Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Tällaista ei toivottavasti tule joka päivä vastaan.
    Hondassa on kilsoja 15500.
    Muutoksia alkuperäiseen:
    Staintunen putket, K&N suodatin, Power Commande III, Hondan laukut, bike-to-bike puhelin, varashälytin, takalaukkuteline jossa laukku tulee matkustajan paikalle. Ja tietekin pisteenä ii:n päälle Tapeworksin tarrat
    Nedi VFR
    Niin se kuva unohtui
    Nedi VFR
    Voi hittolainen, eipä mopottiin enää ainakaan tarvitse mitään lisätä!!! Tosi hieno!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
    ..ja vielä NWS:n huggeri noinniinkuin kuorrukkeeksi.. Hieno on. * Oletko uskaltanut laskea euromenekkiä?

Käytännön esimerkki siitä kun "unelmalla on siivet"
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    todella kaunista
    On kyllä upea! Todella hyvin sopii nuo tarrat kylkeen

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Wau!!! On kyllä todella laitettu ja upee... Nams... Kelpaa tolla kesät reissata.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Ihan ruma ja väritkin p**seestä! Ei kai tolla kukaan oikeesti kehtaa ajaa!?

oon mä sillä itsekin ajanut!
    * Arctic Ranger *
    Ei o ruma ei, sairaan magee! * Tosi hyvä keltasen sävy tuo, millä nuo teipit on tehty, sopii nätisti yhteen.*

Jenkki VFR-foorumeilta olen noista Staintunen putkista lueskellu, sanovat äänien ja viimeistelyn olevan parasta mitä VFR:ään saa. Mistäspäin olet nuo hommannu, kun ilmeisesti Suomeen ei niitä kukaan maahantuo? Ja hintakin kiinnostaa...

punaiset on nopeimpia
    Lainaa (poohnalle @ Maalis. 31 2004,10:30) kirjoitti
    Jenkki VFR-foorumeilta olen noista Staintunen putkista lueskellu, sanovat äänien ja viimeistelyn olevan parasta mitä VFR:ään saa. Mistäspäin olet nuo hommannu, kun ilmeisesti Suomeen ei niitä kukaan maahantuo? Ja hintakin kiinnostaa...
    Hommasin putket BN-pipes nimiseltä saxalaiselta firmalta. Se tuo putket itse Ausseista maahan (siis Saxaan). Hinta oli 542 euroa + alv. Ja ei oo turhaan kehutut putket
    Nedi VFR
    Hieno peli! *
    Onnistunut väri, näyttää ihan eri pyörältäkin kuin täys punainen...
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
    Kyllä. Hieno se on. Värit eivät ole ihan mun mieleen, mutta nuo VFR:n muodot kylläkin.
    Saanko tulla kuuntelemaan niitä staintunen putkia? Mihin?

JV

(Haaveissa myös)

16.  
    asiallisesti laitettu asiapyörä. vtec-vfr kun on matkapyöränä oma ehdoton suosikkini, eikä laite ole noista virityksistä ainakaan huonontunut :)
    the music was new
    like black polished chrome.
    and came over the summer
    like liquid night.