Jälkimäisessä näyttäisi rajoittaja olleen 7500 rpm ja ensimmäisessä 10500 rpm nurkilla.
Eli tuossa jälkimmäisessä käynyt joku virhe dynon käyttäjälle kalibroinnissa. Moottorin kierroksen eivät ole kalibroituneet oikein, siitä voi johtua myös virheet teho/vääntö luvuissa. Niiden laskennassa käytetään rpm lukua.
Ensimmäisessä penkissä on mahdollisuus lukea rprm koneen johdoista, toisessa rppm lasketaan kone rpm / rullan rpm suhdeluvusta.
cQV67N5.jpg
Siinä olis Brutalen vanhat parin vuoden takaset laput viaberilta kun säätivät commanderin, 134hp/94nm. (Ei oo näköjää pyörällä tullu paljoo kilsoja noitte jälkeen).
Jos kokeilis käyttää penkissä joskus tänä kesänä uusiks.
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Pyörä alkaisi olemaan valmis, tiistaina viimein ratakautta avaamaan!
img008.jpg
Lahjomaton myyttinen sankarihahmo
YZF-R6R -06
&
FZ6-S -05
VF750C kävi Prätkäpajalla kaasareiden säädössä, pitkään ja hartaasti sitä laitettiin ja tässä tulos
m_dyno.jpg
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
Hiukan nätisti on tullut käyttöalueelle lisää vääntöä ja tehoa! On kyl ammattitaito ollut kohdallaan jos pelkällä kaasarien säädöllä on toi tullut.
Tosin näyttäis olevan joku eri smoothing-asetus tuossa säädön jälkeen käyrässä tai sit on pyörä jotenkin kakonut ennen säätöä penkkivedossa. Joka tapauksessa tuntui varmasti ajaessa hurjan paljon paremmalta?
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Hemmopäivillä Prätkäpajan dyno. GSX-R 750 K9 BMC suti+ Yosimura kokoputkisto+ Samin säätötyö.
Penkittäjä piti yllättävän ripeänä...
KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
Kyllähän sinne tietysti suuttimiakin vaihdettiin. Pääsuuttimet oli pykälää isommat 108 ja tyhjäkäyntisuuttimetkin oli pykälää isommat, ennen säätöä siis. Pajalla sitten jommat kummat vaihdettiin vielä isompiin, en sitten älynnyt kysyä että mitkä ja mihin kokoon.
Kyllähän tuo nykyään on aivan eri planeetalta, pirun nätisti vetää![]()
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
http://www.nettimoto.com/honda/cb/1977463 tosta vikassa kuvassa viimeviikonlopulta käyrät 133bhp pyörältä ja väännöt siellä 130nm pyörä cb 1300 '05 vääntö mukavan alhaalla
honda cb 1300 ´05
2005 CBR1000RR Yoshimuran kokoputkella, Prätkäpajalla asennettu PCV5.
Toi reilu 10hp lisää vrt. ilman Commanderia:
IMG_7_BURST20160601082703.jpg
Viimeksi muokannut: Izvire; 01.06.2016 klo 11:03.
no huhhuh...
lienee mielenkiintoinen ajettava, posket venyy kun kiertää kaasua??
kuudessa tonnissa sataheppaa ja tuplat seikassa ja taas tuplat 9 tonnissa, eli teho nelinkertaistuu 3000 kierroksen aikana
ja jotkut pitää 2t tehopiikkiä hirveänä
hitto kun tekis tollasta mieli, edes päästä kokeilemaan joskus..
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Tossa tänään säätöjen jälkeen. Tämä dyno ei kuulemma ole ainakaan optimistinen.
188.3 hp @13103 rpm, 110.8 Nm@11105. Vääntö tulee nyt huomattavasti alempaa kuin tehtaan säädöissä. ZX-10R 2014 KRT on siis peli, vakio paitsi Yoshimuran slipari ja kattipönttö poistettu.
R6 säädetty nyt alkaa olla aikalailla valmista, miten hitossa sitä jaksaa 3 päivää kemorassa kun alla tasan yksi ratapäivä ja sekin tuntuu kropassa.
R6.jpg
K8-1000
DNA:n filtteri, muuten täysin vakio '12 Tuono V4.
Tuono.jpg
Nykyiset: 2017 BMW S1000RR + 2006/2008 R6R kilvetön
Ex: 2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4
http://aijaa.com/WJwAYA viikonloppuna käytiin taas dynossa ja laitettiin pikkasen lisää painetta pyttyyn.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Fiiatti on pyöräytetty penkissä. AFR1=etupytty. Pauhua normaalisti.
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Busa kävi säädöissä. K&n filtteri, full putki, airbox mod ja pair tulpattu. Ihan hyvin lähti ikäisekseen ja 76tkm ajetuksi.
http://i1152.photobucket.com/albums/...ps1owxtpdi.jpg
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
IMG_0756.jpg
Yamaha FJR 1300 -09. PC + Beowulf sliparit. Eilen Samilla säädettävänä. 131,6 hp / 125,7 Nm@ 6891rpm.
Mää vaan
Yamaha FJR -09
Honda CB 750 Four -72
Honda Monkey Z50 -76
dyno_2017.jpg
Cobran suorat putket, talvella täydellinen kaasariremppa ja suuttimien vaihdot. Meni ilmeisesti ihan hyvin kun tehoja tuli jopa 4 hp lisää eikä pois
Vähän on turhan äänekäs pidemmän päälle niin tilasin putkiin huilut, eiköhän se ole taas sama suutinjumppa edessä.
Honda GL1800 -06
Vanhat: VF750C, GL1500C
Pikkuisen kutiteltu Suzuki B-King pukkasi tällaisen käyrän Samin säätöjen jälkeen.
GSX-R1000K8.jpg
Gsx-r 1000 k8. Yoshimura japan putkistolla, k&n suodattimella ja pc3.
168 rwhp & 97nm
Gsx-r 1000 k8
Pyörän (Suzuki SV 1000 N K4) mukana tuli edellisen omistajan ajalta lappu.
Kone vakio poislukien seuraavaa:
- Devil vaimentimet ilman DB killereitä
- Power Commander
- Lamdan liitin irroitettu
Ymmärsin myyjän puheesta, että käyrät on ennen ja jälkeen PC asennusta ja optimointia. Eroa n. 4%, ei kummosesti. On se kuulemma kuitenkin vaikuttanut myös kaasun reagointiin yms mukavaa. Tiedä häntä sit, ei noita poiskaan raaski repiä, ainakaan vielä.
Viimeksi muokannut: Havis; 19.09.2017 klo 22:40.
Yamaha FJR 1300 -07
Ex: Suzuki SV 1000 N K4
Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")