Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Kävin tänään pyörähtämässä kyseisessä paikassa.
    Asiallisen tuntunen myyjä. Kyselin takarengasta pyörään. katto all right luottelosta hinnan. alle laitosta lupaili samaan hintaan,kun heiltä ostaa renkaan..
    Katotaan uudemman kerran paikan toimivuutta kun mennään laittamaan se rangas alle muutaman viikon päästä.
    Ainakin itse erittäin tyytyväinen ko. liikkeen toimintaan. Ostin pyöräni sieltä (tosin jo ennen kuin uusi liiketila avattiiin). Henkilökunta on kyllä asiantuntevaa ja mukavaa. Liike erittäin siisti ja nykyaikainen (ja vielä hyvällä paikalla). Suosittelen lämpimästi näillä kokemuksilla *
    Soitin tiistaina ko liikkeeseen ja sovin takarenkaan vaihdon perjantaiksi 12:30, ja renkaaksi BT 020.

Perjantaina sitten otin puoli päivää vapaata että pääsee renkaan vaihtoon toiselle paikkakunnalle, menin paikalle ja sanottiin että aja tuonne taakse siellä on se huoltotila.
    Ja sinne sitten huoltomiehen juttusille ja kissojen ja korien kanssa etsimää sopivaa rengasta, no eipä tietysti löytynyt.

Takasin vast.ottotiskille ja selvisi että rengas oli jopa tilattu, mutta samana päivänä vasta ja että se olisi heillä lauantaina.
    No, annoin heille puhelin numeroni ja sovittiin että myyjä soittaa samana päivänä ja kertoo ajan millon lauantaina voin tulla taas renkaan vaihtoon, soittoa ei kuulunut perjantaina, eikä lauantaina tähän mennessä (10:41).

Joten se siitä liikkeestä, ajattelin että jos tuntuu asialliselta liikkeeltä, niin vien jopa yammuni sinne 10:n huoltoon, mutta ei tuolla palvelulla ei.

Sääli, uusi liike hyvällä paikalla ja sitten ei viitsitä huolehtia pienemmistä asioista, pitäisi olla uuden pyörän ostaja jotta kiinnostus riittäisi.
    unohin laittaa että kävin 8 päivä liikeessä renkan vaihossa hinta oli mitä pitikin. asentaja oli tosi asiantuntevan tuntunen. jutteli että olis ratapyöriä ollut rakentelemassa viimeiset 8v euroopassa..... Kaikin puolen ok paikka mielestäni.
    Jos jotain nekatiivistä etitään niin palvelu oli hiukan huonoa. porukkaa tupa täynä ja asennustakin piti odottaa tunti enne pukille päässyä.
    Ihan asiallisen oloista kaupantekoa, isäukko vaihtoi cb500:n pois, antoivat aika hyvän hyvityksen(kattoivat mitä motopalstalla muista pyydetään )toinen pyörä tuli silloin milloin pitikin, mutta keskituki jäi puuttumaan ja toi mun pyörän jarrupalatkin kotia
    Maybe it was just a dream

Sometimes things ain´t what they seem

Better not fool with things you don´t understand
    itse olen käynyt konekoskimiehessä muutaman kerran, aikeissa ostaa ajovarusteita. kertaakaan ei ole tervehditty kun olen sisään astunut. minun jälkeen tulleita on palveltu ennen minua. valitaanko se järjestyski pärstäkertoimen mukaan?

suututtavaa siellä seisoskella, odottaa palvelua ja kuunnella myyjien jaaritusta asiakkaiden kanssa kuinka vedyt ei maistukaan enää niin maukkailta kun ennen.

ei ole lappeenrannassa siis yhtään "palvelevaa" moottoripyöräliikettä minulle ainakaan. kävin ostamassa varusteet imatran kisasta, sinne suuret plussat.
    Pallon Renkaastakin saa ostaa mp-renkaita.
    Homma toimii keskivertoliikettä paremmin, ja asiantuntemusta löytyy varmasti. Ainahan voi toki valittaa, jos ei tilattavissa tavaroissa toimitus tule juuri normaalitoimitusajan (2 päivää) minimissä, mutta niin se vain on, että sesonkiliikkeissä sesongin keskellä, samoin kuin tavarantoimittajilta tilatessa kiire on toisinaan vakio olotila. JA kiire on vielä todellista..Sitä voi itse kukin kokeilla yhdeksäntuntisia palveluhenkisiä rupeamia, ei nimittäin illalla viitsi kotona liikaa bamlata.Ikävältä se toki aina tuntuu jos ei tervehditä edes , se on kuitenkin tärkein kontaktihetki asiakkaaseen.Ja itse en ole pyörää ostanut liikkeestä, vaan jos jonkin sorttista tilpehööriä. Voihan sitä toki netin välitykselläkin tavaraa tilata..Mutta tässä on jo puoltoista viikkoa turhaan venattu, ja kolme metsästyssoittoa perään viskelty varastosta tilaushetkellä löytyneestä tavarasta! , notta se siitä toimitusajasta..
    Ostin 2 viikkoa sitten uuden pyörän/ajovarusteet Koskimiehestä. Mielestäni homma toimi hyvin, rahoitus / neuvot varusteiden valitsemisessa yms. asiat. Ei ollut tietoakaan mistään tiukkapipoisten myyjien vedätystyylistä. Mahtavia alennuksia varusteista ja toimittivat vielä pyöränkin kotipihaan asti. Varmasti aion viedä pyöräni sinne huoltoon aina jatkossakin, koska palvelussakaan ei ollut sanomista...
    Asiallinen paikka tuntuu olevan..ei ole ollut valittamista palvelun suhteen, kun olen muutaman kerran käynyt ajo/pyörävarusteita ostamassa.
    Huollosta ei ole vielä kokemuksia... ennen kuin elokuun alussa vien pyörän perushuoltoon..
    Vähän miinusta kun huoltoaikaa eivät sanoneet kovinkaan tarkasti.. pitää viedä aamulla ja hakea illalla
    mitähän sitä koko päivän tekisi huollon valmistumista odottaessa..ehkä tai
    Mopotin on nyt Kone koskimiehen huollossa käytetty...
    Mielestäni
    joten käytän jatkossakin koskimiehen palveluja..
    Nostetaanpas vanhaa aihetta, kaipa tuolla on joku nykyäänkin käynyt?Miten palvelu ja sovitut asiat toimii?
    Lainaa Syke kirjoitti Katso viesti
    Nostetaanpas vanhaa aihetta, kaipa tuolla on joku nykyäänkin käynyt?Miten palvelu ja sovitut asiat toimii?
    Kysymys on jo vanha, mutta parempi kai myöhään kun ei koskaan.

Olen käynyt siellä nyt pitkin kevättä etsimässä emännälle kypärää ja itselle lämpimille keleille soveltuvia hanskoja. Useampi käynti siksi, että vieläkään ei tunnu olevan oikein mitään uutta tavaraa hyllyssä.

Yleensä tuolla myyjät ei kiinnitä mitään huomiota. Tänään sitten töllötin myyjiä pari minuuttia, ja lopulta yksi huuteli olan yli hyllyn takaa, että tarvitsenko apua. Kysyin ohuemmista hanskoista ja myyjä vastasi että "Siellä reunassa niitä on". Vastasin tähän "Niin nämä 2 naisten mallia ja yhdet pitkävartiset?" (kukkasilla kuvioituja yms.). Myyjä vastasi takasin, että "On siinä muitakin kokoja". Sitähän en tajunnutkaan kun samaa mallia oli noin 10 paria hyllyssä...

Lopuksi kysyin että millon tulee uusia malleja, niin kuulemma toppahanskat myydään ensin pois ja sitten vasta tilataan uusia. Eli turha varmaan ainakaan nyt ennen kylmiä kelejä mennä käymään... Ei kyllä paljon huvita muutenkaan, kun vastaukset on lähinnä vittuilua.
    Viimeksi muokannut: T-mu; 21.05.2013 klo 21:01.
  14.  
    itse olen käynyt konekoskimiehessä muutaman kerran, aikeissa ostaa ajovarusteita. kertaakaan ei ole tervehditty kun olen sisään astunut. minun jälkeen tulleita on palveltu ennen minua. valitaanko se järjestyski pärstäkertoimen mukaan?
    Olen huomannut saman. Tänä keväänä kävin pariin otteeseen kattelemassa varusteita ja kyselemässä vinkkejä varusteisiin, kun korttia vasta ajelen ja 1. pyörä on tullut hankittua. Eivät tervehdi ja palvelu on todella nihkeää. Parilla ekalla kerralla ei vielä kuulemma ollut kaikkia tuotteita esillä. 3. kerran menin sitten käymään, kun niiden piti olla esillä. Eipä ollut. Kyselin kuitenkin kypärästä, takista ja housuista tarjousta. Hinnat oli valitettavasti liian rajusti yläkanttiin verrattuna nettikauppojen hintoihin. Ymmärrän sen, että samaan hintaan ei voikkaan saada, eikä tarvitsekkaan. Mutta palvelutason ja hintaeron huomioiden jäi tuotteet ostamatta.

Lainaa T-mu kirjoitti
    Ei kyllä paljon hyvita muutenkaan, kun vastaukset on lähinnä vittuilua.
    Itselle jäi valitettavasti samanlainen maku.
    - Solifer LoL -10
    - Suzuki GSX-R600 -03