Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Tänään töitten jälkeen olen nähnyt kolme eri cattia, sinisen punaisen ja mustan.

Alkoi epäilyttämään onko salamakissa ihan täysin tusina mopo täällä pääkaupunki seudulla...

Onko kenellekään tietoa paljonko niitä on maahantuotu?
    Akesta tiedon ehkä saisi *

Eipä silti, hyvä pelihän se on.
    Itsellänikin on sellainen
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
    Pyöränä thundercat ja autona toyota corolla. Pitäis varmaan vaihtaa toi catti cebariin, niin yhdistelmä ois täydellinen.
    Honda VTR 1000F
    Lainaa (domus @ Huhti. 15 2004,21:35) kirjoitti
    Pyöränä thundercat ja autona toyota corolla. Pitäis varmaan vaihtaa toi catti cebariin, niin yhdistelmä ois täydellinen.
    Olet totuuden lähteillä

Ja vakavasti sanoen, niin kyllähän nuo jammun ukkoskissat ja ukkospers..öh ukkosässät on tavattoman suosittuja.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuumer @ Huhti. 15 2004,22:30) kirjoitti
    Tänään töitten jälkeen olen nähnyt kolme eri cattia, sinisen punaisen ja mustan.
    Eipä ole kai kokomustaa thundercatia koskaan valmistettu - vai onko ? Sininen ja punainen onkin ihan vakiovärejä juu...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 15 2004,22:43) kirjoitti
    Eipä ole kai kokomustaa thundercatia koskaan valmistettu - vai onko ? Sininen ja punainen onkin ihan vakiovärejä juu...
    Tässä on pari melko mustaa:

musta

musta

Tiedä sitten ovatko alkuperäisiä värityksiä, luulisin.
    Honda VTR 1000F
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 15 2004,22:43) kirjoitti
    "Eipä ole kai kokomustaa thundercatia koskaan valmistettu"
    Ok, myönnetään ettei se täysin musta ollut, musta/hopea ehkä kuvaisi paremmin.
    En sitä ihan vierestä nähnyt, ja vaikutti melkein koko mustalta.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuumer @ Huhti. 16 2004,08:26) kirjoitti
    Ok, myönnetään ettei se täysin musta ollut, musta/hopea ehkä kuvaisi paremmin.
    En sitä ihan vierestä nähnyt, ja vaikutti melkein koko mustalta.
    Missäs tuon musta/hopean näit ? Mun tietojeni mukaan mulla on nimittäin yksi Suomen ainoista musta-hopea thundercateista (norm. musta-hopea-kulta) ja koska tuokaan ei ole catin alkup väri (vaan acen) niin pakko kysyä tarkennusta - tietää sitten onko noita muitakin

Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Itse ajelen tommoisella 97 hopea/keltainen yhdistelmällä ja koskaan ei toista samanlaista pyörää täällä pohjoisessa ole näkynyt. Tiedä sitten miten on etelän laita.
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 16 2004,08:31) kirjoitti
    Missäs tuon musta/hopean näit ? Mun tietojeni mukaan mulla on nimittäin yksi Suomen ainoista musta-hopea thundercateista (norm. musta-hopea-kulta) ja koska tuokaan ei ole catin alkup väri (vaan acen) niin pakko kysyä tarkennusta - tietää sitten onko noita muitakin
    Tuo hopea/musta minkä näin liikkui Vantaalla, Varistossa. Anttila kodinykkösen kohdilla. Rahtia oli kyydissä.
    Tunnistatko itsesi

Ihan tyylikäs väritys tuo musta/hopea, itselläni on juuri tuo musta/hopea/kulta.
    Näitä musta/hopea/kultia olen nähnyt yhden omani lisäksi.
    Mulla oli musta/kulta/hopea ja kovin moneen saman väriseen en "törmännyt". Nyt kun cattiä ei enää ole niin tuntuu että niitä on enemmän liikenteessä kun aikaisempina vuosina. * lisääntyneet talven aikana?!
    haastaMut.fi
    Lainaa (Rotten @ Huhti. 16 2004,09:09) kirjoitti
    Itse ajelen tommoisella 97 hopea/keltainen yhdistelmällä ja koskaan ei toista samanlaista pyörää täällä pohjoisessa ole näkynyt. Tiedä sitten miten on etelän laita.
    PK-seudun eräässä MP-myymälässä oli yksi -97 mallinen kelta/hopea myynnissä. Eipä niitäkään liikaa varmaan ole.
    Lainaa (Tuumer @ Huhti. 16 2004,11:58) kirjoitti
    Lainaa (Rotten @ Huhti. 16 2004,09:09) kirjoitti
    PK-seudun eräässä MP-myymälässä oli yksi -97 mallinen kelta/hopea myynnissä. Eipä niitäkään liikaa varmaan ole.
    Onhan noita hopea/keltaisia. Itselläkin sattuu sellainen olemaan.

Mutta jos miettii, niin liikkeissä myytävinä pyörinä olen useammin nähnyt kuin kadulla. Ei kovin montaa ole vastaan tullut. Paria olen liikkeessä käynyt katsomassa ja motopalstalla niitä on aina muutamia silloin tällöin.

Itselläni tuo väri oli SE minkä halusin. Puna/valkoiset jätin vähemmälle huomiolle, kun etsin itselleni -96 tai -97 cattia.

Edit: typo

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuumer @ Huhti. 16 2004,11:55) kirjoitti
    Tuo hopea/musta minkä näin liikkui Vantaalla, Varistossa. Anttila kodinykkösen kohdilla. Rahtia oli kyydissä. *
    Tunnistatko itsesi
    Juuh, minähän se olin.... Asustelen tässä Martinlaaksossa.
    Pyörätön motoristi...

Joo hyvä mopohan toi Catti on, paitsi että toinen etustefa näytti vuotavan... Nyt vinkkiä stefan vaihtoon, urakka edessä ens viikonloppuna. Ja olisko jollain jääny ylimäärästä esim. Haynesin korjaus manuaalia voisin ostaa edulisesti pois kuleksimasta. Ja sit toinen ongelma, mistä yläpäät takalaukun rautoihin...? Eli pelkät raudat on mutta miten pohjalevy niihin kiinni siististi... Uudet rautojen yläpäät makso 99€, mielstäni aika kalliit, kun hyvän laukun saa jo puoleen tuosta...
    Ajokelejä vaan kaikille!!!
    Lainaa (T-CatMan @ Huhti. 16 2004,20:37) kirjoitti
    Joo hyvä mopohan toi Catti on, paitsi että toinen etustefa näytti vuotavan... Nyt vinkkiä stefan vaihtoon, urakka edessä ens viikonloppuna. Ja olisko jollain jääny ylimäärästä esim. Haynesin korjaus manuaalia voisin ostaa edulisesti pois kuleksimasta. Ja sit toinen ongelma, mistä yläpäät takalaukun rautoihin...? Eli pelkät raudat on mutta miten pohjalevy niihin kiinni siististi... Uudet rautojen yläpäät makso 99€, mielstäni aika kalliit, kun hyvän laukun saa jo puoleen tuosta...
    Ajokelejä vaan kaikille!!!
    Täältä löytyy jonkun näköset ohjeet nimenomaan thundercatin stefojen vaihtoon. Toki haynes korjausopas olisi hyvä omistaa jos aikoo itse suorittaa noita huoltotoimenpiteitä. Mutta eiköhän tohon stefojen vaihtoon päde hyvin pitkälti samat ohjeet, joita täällä ORGissakin on muutaman kerran ollut esillä. Ei muuta kun hakua vaan.
    Honda VTR 1000F
    Tutulla oli kelta-musta-harmaa, mutta maalautti keltaiset kohdat mustaksi ja tuli aika maukkaan näköiseksi
  17.  
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (R104 @ Huhti. 25 2004,20:36) kirjoitti
    Tutulla oli kelta-musta-harmaa, mutta maalautti keltaiset kohdat mustaksi ja tuli aika maukkaan näköiseksi
    Onkos tutullasi tuo vekotin vielä? Ja missäpäin tuo on/oli?

Mulla on nääs tuollaisella värjäyksellä kisuli kans tosiaan...
    Pyörätön motoristi...