Tällaista ei toivottavasti tule joka päivä vastaan.
Hondassa on kilsoja 15500.
Muutoksia alkuperäiseen:
Staintunen putket, K&N suodatin, Power Commande III, Hondan laukut, bike-to-bike puhelin, varashälytin, takalaukkuteline jossa laukku tulee matkustajan paikalle. Ja tietekin pisteenä ii:n päälle Tapeworksin tarrat![]()
Nedi VFR
Niin se kuva unohtui![]()
Nedi VFR
Voi hittolainen, eipä mopottiin enää ainakaan tarvitse mitään lisätä!!! Tosi hieno!
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
..ja vielä NWS:n huggeri noinniinkuin kuorrukkeeksi.. Hieno on. *Oletko uskaltanut laskea euromenekkiä?
wau, onpa makee![]()
Kuvia --> Suzuki GSF 1250 A Bandit -08
Käytännön esimerkki siitä kun "unelmalla on siivet"![]()
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
On kyllä upea! Todella hyvin sopii nuo tarrat kylkeen
-C9B5R4-
Mietelause:
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
Wau!!! On kyllä todella laitettu ja upee...Nams... Kelpaa tolla kesät reissata.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ihan ruma ja väritkin p**seestä! Ei kai tolla kukaan oikeesti kehtaa ajaa!?
oon mä sillä itsekin ajanut!
![]()
* Arctic Ranger *
Ei o ruma ei, sairaan magee! *Tosi hyvä keltasen sävy tuo, millä nuo teipit on tehty, sopii nätisti yhteen.*
Jenkki VFR-foorumeilta olen noista Staintunen putkista lueskellu, sanovat äänien ja viimeistelyn olevan parasta mitä VFR:ään saa. Mistäspäin olet nuo hommannu, kun ilmeisesti Suomeen ei niitä kukaan maahantuo? Ja hintakin kiinnostaa...
![]()
punaiset on nopeimpia
Hommasin putket BN-pipes nimiseltä saxalaiselta firmalta. Se tuo putket itse Ausseista maahan (siis Saxaan). Hinta oli 542 euroa + alv. Ja ei oo turhaan kehutut putket(poohnalle @ Maalis. 31 2004,10:30) kirjoitti
![]()
Nedi VFR
Hieno peli! *
Onnistunut väri, näyttää ihan eri pyörältäkin kuin täys punainen...
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
Kyllä. Hieno se on. Värit eivät ole ihan mun mieleen, mutta nuo VFR:n muodot kylläkin.
Saanko tulla kuuntelemaan niitä staintunen putkia? Mihin?
JV
(Haaveissa myös)
asiallisesti laitettu asiapyörä. vtec-vfr kun on matkapyöränä oma ehdoton suosikkini, eikä laite ole noista virityksistä ainakaan huonontunut :)
the music was new
like black polished chrome.
and came over the summer
like liquid night.