Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Eli onkos kellään kokemusta kyseisestä hommasta? Mitä maksaa ja mistä saa ku ei oo vielä tullu eteen sellasta... Sotkeeko takavannetta pahasti ja minkälaista öljyä käytätte kyseissä vehkeessä? Ja muuta sellaista... *
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
  2. #2
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Ongelma poistui, kun keppiveto keksittiin (tai remmi).
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  3. #3
    Scottoiler on ainakin yksi, ehkä tunnetuin, automaattinen ketjunvoitelujärjestelmä. Aiheesta on ollut aikaisemmin keskustelua useampaankin otteeseen. Kokeileppa tuolla foorumin omalla HAKU -toiminnolla ja hakusanalla Scottoiler.
  4. #4
    joo ja semmonen on kun loobman joka scottoileria paaaljo halvempi, googleta
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  5. #5
    Käsittääkseni Crossi-Pyörä tuo maahan uutta elektronisesti säädettävää voitelusysteemiä. Hinta liene n. 150 euroa.
  6. #6
    Lainaa (jjn XX @ Maalis. 17 2004,08:56) kirjoitti
    Käsittääkseni Crossi-Pyörä tuo maahan uutta elektronisesti säädettävää voitelusysteemiä. Hinta liene n. 150 euroa.
    Mulla oli Kympissä juurikin tuo CLS:n systeemi ja nyt on uus paketissa odottelemassa pääsyä seuraavaan mopoon. Toimi kun junan vessa, ei sotke ja helppo säätää ajon aikana. Hinta on tosin suolanen, tää uus makso Saksassa 180 e tingittynä, veroton lähtö tais olla germandiassa 190 ecua. No tuolta niitten sivuilta sekin selviää. Crossipyörän hinnasta en tiedä sitte.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  7. #7
    Lainaa (whosia @ Maalis. 17 2004,02:31) kirjoitti
    joo ja semmonen on kun loobman joka scottoileria paaaljo halvempi, googleta
    Pari päivää sitten tilasin just tuollaisen Loobmanin vempeleen, hinta 16,99 puntaa.
    Loobman
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  8. #8
    Lainaa (AndersReisen @ Maalis. 17 2004,22:59) kirjoitti
    Lainaa (whosia @ Maalis. 17 2004,02:31) kirjoitti
    joo ja semmonen on kun loobman joka scottoileria paaaljo halvempi, googleta
    Pari päivää sitten tilasin just tuollaisen Loobmanin vempeleen, hinta 16,99 puntaa.
    Loobman
    Juu, aikani kun kattelin loobmanin sivuja en voinut olla tilaamatta tuota rasvaria. Vaikuttaa tosi kustannustehokkalta vimpaimelta.
    GSX1300R ´07
  9. #9
    Lainaa (api @ Maalis. 16 2004,23:23) kirjoitti
    Eli onkos kellään kokemusta kyseisestä hommasta? Mitä maksaa ja mistä saa ku ei oo vielä tullu eteen sellasta... Sotkeeko takavannetta pahasti ja minkälaista öljyä käytätte kyseissä vehkeessä? Ja muuta sellaista... *
    Talvella scottoilerin kanssa roplasin. Todella yksinkertainen laite eli luulisi toimivan ja mahtuu näppärästi xx:n vasempaan sivuposkeen, sen saa kiinni siihen takakatteen keskimmäisen ruuvin taakse niin että pystyy vielä säätämään ja täyttämään.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  10. #10
    Mitenkäs toi Loobman, onko sitä tarkoitus puristella ajon aikana, vai mikä siinä on toiminnallinen perusajatus?

    Ei tuo lontoo kääntynyt niin selvästi, eikä kuvistakaan ollut apua.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  11. #11
    Lainaa (suti @ Maalis. 20 2004,20:29) kirjoitti
    Mitenkäs toi Loobman, onko sitä tarkoitus puristella ajon aikana, vai mikä siinä on toiminnallinen perusajatus?

    Ei tuo lontoo kääntynyt niin selvästi, eikä kuvistakaan ollut apua.
    Loobmanin sivuilla opastetaan puristamaan säiliötä n. 3 sekunnin ajan, kun pyörä on pysähdyksissä. Esimerkkitapauksessa pulloa puristeltiin 50 mailin välein. Sopivan taajuuden oppinee käytännön kautta.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  12. #12
    Lainaa (AndersReisen @ Maalis. 21 2004,10:15) kirjoitti
    Lainaa (suti @ Maalis. 20 2004,20:29) kirjoitti
    Mitenkäs toi Loobman, onko sitä tarkoitus puristella ajon aikana, vai mikä siinä on toiminnallinen perusajatus?

    Ei tuo lontoo kääntynyt niin selvästi, eikä kuvistakaan ollut apua.
    Loobmanin sivuilla opastetaan puristamaan säiliötä n. 3 sekunnin ajan, kun pyörä on pysähdyksissä. Esimerkkitapauksessa pulloa puristeltiin 50 mailin välein. Sopivan taajuuden oppinee käytännön kautta.
    Eli tuo varmaankin tiputtelee öljyä niin kauan että "viritys" päättyy (tajusikohan kukaan). Huono homma, se sitten tiputtelee öljyä paikallaankin ollessa, eikös vaan? Jos tartteekin jostain syystä pysähtyä pidemmäksi aikaa pullon puristelemisen jälkeen niin kohta on öljylätäkkö takarenkaan alla.
  13. #13
    Joo, näinhän se menee. Loobman jatkaa voitelua säiliön puristamisen
    jälkeen niin kauan kuin välisäilössä ja letkussa on öljyä, mikä taas
    riippuu puristuksen voimakkuudesta.

    Asensin oman Loobmanini uudenvuodenpäivänä.
    Asennushomma sujui helposti laitteen mukana tulleilla
    tarvikkeilla. Näyttää siltä, että öljyä tulee laitteesta todella
    rauhallisesti - yksi tippa 20 - 30 sekunnin välein. Mutta kyllä,
    maahanhan se tippuu jos ketju ei pyöri... Innokkaana kuitenkin
    odotan käyttökokemuksia alkavalla kaudella. Ja säästöjä:
    ketjurasvaspray on litrahinnaltaan himpun verran kalliimpaa kuin bilteman vaihteistoöljy...
    ZZR 1200
  14. #14
    Lainaa (Ripley @ Maalis. 22 2004,01:46) kirjoitti
    Innokkaana kuitenkin odotan käyttökokemuksia alkavalla kaudella. Ja säästöjä: ketjurasvaspray on litrahinnaltaan himpun verran kalliimpaa kuin bilteman vaihteistoöljy...
    Samaa täälläkin ootellaan. Puhumattakaan siitä, että ketjujen spreijailu on tympeätä hommaa.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  15. #15
    Määpä väsäsin tuollaisen itse. Moottorisahan ketjuöljysäiliö, magneettiventtiili, neulaventtiili ja 2m nailonletkua. Hintaa about 35€.

    Täälläkin odotellaan käyttökokemuksia.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  16. #16
    Lainaa (Ripley @ Maalis. 22 2004,00:46) kirjoitti
    Joo, näinhän se menee. Loobman jatkaa voitelua säiliön puristamisen
    jälkeen niin kauan kuin välisäilössä ja letkussa on öljyä, mikä taas
    riippuu puristuksen voimakkuudesta.

    ...
    Pyykkipoika taskuun ja letku umpeen pysäköitäessä jos siellä on vielä kamaa, ainaskin vihreitten puoluekokoukseen parkeeratessa...
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  17.  
  18. #17
    Kait jollakin on jo käyttökokemuksia... Toi Scottoileri tai CLS:n systeemi kiinostais. Sotkeeko pahasti takavannetta ja onko kokemuksia ketjujen käyttöiän pidentymisestä? Lupailevat tuolla valmistajien sivuilla jopa 3-7 kertaisia kestoja???
    Jokohan ensiviikolla pääsee
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings