Olen
En
Ajan sillä mikä tuntuu parhaimmalta ittelle eli kawan 12r.
Merkki vaihtuu jos vain parempi löytyy.
Jo kaksi Trumppaa tallissa ja seuraava hankintakin todennäköisesti tulee olemaan Triumph ja Tiger... ellei sitten BMW F800GS...![]()
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Sen verran merkkiuskollinen että vaikeapa olisi kuvitella että muoviluodin kyljessä ei GSX-R lukisi![]()
Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
No ehkä pikkasen joo![]()
Nopeat elävät, kuolleet eivät
nykyinen yamaha seuraava en tiiä.
kannattaaha sitä eri merkkejä kokeilla ni löytää sen "oman" pyöränsä.
toki olen tyytyväinen jammuun mutta seuraava ei yamaha ole.![]()
Kawasaki - Yamaha. Merkkiuskollinen en ole mutta japsiuskollinen olen.![]()
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Merkkiuskollinen en ole, mutta japskeista ei vaan yhtään muna värähdä. Tänäänkin kävin Yamaha-kaupassa, mutta ei todellakaan kelvannut mikään. Täytyy huomenna käydä zukizuki-kaupassa, jos sieltä vaikka jotain löytyisi. Pakko jotenkin on tästä typerästä japsihaluttomuusneuroosista päästä eroon. Johan nyt on kumma, ettei jaappanin tuotokset kiinnosta. Nuo aasialaiset miehetkin on niin täynnä testosteronia ja puolimetriset kullit kaikilla, joten luulisi kiinnostuvan noista niiden kyrväkkäistä aikaansaannoksista.
Dixi et animam levavi
No ei pitänyt olla, mutta jotenkin noi molemmat nyt kuitenkin on samaa merkkiä *![]()
MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
en oo, pää asia on että itelle kelpaa, merkistä viis
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Yksi merkki: Kawasaki *
Suzukia voisi joskus miettiä myös ehkä, mutta Hondaan en koske tikullakaan.. rumia/luonteettomia
636 -06
Jossain määrin olen taipuvainen merkkiuskollisuuteen, mutta jos palvelu/tavara ei miellytä vaihdan toimittajaa/valmistajaa hyvinkin nopeasti.
Pyörien suhteen kokeilin hondaa, muttei se istunut mun käteeni. Ekalla koeajolla olin myyty Ducatille. Voi kuitenkin olla, että tulevaisuudessa ostan esim Buellin, suitsan tai taas hondan. ikinä ei voi tietää mihin elämä heittää.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Kyllä joo olen merkkiuskollinen, ei oikein oo muuta vaihtoehtoa kuin uusi Busa. Pirssejä 13 samanmerkkistä peräkkäin.
+100m/s club finland / 376,61km/h
Miksi vaihtaa kun on erittäin tyytyväinen?
Ensimmäinen oli Honda ja samalla merkillä olen pysynyt edelleen. Ehkä joskus vaihtuu, who knows?
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
Perinteet velvottaa, isä on tolkuttanut pikkupojalle moottoripyörämerkkejä niissä on pysyttävä...
tää on merkkiuskollinen yamahoille, excelsiorille, ducateille, hondalle, suzukille, hd:lle, emw:lle, triumpheille, nortonille, bsa:lle... saatto joku unohtua välistä muttei haittaa...ja jatkossa joku muu merkki saattaa kans herättää mielenkiintoo
![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
Olin ja en..mutta kyllä silti lapinkulta onn parasta niistä pantittomista pulloista. Niistä vihreistä siis.. Ai niin. Vissiin moottoripyöristä kysyttiin..joo..olen merkkiuskollinen..en koskaan enää osta -80 luvulla tehtyä bemaria..se siitä. Kokemusta on kaikesta..myuös noista paljon parjatuissta olutverrooista..juup... öitä..
GHOSTWRITER
Kyllä se veri vain vetää tuonne Trumppa puolelle![]()
No ei.
Tallissa on nyt vanhempi kuraHonta ja vähän uudempi reissuJammu sekä järjestyksessä neljäs nelipyöräinen BMW, joten ei kauhea ihme vaikka pyörämerkkikin vaihtuisi jossain vaiheessa, esim. baijerilaiseen.
Vaihtopäätöstä tosin helpottaisi jos Jammusta löytyisi ees yksi vika...
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Yritän olla. Tosin ei sitä koskaan tiedä...
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Tää on niinkuin avioliitto, alussa ollaan niin rakastuneita ja loppuelämä yhdessä, mutta joskus alkaa vaan vilkuilemaan naapurin puolelle ja ero ja uskollisuus loppuu siihen.
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
En nyt vielä ainakaan ole.
Ehkä tässä pikkuhiljaa![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Mopoikäsenä Honda, Suzuki ja Tunturi. Kevarina Aprilia, Eka oikee moottoripyörä Yamaha, tokana Ktm ja nyt muutaman hetken oon omistanut Ducatin, Joten en kait ole merkki uskollinen, vaikkakin Yamaha ja kotari himottaa kyllä eniten.
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Taitaa tuo vannoutuminen merkkiin johtua monella aivan muusta,kuin omasta aidosta tunteesta tiettyyn merkkiinkun jokin romu on ostettu ja "seuraan" liitytty,niin merkin nimeen vannotaan.
Tiedä sitten,mutta fanaatikkoja on omassa lähipiirissä syntynyt tyhjästä![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
En, ajetaan sillä mikä tuntuu milläkin kertaa hyvälle... Vuosia oli Kawan pelit käytössä ja nyt ollut jokunen Suikka![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
enpä taida olla: kawa - honda - aprilia rintamalla ollaan menty ja seuraava pyörä taitaa taas olla joku muu, kivaa kokeilla muitakin merkkejä.
Tällä hetkellä uskollinen suzukisti mutta eihän sitä tiedä jos merkki vaihtuu.![]()
Valmistusmaauskollinen.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Mitäpä tähänkää sit enää lisäis(Nina @ Maalis. 30 2004,13:21) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
636 -06