Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Tuollainen putki kiinnostaa. Onko jollain kanssapärtsäilijällä kokemuksia tuosta mallista, tai yleensä Devilin putkista. Erityisesti Suzukeihin liittyvät kokemukset kiinnostavat...
    Toi racing replica on joku uusi pönttö Devililtä. Minulla on SB2 ja siihen olen erittäin tyytyväinen. Omani on hiilikuituinen ja on hieno äänistä puhumattakaan. Laadukkaita tuotteita.
    bon voyage...
    Racing replica on Biken slipari testissä jossain -03 vuoden lehdessä toi testin mukaan hyvin tehoa ja paljon ääntä. Mulla on itsellä SB2:set mopossa ja laadussa ei ole valittamista eikä metelissä

Ihan vaan vinkkinä jos takamatkustajan jalat tulee lähelle sliparin pintaa kannattaa miettiä hiilikuituisen laittoa se ei käy nimittäin ollenkaan niin kuumana, sulaneen kengän irrotus putken pinnasta on aika veemäistä hommaa.
    Lainaa (TLR @ Maalis. 29 2004,16:16) kirjoitti
    Racing replica on Biken slipari testissä jossain -03 vuoden lehdessä toi testin mukaan hyvin tehoa ja paljon ääntä. Mulla on itsellä SB2:set mopossa ja laadussa ei ole valittamista eikä metelissä

Ihan vaan vinkkinä jos takamatkustajan jalat tulee lähelle sliparin pintaa kannattaa miettiä hiilikuituisen laittoa se ei käy nimittäin ollenkaan niin kuumana, sulaneen kengän irrotus putken pinnasta on aika veemäistä hommaa.
    Joo oon tainnu joskus lukea ton Biken testin. Devil meni ehkä vähän ohi. Muistaakseni Micron ol iäänekkäin. Mitenkäs noi Devilin äänet voimakkuudeltaan? Sen olen kuullut, että todella muhkeat ne ovat. Ite ainakin pidän Akran tyyppisistä putkista, jotka pitävät tasakaasulla ja pienillä kierroksilla suhteellisen pientä mekkalaa, ja vasta täyskaasulla räjähtää!
  5.  
    Enpä tajunnut aiemmin laittaa linkkiä tuonne Devilin sivulle mistä löytyy ääni klippejä eli www.devilbikes.com