Voi kamala...eihän tässä uskalla enää netistä kuvahaulla mitään hakea kun tämmösiä raiskauksia tulee vastaan. *Niin selkään sietäis tuon "moddarin" saada et... Uuuh, ei sanoja...happea... *
![]()
![]()
![]()
Kas tässä: Fazerin raiskausta!!!
Tosin tossa nyt ei taida paljoa alkuperästä olla mutta silti...Miten joku voi?
It´s better to die on your feet than live on your knees...
EI HELVETTI...joku on tehnyt kyllä hienosta pyörästä ison kasan romua.....![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Joo ei tuo viritys kyllä oikeen silmää miellytä. Täytyy katsoa kännissä uudestaan jos se sitten näyttäis paremmalta, vähän niinkuin naiset.![]()
"Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
Vähän kyllä kamala...mut olen nähnyt kamalia Kawasakejakin...huokaus...![]()
KARMEA!!!!!!!!!!!!!![]()
Olis valinnut edes jonkun vanhan rutkun modattavaksi, mutta miks just toi! Ens yönä ei nukuta.
Kasvankohan mä ikinä isoksi?
Upea![]()
![]()
hehehh renkaat ihan ykköset![]()
Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
Hyi helvett** kyllä oli karsea viritys, toivottavasti ei fazer miehiltä mene yöunet![]()
Kawasaki ZXR 750
Yamaha1 EI VARMASTI nuku toi vaatii jo muutaman sulatteluoluen viikonloppuna .... *
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Juuri kun luulin ettei Fazua voi enää rumentaa, niin tuo hirvitys tuli esiin![]()
![]()
Katsoin pitkään ihan hiljaa kunnes![]()
Älä koskaan siirrä huomiseen sitä minkä voit välttää jo tänään.
Köpi ampuu kovilla!!![]()
Joo...ei oo mun syy sitte jos perjantaina otan muutaman olusen. Heh, asiaahan ei auta yhtään sekään et voitin jostain ihme arvonnoista vapaaliput Hanna Pakarisen keikalle Seurahuoneelle. Ja hemmetti sinne tulee esiintyyn myös Jimi Pääkallo...Toivottavasti portsarit ei päästä mua aseitten kans sisään.(Nightwolf78 @ Maalis. 24 2004,20:03) kirjoitti
Jotain pitää keksiä ettei vaan vahingossakaan tuota Jimiä livenä näe...vessaan telkeytyä keikan ajaksi tai jtn.
![]()
Ymmärrän täysin kateutesi veli motoristi...(Köpi @ Maalis. 24 2004,20:04) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Jaa pitäskö viedä oma fazzeri samalle kaverille tuunattavaksi. Osataan sitä näköjään tehdä ihmeitä saksanmaallakin. No en nyt kumminkaan taida...ymmärtäsin hyvin jos toi olis tehty Hondalle tms, mutta että pitää oikein moottoripyörää alkaa pilaamaan![]()
FZS 600 -99 ->
R1 -05
Ihmeen siisti noin Yamahaksi...![]()
- Rajatonta Voimaa! -
Kyllä mä customeista tykkään!Varsinkin sivarin kanssa!
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Upea!
Desmo Jugend
No onhan tuossa jotain kunnolla asennetta, särmää, omaa ja rumaaHIENO
Ei kaikkien mopottimien tarvitse olla standardikilokyykkyjäpulunkakkimislaudalla...
"sehän on kuin ducati" putkirunko ja kaikki.....![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Varmaankin Dalai Laman mopo!Menossa kotikonnuille katsastamaan joko on puolukat kypsiä![]()
No onneksi Tiibetti on tarpeeksi kaukana.
![]()
![]()
![]()
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Joo o eli jollakulla on maku sormessa ja sormi syvällä ###seessäSiis jos tää on jonkun mielestä magee
![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Alkaahan nyt hyvat ystavat, seuraan Fasu-juttuja mielenkiinnolla, koska olin todella lahella ostaa viime kesana semmoisen, mutta kun vaimo ei tykannyt
Ja edelleenkin se rumin mopo on Ducati Multistrada, edes toi kustomi-fasu ei sille parjannyt![]()
Siis todella järkyttävä... ei voi kuin surra fazerin omistajana.![]()
Suzuki GSX-R 750 -04
Niih... Vaikken mäkään koskaan mistään mitään tiedä enkä osaa mitään sanoa niin nyt noi kuvat nähtyäni oon sanaton, taas...![]()
![]()
* Yamaha Tenere 700 -22
* KTM 200 EXC -10
* KTM 250 EXC-F -10
* KTM 300 EXC Six Days -11
* Husqvarna TE 450 -10
* Yamaha YZ 250 -00
* Suzuki Bandit 1200 GSF -04
* Honda Transalp 600 -96