Aijaijai
Kyllä on varmasti herkkua ajella. On siisti käyrä ja tehoa hullun lailla!![]()
Braaaaap
2000 Ninja 12R. Renkaasta 160,5 hv, pestävät putsarit, Power Commander ja Muzzyn putki. Paljonko tuo on kampiakselissa patopaineella ajaessa.
Viimeksi muokannut: Kasavako 12 R; 25.04.2020 klo 13:09.
Kauheita lukemia toisilla, mutta laitetaan nyt silti Amerikkalaisen maamoottorin lukemat
HD Dyna Street Bob 2007: 93,5 hp ja 149,9 nm takapyörältä. 15% voimansiirtohäviöllä nuo kai olisi luokkaa 110 hp ja 176 nm koneelta.
Dyno.jpg
Harley-Davidson FXDB Street Bob 07
103 CI, Jimms 10.0:1, S&S 583, V&H Big Shots
RWP 93,5hp@5490 RWTQ: 149,9nm@2749
laitetaan tähän ny vertailuks oma harley.. 92,9hv /156nm
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Max 260.3 HP ja 143,8 Nm. Virivaraa jäi vielä säätäjän mukaan reilusti pienellä lisämodaamisella.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Harley-Davidson FXDB Street Bob 07
103 CI, Jimms 10.0:1, S&S 583, V&H Big Shots
RWP 93,5hp@5490 RWTQ: 149,9nm@2749
No, pistetään kun tuli käytettyä. 2013 ZX10R, jotain viriviriä tehty edellisten omistajien toimesta.
Tämä viime viikolla Samin autopajalla, lukemat takarenkaalta. Alkutilanne sinisellä jonka jälkeen vaihdettiin tulpat + yksi puola ja säädettiin. Teho- ja vääntökäyrien muoto ja paikka korjaantuivat.
Punaisella ulosmitatut 177,hp ja 115,8Nm kun kone saatiin toimimaan terveesti. Kawan oma race-ecu.
-
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
^no toi ilmanvaihto ei oo optimaalinen. Pitkän pähkäilemisen jälkeen tilasin Vandemonin koko setin Ausseista ja aattelin että se vois synkata Woolichin (Australia) ecu remapin kanssa mut ei aivan optimi tullu vielä.
Kelasin et ajelen vähän aikaa näillä set-upeilla että ranne tottuu. Vakio 231HP:n verrattuna kuitenkin persdynossa tosi iso ero, varsinkin kaasuvasteeseen pitää totutella. Urku auki on helppo, mut pikku/pintakaasu esim. kaarreajossa on haastavaa.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
^joo, Vandemonin koko ränni, H2R "klooni" + DNA filtteri, cat delete ja Woolichin race ecuflash. Ilmaa pitää saada ulos vielä lisää.
Jyrkempää nokkaa niin tulee jopa 330 ulos...ainakin USA:n pojilla... luotettavuus stooreissa kuin Trumpin twiiteissä.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Hayabusa gen2 v&h alkukäyrät yoshimura vaimentimet
Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
Tyhmä kysymys noviisilta. Miksi teholapuissa käytetään edelleen hevosvoimia, kun Suomessakin on siirrytty SI-järjestelmään ja kilowatteihin jo 50 vuotta sitten..?![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Selailin sivuja hieman taaksepäin, niin ei montaa kuussatkua näkynyt. Isot- ja turbopyörät ovat näköjään nyt muodissa.
ZX6R, 2011, 599cc dynopäivä oli eilen Samin Autopajalla.
Takapyörä suttaa dynorullalla jonkin verran, joten RPM on suuntaa antava. Vakiossa rajoitin on 15400 rpm, tässä nostettiin 15700 rpm, koska löylyä löytyi ylhäältä hyvin.
edit.
Kent cams nokat, ajoitettu
Mayer racing imusuppilot
portattu kansi
matalampi kansipahvi
Akrapovic kokoputkisto
imupuolen suodattimesta metalliverkko poistettu
Woolich racing softa ECU:ssa
Viimeksi muokannut: T1mppa; 16.06.2020 klo 13:34.
Braaaaap
Aikasemmissa kuvassa muutamia muitakin Vittaniemen käppyröitä. Jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin moni niistä taitaa olla konetehoja? Vai näenkö ihan väärin?
Braaaaap
Tässähän meinaa meikäläinenkin mennä sekaisin. Oon tottunut takapyörätehoihin dynolapuissa ja lasketaan sitten laskimella koneteho, jos se jotain kiinnostaa.
Mulla on kuitenkin takapyöräteho tossa paperissa vaikken sitä erikseen pyytänyt.
Viimeksi muokannut: T1mppa; 16.06.2020 klo 12:21.
Braaaaap
ihan ok tulos Speed Triple -08 60tkm ajettuna
https://ibb.co/vsS5Wv3
Triumph Tiger 800 XCx -18
ex- Triumph Speed Triple -08
ex- Triumph Street Triple -09
Yamaha R1 2008. Akrapovic täysputkisto ja Powercommander V. Aika paljon muuttui käytös paremmaksi kun penkissä korjaili laihat kohdat edellisestä säädöstä.
IMG-20200819-WA0003.jpg
HD Dyna FatBob -08
110 CI pytyt, SE kannet ja nokat, 60 mm läppärunko ja V&H Big Radius putki.
Maamoottorille ihan kivat lukemat.
2x HD, 2x Savage