.
    Just..eli paino kuitenki inhimillinen.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #18
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 21 2004,10:30) kirjoitti
    Aika mopohan tuo tonniseksi on...paljos SV painaa?!? * Ja lisäksi, missä on se V-koneiden ylivoimainen vääntö * Provoaa minkä kerkiää...sori.
    Niinhän ne tonniset V2:t on ennenkin kilpailleet samoissa luokissa 750 nelimukisten kanssa ja 750 V2:t kuussatasten nelikoiden kanssa

    Kyllähän tuo luokassaan on ihan mainio!
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  19. #19


    Alla R1 2004



    Siitä voi katsella kuinka V2 alle 5 tuhannen kierroksen on 2 kertaa tehokkaampi !!!!!!!!

    vaikka tehoissa jää 50 hv niin noin samat väännöt !!

    - Jani

    puhuiko joku että pitäisi verrata 600:tasiin näyttää mopoilta







    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  20. #20
    http://www.sv1000.zyns.com/forums/sh...4386#post34386

    Tässä linkki josta löytyy lähes kaikki miten SV:tä voi tunata, erittäin Hyvä

    - Jani
    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  21. #21


    Kuvassa ympättynä R1 2004 *ja V2 koneet samaan kuvan ja näyttäisi että vasta YLI 8000 kierroksen jälkeen R1 on vahvampi....... missä on v2:sten kuuluisa vääntö... Siinä !!!

    -Jani
    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  22. #22
    Lainaa (1jani2p @ Maalis. 24 2004,13:43) kirjoitti
    Kuvassa ympättynä R1 2004 *ja V2 koneet samaan kuvan ja näyttäisi että vasta YLI 8000 kierroksen jälkeen R1 on vahvampi....... missä on v2:sten kuuluisa vääntö... Siinä !!!

    -Jani
    Tuohon kun olisit ympännyt jostain vielä esim. Trumpan Sprint 955 käppyrän, olisit huomannut että R1 menee ohi vasta yli 9.000, eikä V2:set edes silloinkaan, vaan reilusti alempana koko ajan...eli RIVIKOLMOSESSA ne vasta yhdistyy parhaat puolet
  23. #23


    Ohessa v2 set vastaan 2002 955i Daytona mikä näkyy mustana ja harmaana.

    Taitaa v2 edelleen rulettaa. *

    -Jani
    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  24. #24
    Väärä vehje, teit tahallaan ettei sun tarvi myöntää erehtyneesi

    Kato vaikka Triple?
  25. #25
    Tiforcen titaanisella putkistolla koristellun SV:n tuloksia löytyy tuolta. Jos sinulla on kaiuttimet koneessa, niin saundejakin löytyy.
    - Rajatonta Voimaa! -
  26. #26


    Totta puhut, aika hyvin 2002SpeedTriple puhuu !!!

    - Jani

    vain noista löyty:
    2000 TT600
    2000 955i Daytona
    2001 TT600
    2002 TT600
    2002 955i Daytona
    2002 Speed Triple
    2004 Daytona 600



    Kuolemanpelko on ihmisen perustarve
  27. #27
    Sprintiin ja Tripleen on Daytonan myllyä modattu; huipputehoa hieman laskettu, mutta ala- ja keskikierrosten tehoa lisätty, kone muuten periaatteessa sama

    Olen nähnyt Sprintistä vielä hieman huimemmankin käyrän, mutta hyvähän oli toi sun löytämäsikin

    Välityksetkin aika nappiin, 5.000 rpm, 6. vaihteella vauhtia 140 km/h, tehoa 70 hv (vrt. esim VFR 800 samoilla kierroksilla noin 40 hv)

    6. vaihteella muuten 60 - 140 km/h alle 8 sekuntia

    Ai niin, mutta tää olikin Suzuki-talk, Sorry

    Mutta oikeesti kiitoksia havainnollisesta käppyrästä (ja etenkin kun ex-Suzukistille tuli niin hyvä mieli)



  28. #28
    Wohou... Kylläpäs porukka onkin ottanu onkeensa meikän pikku provoilusta. * Älkää välittäkö, se on mun luonto... Mihin noista dynoista on kadonnu The mighty FZS1000? Eikös se ole ihan testattu juttu ettei tuo Kwakun Z1000 yllä väännöissä oikeen mihinkään... Joten huono vertaus. Itseasiassa Z1000 on saanu piiskaa just huonosta väännöstään... = Hyvähän se on siis ottaa mukaan tänne V2 vs. RIVI taistoihin...



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #29
    Tää menee taas offtopiciin, mut menköön.

    Tuolta löytyy se fzstonnin käyrä jos joku haluaa noita asetella päällekkäin. Tota juttua lukiessa alkoi kyllä toi ZRX taas kiinnostaan..
    TL1000R
  30.  
  31. #30
    Jees...4000.sta alkaa oleen jo vääntöä käytössä ihan riittämiin. Tuo kuoppa tossa ihan alussa kuulemma, KUULEMMA, korjaantuu sliparilla paremmaksi...mene ja tiedä. Olipas hieno ja nautinnollinen artikkeli...Kiitos * Nyt jätän susnakuskit rauhaan täällä...



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen