Eli onkos kellään kokemusta kyseisestä hommasta? Mitä maksaa ja mistä saa ku ei oo vielä tullu eteen sellasta... Sotkeeko takavannetta pahasti ja minkälaista öljyä käytätte kyseissä vehkeessä? Ja muuta sellaista... *![]()
Suzuki Hayabusa K9
Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
-Leevi And The Leavings
Ongelma poistui, kun keppiveto keksittiin (tai remmi).
![]()
![]()
![]()
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Scottoiler on ainakin yksi, ehkä tunnetuin, automaattinen ketjunvoitelujärjestelmä. Aiheesta on ollut aikaisemmin keskustelua useampaankin otteeseen. Kokeileppa tuolla foorumin omalla HAKU -toiminnolla ja hakusanalla Scottoiler.
joo ja semmonen on kun loobman joka scottoileria paaaljo halvempi, googleta
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Käsittääkseni Crossi-Pyörä tuo maahan uutta elektronisesti säädettävää voitelusysteemiä. Hinta liene n. 150 euroa.
Mulla oli Kympissä juurikin tuo CLS:n systeemi ja nyt on uus paketissa odottelemassa pääsyä seuraavaan mopoon. Toimi kun junan vessa, ei sotke ja helppo säätää ajon aikana. Hinta on tosin suolanen, tää uus makso Saksassa 180 e tingittynä, veroton lähtö tais olla germandiassa 190 ecua. No tuolta niitten sivuilta sekin selviää. Crossipyörän hinnasta en tiedä sitte.(jjn XX @ Maalis. 17 2004,08:56) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Pari päivää sitten tilasin just tuollaisen Loobmanin vempeleen, hinta 16,99 puntaa.(whosia @ Maalis. 17 2004,02:31) kirjoitti
Loobman
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Juu, aikani kun kattelin loobmanin sivuja en voinut olla tilaamatta tuota rasvaria. Vaikuttaa tosi kustannustehokkalta vimpaimelta.(AndersReisen @ Maalis. 17 2004,22:59) kirjoitti
![]()
GSX1300R ´07
Talvella scottoilerin kanssa roplasin. Todella yksinkertainen laite eli luulisi toimivan ja mahtuu näppärästi xx:n vasempaan sivuposkeen, sen saa kiinni siihen takakatteen keskimmäisen ruuvin taakse niin että pystyy vielä säätämään ja täyttämään.(api @ Maalis. 16 2004,23:23) kirjoitti
Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
Mitenkäs toi Loobman, onko sitä tarkoitus puristella ajon aikana, vai mikä siinä on toiminnallinen perusajatus?
Ei tuo lontoo kääntynyt niin selvästi, eikä kuvistakaan ollut apua.
m583"s"
Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
Loobmanin sivuilla opastetaan puristamaan säiliötä n. 3 sekunnin ajan, kun pyörä on pysähdyksissä. Esimerkkitapauksessa pulloa puristeltiin 50 mailin välein. Sopivan taajuuden oppinee käytännön kautta.(suti @ Maalis. 20 2004,20:29) kirjoitti
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Eli tuo varmaankin tiputtelee öljyä niin kauan että "viritys" päättyy (tajusikohan kukaan). Huono homma, se sitten tiputtelee öljyä paikallaankin ollessa, eikös vaan? Jos tartteekin jostain syystä pysähtyä pidemmäksi aikaa pullon puristelemisen jälkeen niin kohta on öljylätäkkö takarenkaan alla.(AndersReisen @ Maalis. 21 2004,10:15) kirjoitti
Joo, näinhän se menee. Loobman jatkaa voitelua säiliön puristamisen
jälkeen niin kauan kuin välisäilössä ja letkussa on öljyä, mikä taas
riippuu puristuksen voimakkuudesta.
Asensin oman Loobmanini uudenvuodenpäivänä.
Asennushomma sujui helposti laitteen mukana tulleilla
tarvikkeilla. Näyttää siltä, että öljyä tulee laitteesta todella
rauhallisesti - yksi tippa 20 - 30 sekunnin välein. Mutta kyllä,
maahanhan se tippuu jos ketju ei pyöri... Innokkaana kuitenkin
odotan käyttökokemuksia alkavalla kaudella. Ja säästöjä:
ketjurasvaspray on litrahinnaltaan himpun verran kalliimpaa kuin bilteman vaihteistoöljy...
ZZR 1200
Samaa täälläkin ootellaan. Puhumattakaan siitä, että ketjujen spreijailu on tympeätä hommaa.(Ripley @ Maalis. 22 2004,01:46) kirjoitti
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Määpä väsäsin tuollaisen itse. Moottorisahan ketjuöljysäiliö, magneettiventtiili, neulaventtiili ja 2m nailonletkua. Hintaa about 35€.
Täälläkin odotellaan käyttökokemuksia.
Sepe
<span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
<span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
Pyykkipoika taskuun ja letku umpeen pysäköitäessä jos siellä on vielä kamaa, ainaskin vihreitten puoluekokoukseen parkeeratessa...(Ripley @ Maalis. 22 2004,00:46) kirjoitti
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Kait jollakin on jo käyttökokemuksia... Toi Scottoileri tai CLS:n systeemi kiinostais. Sotkeeko pahasti takavannetta ja onko kokemuksia ketjujen käyttöiän pidentymisestä? Lupailevat tuolla valmistajien sivuilla jopa 3-7 kertaisia kestoja???
Jokohan ensiviikolla pääsee![]()
Suzuki Hayabusa K9
Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
-Leevi And The Leavings