Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Minkä takia mopossani oli kaasarin kurkut yhditetty toisiinsa alipaineletkuilla? Yleensähän siinä on kai pelkkä kumitulppa päällä. Letkut lähti siis niistä tapeista mistä esim. synkronointimittaus tehdään. Luulisi sotkevan noita imupaineita jotenkin...

    Kaiken lisäksi nämä letkun eivät todellakaan näyttäneet alkuperäisiltä. No, letkut mäkeen ja tulpat tilalle, mutta nyt osui silmään korjausoppaassa oleva huomio, että siellä voi sellaiset letkut olla
    Mikä helvetti niiden virka voi olla?

    Niin ja pyörä on ZXR750 -89
    PunkRock on kelpo kamaa
  2. #2
    PIENEN pohdinnan jälkeen on tullut sellainen vaihtoehto mieleen, että tämä letkuhässäkkä pitää muutkin kuin imutahdissa olevan sylinterin kaasarit pienessä alipaineessa. Ehkä sitten tätäkautta kaasuun vastaavuus paranee.

    Mukava keskustella yksinään netissä
    PunkRock on kelpo kamaa
  3.  
  4. #3
    Yamaha käytti samaa systeemiä XJ-malleissa, tosin imukanavat oli yhdistetty lohkossa olevan porauksen kautta. Joissakin XJ 600 mallissa oli myös letkuhässäköitä. Ksydeemistä käytettiin nimitysta YICS, ja sen tarkoitus oli lisätä alavääntöä. En käsitä kuinka se periaatteessakaan olisi voinut toimia, eikä sitä paljolti nykyvehkeissä näy, joten ehkä se ei sitten ole ollut vaivan arvoinen.
    No niin, no