2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
Tehdas taitaa ilmoittaa 98 hv. Banditissa on jo pitkään tiedetty olevan erittäin pirteitä hevosvoimia.
Pyörässäni on vain mainittu LeoVincen slipari ja syöttöä vähän rukattu.
Miten muuten voi mittauttaa sen absoluuttisen tehon ? Mulla laiska paska mopo antoi kaljuilla renkailla paremmat pyörätehot kuin ajamattomilla ja hengitysmuutosten jälkeen taas toinen pytty antoi lisää ja toinen vähemmän ? Ei sillä että olisi väliä koska afr:n vuoksi penkitin ja 5 hepan sisään oli erot, samassa penkissä viikon sisään. Ymmärrän malli/merkkikohtaiset vertailut tiettyyn pisteeseen mutta jos samassa penkissä tulee noin isot erot niin kuinka paljon mahtaa tulla eroa eri penkeissä kun mennään sinne 200 kieppeille ? Niin ja ihan laadukas paja oli, ehkä.
- slipping and sliding since 1982 -
-07 Aprilia Tuono Arrown slipareilla ja airboksin kuristin poistettu. Paikkana Samin autopaja.
126,5 Hp ja 97,8 Nm.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Vilkase video: http://www.youtube.com/watch?feature...s_qqjbrw#t=196
Ps. Marushinin kypärä toimii mainiosti![]()
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Dodih! Samin Autopajalla käyty pistämässä komentaja kuriin. Kuten aavistelinkin, niin olipa kyllä kartta niin vituillaan kun olla ja voi. Kymmenkunta hevosvoimaa oli hukassa ja veto pintakaasulla aika kauheaa pienillä kierroksilla.
Säädetty:
Edit: eli loppulukemat 131,7 HP @ 9886rpm / 100,1 Nm @ 8297rpm
Pois kun lähdin ajamaan, niin tuntui kuin olisi uuden pyörän saanut. Ei ole nimittäin koskaan noin pehmeä ollut vetämään pintakaasulla eikä taas noin agressiivisesti hyökännyt kun rullasta kääntää!
Viimeksi muokannut: D-Iivil; 26.05.2014 klo 16:11.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Siinä -03 Busan käyrää. 160.6 hp ja 127.6 nm. Sliparit, BMC ja airbox-mode.
Pintakaasulla ajaessa 2-3 rpm välillä nyhtää vielä, tuota ominaisuutta ei saatu pois Suzukin oman boksin säädöllä. PC:llä saisi säädettyä vielä tarkemmin.
Bensaa menee puoli litraa vähemmän säätämisen jälkeen ja kulkee muutenkin kepeämmin.
Jos tuon kuitenkin ahtais ensi talven aikana, niin ei tarviis ykkösheppoja viilailla![]()
Tässä -02 640 KTM lappu. Muutoksia ei ole oikeistaan muuta kuin, putki, nokka, kaasutin ja ilmanputsarin koppa modi. Vakiona moottorista on löytynyt 50hp ja nyt takarenkaalta 53hp ja 51.65nm.
Vedon aloitin vasta vähän ennen 5000rpm, sen takia käyrä on noin matala alussa.
![]()
Viimeksi muokannut: Tole; 26.05.2014 klo 22:37.
Yamahan FZ1 rykäisi takapyörältä 95 kW. Slipari, airbox-mod ja PCV. Penkityspaikka Team Laine Kangasalla.
image.jpg
FZ1S + TT600
Missäs hintaluokassa penkitykset pyörii? Lähinnä kiinnostais täältä e-suomen alueelta. Tuli asennettua Commanderi tohon 03 R1:een ja pitäis penkkiin viedä..
GSXR1000K7.jpg
Ilman patopainetta 164.47hp ja 104.94nm renkaalta, pelkällä putkistolla![]()
Gsx-r 1000 k8
Sain vihdoin RSV4:n penkkiin, tossa siis Akran race-ecu + Arkrat + suora väliputki. Penkitin vanhan R1:ni samassa penkissä ja siinä oli reilu heppa enemmän (selityksenä sanotaan että jos olisi vienyt mopon penkkiin hieman viileäämällä kelillä niin muutama hp olis tullut enemmän) Ihan hieno käyrä ilman kuoppia, ihmettelen että käy silti laihalla melkein koko kierrosalueen...
![]()
176,4 Nm / 3130 rpm![]()
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä
Beta 350 RR kannonkiertäjä
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
Ei paperisia käppyröitä vielä kun projekti on kesken, mutta jo videolla jotain. 420+ renkulalta!
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Melko noloa laittaa 'ISOveljen' videon perään tällainen 'pikkumopo'.
https://www.dropbox.com/s/dty8zq55u1...39.30.jpg?dl=0
No ei autasillä mennään mitä on mahdollisuus käyttää...
T: Antti R.
Ps. Enkä ole varma edes siitä onko tuo tulos renkaalta vai koneesta? En muistanut kysyä enkä osaa tulkita lappua.
Toivottavasti renkaalta.
Muoks.
Niin ja jopo on ZX6R vm. 2011.
Viimeksi muokannut: Aamies; 22.04.2015 klo 23:09. Syy: Jopon malli
Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
Tauko 16/17.
Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
Ihan ok 2018 ja 2019.
Penkityksestä mitään tiiä mutta voimansiirrossa tapahtuva tehohäviö on varmasti enempi kuin 0,6%.
BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
No niin. Kyllä ketjun öljyäminen kannattaa.
Heti tuli lisää voimaa ;)
Edellinen lappu maanantaina klo. 18.56 hiukan kuivilla ketjuilla.
Ja tämä tänään perjantaina 24.04 klo. 16.45. Aamulla öljytyillä ketjuilla.
https://www.dropbox.com/s/ga3wep86aq...01.28.jpg?dl=0
Maanantaina V-Power tänään Teboilin 98. Kaikkeen hulluun sitä rahansa työntää???
Nyt saa joku muu maksaa jos haluaa vertailla lisää dynoja. Minä voin kyllä mennä.
T: Antti R.
Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
Tauko 16/17.
Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
Ihan ok 2018 ja 2019.