Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Ohessa tietoa sytytystulpista asiasta kiinnostuneille. Yllättäen tulpilla onkin aika paljon eroa, mikä kannattaa ottaa huomioon esimerkiksi mopoa viriteltäessä.

Onko muuten tietoa mopoliikkeiden ja autovaraosaliikkeiden hintaeroista sytytystulppien osalta? Tarttis löytää NGK CR9EH-9 tulpat Riihimäen lähitienoilta...

http://www.ngksparkplugs.com/techinf....ountry=
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    Älä ainakaan Tuusmotorista hae, puolet kalliimmat samat tulpat mitkä hain viereisestä autovaraosaliikkeestä. Palvelukin oli erinomasta.
    4 kappaletta NGK:n tulppia yht. 13.40 EUR.
    Mää olen ostanu tulppani täältä.
    Halppaa ja nopiaa. Ja luonnollisesti vielä halvempaa jos kimppatilaa *

Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Pääkaupunkiseudulla toi onnistui ainakin minulle seuraavasti.

Pistin sähköpostin Motoral'iin, josta äärimmäisen ystävällinen myyjä antoi ohjeeksi mennä tukkua lähimpään autotarvikeliikeeseen tattarisuolla (en muista nimeä), näyttää sähköpostia ja antoi ohjeeksi maksaa sinne tarvitsemani tulpat. K.O laskua vastaan sain noutolapun, jolla hain suoraan naapuritalosta, Motoral'ista. Helppoa, halpaa ja hauskaa. Valittelivat, etteivät liikkeet tahdo pitää harvinaisempia tulppia varastossa ja halusivat palvella motoristia
    <p>2002-2014</p>
    Itse itselleni vastaten... Riksun A-tarvikkeesta löytyi 30% halvemmalla kuin mopoliikkeen kataloogista. Taas tuli huomattua, että vaihtoehtoja kannattaa etsiä. Lupasivat vielä yrittää hommata ilmaputsarinkin. Saa nähdä miten käy
  6.  
    Lainaa (screwdriver @ Maalis. 30 2004,12:51) kirjoitti
    Älä ainakaan Tuusmotorista hae, puolet kalliimmat samat tulpat mitkä hain viereisestä autovaraosaliikkeestä. Palvelukin oli erinomasta.
    4 kappaletta NGK:n tulppia yht. 13.40 EUR.
    Tietysti riippuu millaisia tulppia mopo 'syö'. Mopoliikkeessä listahinta CR9EH-9 tulpille pyörii 14-15 euron tienoilla... Perustulpat, joita käytetään autoissakin, ovat erikoistulppia halvempia jo asiakaskunnan ja kilpailun laajuden ansiosta... Onnellisia ovat ne, joiden mopoon sellaiset käy