Katso äänestykset tulokset: Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

Äänestäjät
1547. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Olen

550 35,55%
  • En

997 64,45%
Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 351:sta
    Ajan sillä mikä tuntuu parhaimmalta ittelle eli kawan 12r.
    Merkki vaihtuu jos vain parempi löytyy.
    Jo kaksi Trumppaa tallissa ja seuraava hankintakin todennäköisesti tulee olemaan Triumph ja Tiger... ellei sitten BMW F800GS...
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
    Sen verran merkkiuskollinen että vaikeapa olisi kuvitella että muoviluodin kyljessä ei GSX-R lukisi
    Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
    No ehkä pikkasen joo
    Nopeat elävät, kuolleet eivät
    nykyinen yamaha seuraava en tiiä.
    kannattaaha sitä eri merkkejä kokeilla ni löytää sen "oman" pyöränsä.
    toki olen tyytyväinen jammuun mutta seuraava ei yamaha ole.
    Kawasaki - Yamaha. Merkkiuskollinen en ole mutta japsiuskollinen olen.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Merkkiuskollinen en ole, mutta japskeista ei vaan yhtään muna värähdä. Tänäänkin kävin Yamaha-kaupassa, mutta ei todellakaan kelvannut mikään. Täytyy huomenna käydä zukizuki-kaupassa, jos sieltä vaikka jotain löytyisi. Pakko jotenkin on tästä typerästä japsihaluttomuusneuroosista päästä eroon. Johan nyt on kumma, ettei jaappanin tuotokset kiinnosta. Nuo aasialaiset miehetkin on niin täynnä testosteronia ja puolimetriset kullit kaikilla, joten luulisi kiinnostuvan noista niiden kyrväkkäistä aikaansaannoksista.
    Dixi et animam levavi
    No ei pitänyt olla, mutta jotenkin noi molemmat nyt kuitenkin on samaa merkkiä *
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    en oo, pää asia on että itelle kelpaa, merkistä viis
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Yksi merkki: Kawasaki *

Suzukia voisi joskus miettiä myös ehkä, mutta Hondaan en koske tikullakaan.. rumia/luonteettomia

636 -06
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Jossain määrin olen taipuvainen merkkiuskollisuuteen, mutta jos palvelu/tavara ei miellytä vaihdan toimittajaa/valmistajaa hyvinkin nopeasti.

Pyörien suhteen kokeilin hondaa, muttei se istunut mun käteeni. Ekalla koeajolla olin myyty Ducatille. Voi kuitenkin olla, että tulevaisuudessa ostan esim Buellin, suitsan tai taas hondan. ikinä ei voi tietää mihin elämä heittää.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Kyllä joo olen merkkiuskollinen, ei oikein oo muuta vaihtoehtoa kuin uusi Busa. Pirssejä 13 samanmerkkistä peräkkäin.
    +100m/s club finland / 376,61km/h
    Miksi vaihtaa kun on erittäin tyytyväinen?

Ensimmäinen oli Honda ja samalla merkillä olen pysynyt edelleen. Ehkä joskus vaihtuu, who knows?

1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
    Perinteet velvottaa, isä on tolkuttanut pikkupojalle moottoripyörämerkkejä niissä on pysyttävä...
    tää on merkkiuskollinen yamahoille, excelsiorille, ducateille, hondalle, suzukille, hd:lle, emw:lle, triumpheille, nortonille, bsa:lle... saatto joku unohtua välistä muttei haittaa ...ja jatkossa joku muu merkki saattaa kans herättää mielenkiintoo
    maxiskootteri

-Punainen on edelleen väreistä nopein -
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Olin ja en..mutta kyllä silti lapinkulta onn parasta niistä pantittomista pulloista. Niistä vihreistä siis.. Ai niin. Vissiin moottoripyöristä kysyttiin..joo..olen merkkiuskollinen..en koskaan enää osta -80 luvulla tehtyä bemaria..se siitä. Kokemusta on kaikesta..myuös noista paljon parjatuissta olutverrooista..juup... öitä..
    GHOSTWRITER
    Kyllä se veri vain vetää tuonne Trumppa puolelle
    No ei.

Tallissa on nyt vanhempi kuraHonta ja vähän uudempi reissuJammu sekä järjestyksessä neljäs nelipyöräinen BMW, joten ei kauhea ihme vaikka pyörämerkkikin vaihtuisi jossain vaiheessa, esim. baijerilaiseen.

Vaihtopäätöstä tosin helpottaisi jos Jammusta löytyisi ees yksi vika...
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Yritän olla . Tosin ei sitä koskaan tiedä...
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
    Tää on niinkuin avioliitto, alussa ollaan niin rakastuneita ja loppuelämä yhdessä, mutta joskus alkaa vaan vilkuilemaan naapurin puolelle ja ero ja uskollisuus loppuu siihen.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    En nyt vielä ainakaan ole.
    Ehkä tässä pikkuhiljaa
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
    Mopoikäsenä Honda, Suzuki ja Tunturi. Kevarina Aprilia, Eka oikee moottoripyörä Yamaha, tokana Ktm ja nyt muutaman hetken oon omistanut Ducatin, Joten en kait ole merkki uskollinen, vaikkakin Yamaha ja kotari himottaa kyllä eniten.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Taitaa tuo vannoutuminen merkkiin johtua monella aivan muusta,kuin omasta aidosta tunteesta tiettyyn merkkiin kun jokin romu on ostettu ja "seuraan" liitytty,niin merkin nimeen vannotaan.
    Tiedä sitten,mutta fanaatikkoja on omassa lähipiirissä syntynyt tyhjästä
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
    En, ajetaan sillä mikä tuntuu milläkin kertaa hyvälle... Vuosia oli Kawan pelit käytössä ja nyt ollut jokunen Suikka
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Ducatistaksi ei tulla, sellaiseksi synnytaan...
    enpä taida olla: kawa - honda - aprilia rintamalla ollaan menty ja seuraava pyörä taitaa taas olla joku muu, kivaa kokeilla muitakin merkkejä.
    Tällä hetkellä uskollinen suzukisti mutta eihän sitä tiedä jos merkki vaihtuu.
    Valmistusmaauskollinen.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    Lainaa (Nina @ Maalis. 30 2004,13:21) kirjoitti
    Minä tulen aina olemaan merkkiuskollinen Ducatille, Suzukille ja Kawasakille.

Saatan olla tulevaisuudessa myös merkkiuskollinen joillekin muillekin, en vaan ole vielä päättänyt keille kaikille. Yamaha olisi kyllä myös aika kiva..
    Mitäpä tähänkää sit enää lisäis

636 -06
  30.  
    Kawasaki merkkiuskollinen tulee oltua. Vaikka eihän tuo ole vasta ku toinen.
Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen