Onkos kukaan joutunut ostamaan Fazeriin uutta polttoaine anturia? Mulla toi mittari näyttää ensin täyttä ja seuraava asento on sitten 1/4 tankkia. Ton 1/4 tankin jälkeen toimii normaalisti. Pikkuvika, mutta voishan ton korjata, jos hinnat on suht inhimillisiä. Tai sitten täytyy säästää ja korjaan itse, kun tuohon anturiinhan ei mitään suurempää älyä ole piilotettu.
FZS 600 -99 ->
R1 -05
Niin...eikös se ole ihan vaan koholla toimiva juttu. Ei luulis olevan paha homma korjata. Pirusti vaikuttaa siihen näyttämään pyörän asentokin. Eli jos näyttää 3/4 tankkia normaalisti, niin ylämäessä se tipuuki sitte 1/2 tankkiin jne. Mut tuohan nyt on ihan normalia kun se bensa siellä hilluu ympäri tankkia asennosta riippuen.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Juu mä oon tota vikaa "korjannu" pitämällä tankin täynnä *. Muistu tossa vaan mieleen kun viimekesänä jossain Jaalan takametsässä bensamittari putosi yllättäen ja melkein heti alkoi se valokin palamaan. Viimenään sitten pääsin siihen "kelopirtille", mutta eipäs siitä bensaa saanutkaan. Siinävaiheessa alko jo vähän arveluttamaan, että kohta pääsee työntämään
. Soittelin siinä jo kaverille, että valmistautuu tuomaan bansaa jos meno hyytyy. Pääsin viimenään kyllä huoltoasemalle ja tankkiin ei menny kuin 17 litraa ainetta.
FZS 600 -99 ->
R1 -05
Kai sulla on se koho siellä jotenki jumittanu? Hyvinhän tuota pärjäilee ilmanki mittaria ku vaan nollailee tripin aina tankilla...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...