Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Eli kuinka nopeesti teilllä on kulunu toi Sportec M-1 edessä? Millanen ajotapa on ollu kyseessä?
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Kellään ei muka oo ollu Sportec M-1 edessä? Renkaan koolla nyt ei niin väljä oo kuha on eturengas kyseessä.

Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
    Mulla oli takana ko. rengas ja edessä rennsport rs2
    toi kombinaatio toimi mielestäni todella hyvin.

ja kuluivat tasaisemmin.
    Olen mä ainakin 13 000km ajanut jo tolla Sportecilla ja vielä on pintaa jäljellä. Pitää vaan kevennellä sitä etutassua, ettei se kulu niin paljon.
    Rakastan Itseäni
    nopeastihan se kului. Huomattavasti nopeampaa ku rennsport.. Kuvio suli keskeltä ja kului todella epätasaisesti.. Omasta mielestä jarrutuspito ei ollut mitenkään hyvä. meni todella helposti lukkoon. (kokemuksia hitaasta radankiertämisestä). Kadulla toimi todella hyvin tuota keskiosan nopeaa kulumista lukuunottamatta.. pyöränä oli vanha gixi, eli nykyaikaisemmalla kevyellä pyörällä voi toimia paremmin...
    www.trackpunkracing.com
    ZX-10:ssä oli toi ekaa kertaa alla, liki 15 kkm kesti ja toimi mun käytössä (katu, matka ja mutka-ajoa) erinomaisesti. Tosin nyt varmaan Mäyräkoira-Ninjalla koklaan Pirellin Diabloja, jenkkifoorumilla ainakin kovasti kehuivat.
    Pirulainen kun entinen omistaja pisti uuden Dunlopin etusen mukaan niin pari takasta menee samaa sarjaa varmaan eka.. Mistä tuli mieleen, jos joku haluu 120/70-17 Dunlop 207:n niin voin luopuu edullisesti moisesta.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Lainaa (JaL3 @ Huhti. 03 2004,00:15) kirjoitti
    Tosin nyt varmaan Mäyräkoira-Ninjalla koklaan Pirellin Diabloja, jenkkifoorumilla ainakin kovasti kehuivat.
    Siis nyt kyllä kerrot tämmöselle untolle mikä on mäyräkoira ninja.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
    Lainaa (raider @ Huhti. 03 2004,00:27) kirjoitti
    Tosin nyt varmaan Mäyräkoira-Ninjalla koklaan Pirellin Diabloja, jenkkifoorumilla ainakin kovasti kehuivat.
    Siihen varmaan liittyy olennaisesti luku 12...
    Kai se pitää laittaa sinne eteen si se Sportec M-1. Taakse laitan Metzelerin Z6:sen. Outo yhdistelmä kylläkin, mutta Sportecista on saatava 65-profiili ja kyllähä se ny iha hyvin näyttää kestävänkin. En oo muute ennen kuullu 12R:ää sanottavan mäyräkoira Kawaks, mutta osuva nimi
    Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 03 2004,09:14) kirjoitti
    Lainaa (raider @ Huhti. 03 2004,00:27) kirjoitti
    Siihen varmaan liittyy olennaisesti luku 12...
    10 points!
    Kiwasika ZX-12R:hän se, myös Tusina-Ninjana tunnettu
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Lainaa (Kawa6r @ Huhti. 03 2004,10:44) kirjoitti
    Kai se pitää laittaa sinne eteen si se Sportec M-1. Taakse laitan Metzelerin Z6:sen. Outo yhdistelmä kylläkin, mutta Sportecista on saatava 65-profiili ja kyllähä se ny iha hyvin näyttää kestävänkin.
    Mitä muuten sanotte tosta yhdistelmästä? Jos rahaa olis niin ostaisin taaksekki Sportecin, mutta köyhä opiskelija ku oon niin ei oo sitä takanakkia koko ajan varaa vaihtaa Z6 kestää varmasti ihan hyvin takana ja luulisin, että toi M-1 edessä iha hyvin. Kaupungissa ja matkaa ajan. Radalla saatan ehkä piipahtaa jossai vaiheessa...
    Jarrut on vauhdin surma!

Yamaha YZF-R1 -09
  12.  
    mikset samalla laittaisi eteen rennsporttia streetrace seoksella? kestää varmaan saman minkä se M1 ja on huomattavasti parempi. (paitsi ehkä sateella). Kunhan paineet pitää oikeina, niin taatusti kestää saman minkä halvinkin takakumi..

Mulla oli -91 gixissä setti noita streetrace rennsportteja ja ajoin niillä yli 8000km. Etusen myin vielä eteenpäin ja sillä on ajettu jo useampi tuhat kilsaa senkin jälkeen. Takanenkin olisi kestänyt huomattavasti pidempään, mutta viime juhannuksen 3-päivän rata-ajon yhteydessä tulevat "siirtymät" (90km) tuli ajettua ratapaineilla.. Eli kului viikonlopussa keskeltä kelvottomaksi..

Eli itse ehdottaisin rennsporttia eteen ja M1 taakse, jos metzelerin renkaat on pakko saada alle. Pirelliltähän taitaa olla vielä yksi seos noiden streetrace ja M1 seoksien välillä? joku dragon supercorsa tms... (mutua)
    www.trackpunkracing.com