Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Niin, olen sittenkin uutta pyörää hankkiessa suuntautumassa alkuperäisen suunnitelman mukaan sorapoluille.

Niinpä kyselisin palstan mahd. F-kuskeilta, että, ihan oikeasti, riittäkö rotaxissa potku reippaaseen perusajeluun? Vaihtoehtoina olen katsellut Super Tenereä, Afrikkalaista ja transalppia, joista varsinkin teneressä on huimasti enemmän potkua.

Myös muita epä- tai huippukohtia f650-pyörästä voisi mainita tämän otsikon alla.

Kiitos.
    Itselläni on f650 -96 ja olen pitänyt pyörästä todella paljon, en usko että pyörää voisi verrata tehon puolesta noihin muihin koska moottorit ovat täysin erillaiset. bemarissa on huomattavasti enemmän vääntöä alhaisilla kierroksilla, eikä tarvitse alkaa leikkimään kytkimellä maastossa.
    Lainaa (Konna @ Maalis. 19 2004,12:08) kirjoitti
    bemarissa on huomattavasti enemmän vääntöä alhaisilla kierroksilla, eikä tarvitse alkaa leikkimään kytkimellä maastossa.
    Ehhehh... Kyllä nimenomaan noista twineistä se parempi vääntö löytyy pikkukierroksilla(kin). BMW/Rotaxkaan ei voi taikoa yksipyttymottiin semmoisia ominaisuuksia, että sillä väännössä (edes pikkukierroksilla) pärjäisi isommille twineille. Muutenkin tuo singlejen "muheva alavääntö -mutu" juontaa muinaisista brittipyöristä, joissa oli suuret vauhtipyörämassat ja kone ei aivan pienistä hätkähtänyt.

Muut ominaisuudet (kompakti koko, keveys, yksinkertaisuus etc.) sitten jo puoltavat singleä.

Eikös Pegaso (Aprilia) ole samalla moottorilla? Aika kesyltä se ainakin tuntuu (omistan sellaisen), en ostaisi, jos teholla ja väännöllä olisi etusija ostoaikeissa.

Muuten tuo Aprilia näyttää käytettynä huomattavasti halvemmalta kuin Bemari, onko sitten oikeasti niin paljon huonompi, jos kerran mootorikin on sama?
    Lainaa (peugeot @ Maalis. 19 2004,12:36) kirjoitti
    Eikös Pegaso (Aprilia) ole samalla moottorilla? Aika kesyltä se ainakin tuntuu (omistan sellaisen), en ostaisi, jos teholla ja väännöllä olisi etusija ostoaikeissa.

Muuten tuo Aprilia näyttää käytettynä huomattavasti halvemmalta kuin Bemari, onko sitten oikeasti niin paljon huonompi, jos kerran mootorikin on sama?
    Peruskone sama, mutta Apriliassa venttiileitä viisi kun taas F-Bemussa neljä. Apriliassa hieman enemmän tehoa, mutta vastaavasti väännössä annetaan pikkaisen etua Bemarille.

Iso osa tuosta hintaerostahan heilahtaa suoraan imagon piikkiin...
    Mulle ainaskin bemu tuntu mukavimmalta, africa oli turhan yläpainosen tuntunen ja transu ei muuten vaan säväyttäny(oisko ollu vähän laiska yksilö) Bemu ei tunnu olevan kovinkaan tuuliherkkä ja siinä on hyvä satula. Tulevana kautena sit varmistuu tuliks tehtyy oikee valinta.
    Joo ei oo kyllä AT llä mitään tekemistä pahasa maastosa ainakaan tankki täynnä. Tai pääsee sillä mutta on se niin raskasta hommaa että tämmönen huonokuntonen on piipusa kyllä varttitunnisa.

Jos kuormalla ajelee kaks päällä maantieajoa niin luulisimpa että nuo kaikki mainitut useampi syliteriset on parempia vaihtoehtoja.
    Minulla on menossa toinen peräkkäinen F.
    Erinomainen yleiskulkuneuvo Nordkapista Italiaan ja kehä kolmosella autojenvälissä. Nyt pyörä on varustettu kaikilla Bemismeillä, sähkölämmittää sormista ahteriin ja laukkuja joka puolella. Mikään raketti ei pyörä ei ole varsinkaan kun vaihdoin pitkät välitykset ettei Rotaxin 5000 värinä osu juuri parhaaseen matkanopeuteen, jota olen jaksanut pitää yllä yhteen menoon yli 3000km, joten ei se aivan surkea voi olla. Kaikkiaan on tullu n. 60 000km ja ongelmat ovat olleet vähäisiä, ensimäisen yksilön kytkin oli luistatettu liukkaaksi ja toisen yksilön etustefa vuoti muuten ei ole tarvinnut tekniikkaan puutua.
    F mallista löytyy erinomaiset sivut osoitteesta
    http://faq.f650.com/main.html
    kaikki tekniikasta, korjausohjeet yms. lontoon kielellä tosin
    Lainaa (awaaja @ Maalis. 30 2004,10:02) kirjoitti
    F mallista löytyy erinomaiset sivut osoitteesta
    http://faq.f650.com/main.html
    kaikki tekniikasta, korjausohjeet yms. lontoon kielellä tosin
    Joo, tuolla Chain Gangin sivuilla on tullut käytyä lueskelemassa. Menen nyt perjantaina katsomaan yhtä F 650:aa. Saapa nähdä, tuleeko kaupat.
  11.  
    Jos ei vielä synny kaupoja niin minun pyörä on jo liikenteessä voit tulla koeajamaan.