Hallitukselle tuli ostettua Speed Four 8.4 ja tällä viikolla tuli RAT postia!
Yamaha Thundercat 600 -01 ex
Yamaha Thunderace 1000 -02 ex
Triumph Speed Four -04 ex
Suzuki GSX-R 600 -05 ex
Aprilia RSV Factory -05 ex
Ducati Streetfighter -10 ex
RAT-jäsenyys paperit ym.tulivat tänään postissa.Onpahan komia jäsenkortti.Täytyy pyytää "hallitusta" vielä ompelemaan RAT-hihamerkki ajotakkiin kiinni,kun ei tuosta ompelemisesta oikein kokemusta ole.![]()
It only takes willpower.
Mä laitoin kontaktiliimalla *(jyrhen @ Touko. 31 2004,10:49) kirjoitti
nahkatakin hihaan kun en viittinyt
alkaa rei'ittää pukua. Hieman karhennusta ensin hiekkapaperilla
ja toistaseks on pysyny.
Ducati Diavel Dark
No niin.....näinhän se on tehtävä..ja jos ei pysy kiinni,ei haittaa,lähettivät kaikkea kaksin kappalein.![]()
It only takes willpower.
No siinähän se ratkaisu onkin!(NewmanRS @ Touko. 31 2004,11:02) kirjoitti
Mä kans jo ihmettelin itsekseni, että kuinkas sen vedenpitävyyden mahtaa käydä jos tixtexille neulaa näyttää.
Omalla asialla jo vuodesta 1978
Nou panik! Myös minä sain tänään postia Triiumphratilta. Tosin vain yksin kappalein.
Omaan vedenpitävään ajoasuuni voi hyvin ommella merkin kiinni, ei se siitä enää paremmin vettä ime.![]()
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Tänään kolahti laatikkoon paksu kirje
On muuten makeita ne RAT Retail-tuotteet![]()
Maanantaina vihdoin tuli kirje Englannista, lehti,pinssi,hihamerkki,lehti ja kultainen jäsenkortti
Kaupat tein HD-Centerissä Huhtikuun puolessa välissä.
Tehoputkea kävin laittamassa keskiviikkona. Ei mennyt ihan heittämällä, koska Englannista oli tullut väärä tehari
Vieläkin joutuu ajelemaan ompelukone äänillä. Alakatteesta ei ole myöskään vielä kuulunut mitään....
Onko muilla RS omistajille ollut ongelmia ettei ole Engalnnista tullut osia vaan kestää ikuisuuden?? "tarkoitan TRIUMPH omia osia"
3 viikkoa vielä niin pääsee taas ajamaan Italian/Itävallan vuoristossa![]()
![]()
Jouduin ite ootteleen alakatetta melkeimpä 2kk. Mustia tuli vähänväliä maahan, mutta ei sinisiä: maalausongelmia viissiin sielläpäin...(TSRS @ Kesä. 06 2004,09:43) kirjoitti
![]()
Eipä rajoitu pelkkiin RS:iin. Sitä grab railiä olen odotellut kohta pari kuukautta. Kävin viikolla taas asiasta kysymässä, mutta eipä osanneet sanoa juuta eikä jaata sen saapumisesta. Uskomatonta kuinka yhden kahvan saaminen tähän maahan on niin vaikeeta.(TSRS @ Kesä. 06 2004,09:43) kirjoitti
Sen tiesivät kertoa kuinka jollekulle tilattu tehari oli ollut väärää mallia..
Onneksi kotilo hajosi eilen ja prätkä on nyt ainoa kulkupeli jonkun aikaa. Kakspäällä kulkeminen on siis välttämätöntä ja emäntää risoo kyydissä kun ei saa pidettyä oikein mistään kiinni. No myönnettäköön että kuskiakin hieman hatuttaa.
Omalla asialla jo vuodesta 1978
Eipä ole RS:ää, mutta Trumppa-osaa odottavien kerhossa olen minäkin.Toisessa topicissa itkemääni, sopivaa öljykelloa olen odotellut jo yli kuukauden. Onneksi "väliaikais"-ratkaisu mahdollistaa prätkällä ajamisen.(TSRS @ Kesä. 06 2004,09:43) kirjoitti
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Juu on huomattu. Tämän takia kannattaa katsastaa(TSRS @ Kesä. 06 2004,09:43) kirjoitti
tuo Lilleyn kimppatilaus.
Itse tilasin tuolta jouluaattona sinisen alakatteen RS:ään.
Tuli viikossa.
Eli en enää vaivaudu tappelemaan kotimaisten myyjien kanssa.
Ducati Diavel Dark
RAT:ista ei vain vieläkään ole tullut postia, kaupat tehty jo ennen joulua...![]()
Köpi, surffaa RATin UK-sivuille ja lähetä heille viesti, tai sitten suoraan Trumpan omien sivujen kautta. Voisi homma toimia ja saataisiin sinut "virallisesti" RAT-jäseneksi
![]()
Tikru 2010
Onko kukaan nähnyt jollain Rumppa-edustajalta löytyä RAT Pack-tuotteita ?
Eipä ole mullekkaan tullut RAT postia. Kaupat tehty HD-centerissä maaliskuussa.
Tai no, pyörän sain huhtikuussa.
--- Triumph Speed Four ---
Ostin pyörän Helmikuussa ja RAT kamat saapuivat viime viikolla. Asia siis etenee KX Centeristäkin ostetuille Triumpheille.
Enpä muistanu pyörän hakiessa asiasta kysyä, mutta noin kolme viikkoa pyörän oston jälkeen oli postilaatikossa iso kirjekuori missä oli kaikki oheistuotteet. Ja liikehän oli Moto-Seinäjoki.
Lueskelin tossa eräältä Trumppapalstalta että on kuulemma menny konkkaan firma joka on tähän asti toimittanu maalit Trumpallekirjoitti
Liekö tällä vaikutusta
![]()
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12