Pyörä kawa zx-10r, vm 2004, yoshimuran koko putkisto, powercommander ja gipro. Tulokset pyörältä 151.56hp 101.6nm. Edellisen omistajan säädättämä Tampereella KX-centterillä![]()
Nyt Kawasaki ZX-10R -04(yoshimuran koko putkisto, powercommander ja vaihdenöyttö)
Ennen. Kawasaki ZX-6R -05(yoshimuran slipari + katti pois)
Pyörä on ruisku bandit 1250 jolle on tehty tälläistä:
Kokoputki, lambdan eliminointinasta, josin kepit, 12:1 rutut laskemalla ryhmää 0.8 mm, kannen ja ryhmän imukanavat muotoiltu, ( palotilat vakiot ), toisioläpät pois, vapaavirtaussuodatin, airboxmod ja kumitutti pois, koomanderi ja sen säätely.
Kahdet käppyrät meinaa sitä että toiset on säädetty killerille ja toiset siis ilman. Viaberin penkistä takapyöräteho viime talvena. Rosvo on muuttunut parempaan suuntaan mutta mutta..
Kysymys: olisiko tuo kuoppa puolessavälissä siloiteltavissa ihan vaan vaimenninta lyhentämällä? Koska se kuoppa pahenee killerillä niin ajattelisin vaimentimen olevan syypää siihen. Vaikuttaisiko lyhentäminen käppyrään muuten? edit typoja
Viimeksi muokannut: mr.mallorca; 14.07.2013 klo 12:16.
2008 Busa. Devil sliparit. 177 heppaa takarenkaalta. Ja vääntöä koneelta n.155 nm. Ihan kivasti muuten vakiolta. Ja mielestäni käppyrät ihan kivan näköisiä. TT-motorsportilla säädetty
Hajapusanisti
ZRX1200R podi filtterit ja zrx1100 alkukäyrät micronin lyhenetyllä sliparilla
![]()
zzr1400
...suuttimien viimesyksyisen antautumisen takia (eivät perskeles kestänhet ku 134.000 km...) vähän pientä päivitystä, Vittaniemen Samin penkissä takarenkhalta 201,7hv/168,4Nm:
http://galleria.busanistit.org/v/Bus...geViewsIndex=1
ja konneelta 2013 pun versus 2012 sin:
http://galleria.busanistit.org/v/Bus...geViewsIndex=1
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
12Rdyno.JPG
12R tänään penkissä. Parani yläpää aika kivasti nokkien ajoituksella.
ZX10R -08
S1000RR -11
hmm, kiinnostavaa. Onko sulla vertailukäppyrää ajalta ennen nokkien ropaamista. Oliko kyseessä vakioiden "uudelleen ajoitus" vai kävivätkö ihan hiomon kautta. Omaan tusinaan oon miettinyt laajakaistalambdan avulla toteutettua seoksensäätöä siten et huijaan ilmanpaine sekä/tai lämpötila-anturia. Tuo katiska kun käynee aika rikkaalla tietyillä osakaasuasennoilla...
CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
3792 -Ckm
Joo sama ketju sivu 9.
Molemmissa penkityksissä vakiokansi ja vakionokat.
Eroina noissa on vain nyt talvella asennetut säädettävät nokkien rattaat, ja suurtehopumppu polttoaineelle. Bensatkin tais olla viimesyksyisiä tuossa uudessa penkityksessä.
Polttoainepumppu asennettu vain varmuuden vuoksi, ei ollut ainakaan ekassa penkityksessä pulaa aineesta.
Huippuvääntö tippui hieman ja siirtyi korkeammalle kierroslukualueelle, mutta samalla kone vetää pitemmälle ja 11000 rpm kohdalle tuli jotain 10 hv enemmän voimaa
ZX10R -08
S1000RR -11
entinen omistaja käyttänyt penkissä, kokoonpanosta en tiedä tarkemmin mut ainaki nykyää välityksiä muuteltu ja orkkis pöntöt tyhjennetty. Tod. näk. ollut noi jo penkityksen aikaankin.
![]()
2022- Honda CBR900RR 1997
2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
"don´t ride faster than your guardian angel can fly"
tänään kävi pyörä penkissä. Kawasaki zx-9r vm.94 anto takapallolta lukemat 141.46hp ja 102.59Nmlapusta voin laittaa kuvaaki
Kawasaki ZX-9R
aikas lailla muuttui mopon käytös ku säädöt on nyt tikisbikefoxilta pc V ja säätö.
2003 vm cbr 600RR ajettu 25tkm. ixil putkella ja hi flown oem ilmanputsarilla.
105,61 max hp takaselta ja vääntö 58,66nm
IMG_3164.jpg
hontamies RR
kawa dyno.jpg
-04 10r ja paikkana Samin autopaja
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Viimeinkin käppyrää. Mitattu Dynocenterissä Tampereella. Mopon (Tuono 03) modit:
Gabro F255 lastu
Ei rajoitettu ilmanotto (sama kuin ekassa Millessä)
Väliputken modaus.
Leo Vince slipari (ei killeriä)
Lastulla kaksi polttoainekarttaa. Laihempi sekoitus oli karvan verran parempi, kait(sininen ja punainen kippura)
Pikku kauneusvirhehän siinä on, mutta muistakaa, että kysessä on italialainen pyörä, jota on turkulainen virittänyt.
![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Teho ja vääntö:
Teho ja AFR (sininen säädetty, punainen säätämätön):
GSR750, PCV, Scorpion slip-on, ei killeriä, K&N air filter. Prätkäpajan penkki.
Aika hyvin vastaa sitä mitä sliparin valmistaja lupaa:
Ennen säätöä ei ilman db-killeriä viitsinyt ajella sen verran nykivää pintakaasulla ja tehotonta alakierroksilla. Analoginen persdyno kertoo paljon radikaalimmasta parannuksesta kuin noista käppyröistä näyttää![]()
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
2011 Husaberg FS 570 moto, moottori tehty.
Ei saatu Ignijetin ECU:a oikein skulaamaan joten vakio purkki kiinni ja siitä ainoastaan bensakartat kohdilleen.
Uutta Getin ECU:a odotellessa tyydytään nyt näihin lukuihin...
![]()
Tuossa olis scannattuna ja ladattuna jonnekkin.
Aikas on himmeetä mutta josko siitä jotain näkis?
https://lh3.googleusercontent.com/-k...25282%2529.png
;0) *FZ1 Nude
Yamaha FZS 1000 -01 123hp takapyörältä
![]()
missä porin suunnalla olis dynoa ja mitä kustantaa?
2008 Honda CBR 1000RR Yoshimuran sliparilla: 147hp/97nm. PC5 ja säädetty Team Laineella. Aivan kuin olisi uusi pyörä. Ei minkäänlaista röpötystä pienillä kierroksilla ja ajaminen on vaan![]()
![]()
Honda CBR1000RR '08
ex. Yamaha FZ6-S '06
Yamaha MT-01 2007, Stage I kit, K/N, airbox modaus.
ProBoost, Rovaniemi
![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Ota emäntä tarakalle ja lupa vaihtaa siihen heltiää varmaan siltä istumalta, tärinät on sitten sellaset että tytöt varmaan tykkää.
Omaan makuun kyllä hieman ehkä liikaa, mutta kait siihenkin tottuu.
Muuten kyllä kaikin puolin veikeä laite juurikin tuon kiertämättömyyden takia, vääntö on oikeesti aika julma ja samalla hauska.![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.