Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

550 35,55%
  • En

997 64,45%
Sivu: 7 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 351:sta
    Tjaa. Honda. Tuntuu sopivan mun perseen alle Mut mistä näitä tietää mihinkä sitä hamassa tulevaisuudessa mieltyy. ..
    Honda 1000RR Fireblade 07

Mielummin ihan miten vaan ;D
    Jos pitää valita yksi merkki: olen .
    Mutta jos sais useamman valita, en olis.
    Money talks .
    Ainakin kotari löytyis , ehkä myös joku sukijakijammunda-kyykkä .
    HD:n lisäksi siis...
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Eipä ole merkillä tai valmistusmaalla mitään väliä.. Kunhan ominaisuudet miellyttää!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Ostamalla Euroopassa valmistetun tuotteen on varmistamassa, että tulevillakin sukupolvilla on työtä ja ostovoimaa.

Ostamalla kaukoidässä valmistetun tuotteen on edesauttamassa tuotannollisen toiminnan ja hyvinvoinnin siirtymistä sinne.

Näin, jos hiukankin pidemmälle ajattelee. Merkillä ei ole väliä.
    ” It's like a Harley, except it's a great motorcycle. Ugly, though”
    "Not ugly anymore, now I have a Ducati."
    Enpä juuri ole merkkiuskollinen, kyllähän sitä vois olla seuraava mopo vaikka kawasaki tai sit joku keppivetonen... Moto Guzzi tai BMW K1200R Sport. Boxer koneista en kuitenkaan ostaisi, ei ulkonäkö miellytä yhtään. Siitä tulee mieleen lähinnä pappa tunturi.
    Nyt mennään sukisukilla vielä pitkään, saishan siitäkin hihnavetoisen

-
    Olen uskollinen taas niin kauan kunnes seuraavaksi pitää vaihtaa mopoa
    98% of all statistics are made up

Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
    Merkkejä on tullut vaihdeltua aina kun pyörääkin, mutta Trumppa silti sytyttää eniten. Nyt Honda, mutta seuraava on 675 tai Sprint 1050. Niissä vaan on enemmän "munaa". Synnyttää selvästi paremmin keskusteluja, kuin tuo tylsä "corolla". Laatu molemmissa kohdallaan. Historiaa Jawasta, Yamahasta, Hondista, Suzukista, Apriliasta, BMW:stä, Triumphista....
    Vielä viime kesänä olisin vastannut että olen. Nyt jouduin olemaan rehellinen ja vastaamaan että en.

Olen siis merkkiuskollinen aina niin kauan, kunnes vaihdan uuteen merkkiin ja olen taas sitten sille uskollinen.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
    Mopossa en, autossa olen...
    Vaihtelu virkistää . Voi sitten ainakin hyvällä omatunnolla kertoa omat mielipiteet pyörästä eikä aina "kaverin pyörä sitä" tai "oon kuullut juttua että..." Ei sitä tarvii merkkiuskollinen olla mut on se kai niinkin et miksi vaihtaa toimiva resepti.
    Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 11 2008,20:56) kirjoitti
    Eipä ole merkillä tai valmistusmaalla mitään väliä.. Kunhan ominaisuudet miellyttää!
    Näin kännissä tuo oli kyllä tämän kevään paras!!!! Käppyrät kehiin!!!!!! Sori tämä humalatilani
    EDIT. En ole uskollineen , paitsi busaillein..

Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
    Hmm....3 kpl Kawasakeja omistanut. Kai sitä voisi kiintymykseksi sanoa, mutta jos jotain parempaa vielä löytyy niin ehdottomasti fiiliksen mukaan.

Jos tahdot uskollisuutta, hommaa koira....
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (TeeVee @ Joulu. 17 2007,18:00) kirjoitti
    Olen todella... Tosin nyt toi GeSsu on alkanut horjuttamaan tätä uskollisuutta... Saa nähdä miten kevväällä käy
    Kyllä tässä ilmeisesti sitten merkkiuskollisia ollaan, kun päässä pyöri talven mittaan gessut ja bussit, mutta silti waan kawaan päädyttiin

HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (jummijammi @ Maalis. 22 2008,00:45) kirjoitti
    Näin kännissä tuo oli kyllä tämän kevään paras!!!! Käppyrät kehiin!!!!!! Sori tämä humalatilani
    Se, että vertaillaan pyöriä faktalla, ei tee ainakaan meikäläisesti tippaakaan merkkiuskollista. Kyllä se on ainoastaan ominaisuudet mitkä ratkaisee, ei merkki, malli tai valmistusmaa. Turha merkkiuskollisuus ja fanaattisuus on ihan :stä..

Eli jos olet ollut harhaluulossa, että mulle olisi vaikkapa Suzuki jotenkin erityisessä asemassa, niin olet luullut väärin.. Seuraava pyörä voi olla ihan hyvin vaikka Honda tai Kawa. Tällä hetkellä jos ostaisin uuden, niin se olisi _ehdottomasti_ 2008 Blade.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 22 2008,14:57) kirjoitti
    Se, että vertaillaan pyöriä faktalla, ei tee ainakaan meikäläisesti tippaakaan merkkiuskollista. Kyllä se on ainoastaan ominaisuudet mitkä ratkaisee, ei merkki, malli tai valmistusmaa. Turha merkkiuskollisuus ja fanaattisuus on ihan :stä.. .

Eli jos olet ollut harhaluulossa, että mulle olisi vaikkapa Suzuki jotenkin erityisessä asemassa, niin olet luullut väärin.. Seuraava pyörä voi olla ihan hyvin vaikka Honda tai Kawa. Tällä hetkellä jos ostaisin uuden, niin se olisi _ehdottomasti_ 2008 Blade.
    Ilman koeajoa? Itsellä pyörävalinnan ratkaisee käytännössä fiilis, vääntökääppyrät ja kierrosajat tulee vasta sen jälkeen. V-koneista en ihmeemmin välitä ja Kawasaki on tarjonnut parhaat fiilarit japseista tähän mennessä niin tällä mennään, jos joskus joku muu merkki iskee paremmin niin sitten vaihdetaan (epäilen)

Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (jukepoksi @ Maalis. 22 2008,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 22 2008,14:57) kirjoitti
    Se, että vertaillaan pyöriä faktalla, ei tee ainakaan meikäläisesti tippaakaan merkkiuskollista. Kyllä se on ainoastaan ominaisuudet mitkä ratkaisee, ei merkki, malli tai valmistusmaa. Turha merkkiuskollisuus ja fanaattisuus on ihan *:stä.. *.

Ilman koeajoa? Itsellä pyörävalinnan ratkaisee käytännössä fiilis, vääntökääppyrät ja kierrosajat tulee vasta sen jälkeen. V-koneista en ihmeemmin välitä ja Kawasaki on tarjonnut parhaat fiilarit japseista tähän mennessä niin tällä mennään, jos joskus joku muu merkki iskee paremmin niin sitten vaihdetaan (epäilen) *
    Voisin ostaa sen ilman koeajoa. Olen ostanut 3 uutta pyörää siten, enkä ole katunut. Uskon, että Bladessa ominaisuudet on enemmän kuin kunnossa, kuten testeissäkin on todettu.

Sokeaa uskollisuutta pakoäänille ja ulkonäölle merkistä riippumatta. Muut ominaisuudet on homojen hommaa.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
    Neljäs suzuki katupyöränä. Eka rossimopo oli KTM, mutta nyt sekin on suitsa . Voi sanoa kai että olen uskollista sorttia.
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
    En ole. Kawasaki, Ducati, Suzuki, Ducati, Yamaha.
    Kronoby Racing Team
    Tosin jos Japanilaisuus olisi merkki, niin silloin olisin uskollinen ;)
    - Kulkija -
    70 luvulla Yamaha 125 RD, nyt GL 1800
    Tiedä merkki uskollisuudesta, mutta jotenkin vaan tuntuu ettei muilla ole mahdollisia pyöriä kuin suzukilla
    Mitäs jos on Honda, suzuki ja yamaha. Road/moped/enduro
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
    Kyllä olen Yamaha
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
    Mjaa, tuskinpa, vaikka seuraavakin pyörä tulee olemaan Yamaha.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Useampi merkki on mun mielestä ihan OK.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
    Joo, merkkiuskollisuutta löytyy... ensin olin henkeen ja vereen Ducatimies, nyt Honda... Mikähän seuraavaksi. No kunhan on V -kone, niin kaikki on hyvin. Kyllä rivikin menee
    Yamaha XJ 600 -98 -> Ducati ST2 -02 -> Honda VFR -07 ->
    * * * * * * * * * * * * * * * Kawasaki ZX-10R -09

* * * * * * * * * * Jawa 175cc vm.1957 kunnostusprojekti
    Kolmas Honda nyt menossa, ja viimeisimmän kohalla piti jammu ostaa, mutta kuinkas kävi kun liikkeeseen astelin :-) ks. avatar
    CBR 1000F -89
    En ole merkkiuskollinen, mutta tämän hetkinen pyörä on vaan Jammu.. Seuraavan pyörän kohdalla ei ole merkissä muita kriteereitä, kunhan huolto pelaisi ja on jo kokenut konkari pyörien teossa (Suzuki, Honda ja Yamaha).

Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  30.  
    Olisin halunnu Hondan pitää mut ei niil nyt ole mua kiinnostavaa maliia,six ajatellin kokeilla Kawasakia..!!
    Kokeillaan miltä tuntuu??
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
Sivu: 7 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen