Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Pyörä pitäis saada. Vaihtoehdot olen saanut vähennettyä vihdoin kahteen, mutta nyt on jo vaikeampi valita. Eli Yamahan XRJ 1300 vai Hondan CB 1300 F? Millaisia kokemuksia. Kumpi "helppohoitoisempi"? Luotettavampi? Parempi tien päällä? Onko eroa? jne.
    Kahta en vaihda - ja ne molemmat on jalkojeni välissä.
    Ota Kawa ZRX ennemmin sillä on mukava
    Mä nyt olen tuulettanut uutta mopoani jo ihan riittävästi, mutta voihan sitä jatkaa.

Alla on upouusi CB1300F. Kone on käsittämättömän vahva, vääntöä on ihan älyttömästi. Aivan sama, millä vaihteella ajaa, potkua löytyy. Sisäänajossa yhä, joten en ole luukuttanut. Kyllä masiinan luonne on silti tullut selvitettyä. Alusta on säädettävä. Hyvä ajaa, todella mukava ajoasento ja satula. Pyörä on raskas, mutta liikkeellä sitä ei juuri huomaa. Olin yllättynyt äänistä. Hiljaiset toki ovat, mutta kyllä mun korvaani ihan kivasti murisee. Kuitenkin sen verran, että maltan hetken odottaa viriputken ostoa.

Mikäli muskelia haet, tuosta sitä löytyy.

XJR:ää en ole ajanut, mutta ihan takuulla hyvä laite sekin. Valitse se, joka istuu paremmin hanskaan ja miellyttää eniten silmää, molemmat ovat varmasti hyviä ostoksia.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
    Joo, kyllä tietysti zrx on paras...

Eiku vakavasti: Koeaja noita, sillä se selviää!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    cb 1300 f tottakai.. no enpä kyllä ole noita muita vaihtoehtoja koeajanut vaan tommonen cb löytyy alta ja just tulin ajoreissulta tuolta räntä/lumisateesta.
    Vääntöä ja voimaa kyllä piisaa, tosin vähän ehkä sais pitemmät välitykset olla vaan sehän korjautuu ekassa hammasratas vaihdossa.
    Minullaki tuo on vielä sisään ajossa niin ei hirveenä ole tullut kierrätettyä.
    Eikä se etes paina paljon mitään(vaikka muut niin väittää) , keveä ja näppärä käännellä kaupungissa ja parkkiksilla jaksaa liikutella taaksekin päin..
    Tosin siihen voi vaikuttaa hieman ku on itelläkin tuota massaa semmoset 100 kiloa päässy kertymään.

Vaan kannattee hommata brittien bike lehti 1/04 siinä on testissä cb 1300, zrx1200r, gsx 1400 ja xjr 1300..
    Jos vaan mahdollisuuksia niin koeajamaan kaikki ja sitten se mikä ittestä hyvältä tuntuu.. Omamielipidehän se vaan on joka merkittee.. Ite tosiaan ostin tuon cb:n ihan koeajamatta vaan honda fani kun olen..
    Triumph Speed Triple pesee molemmat (ok, tunnustan, olen nauttinut "Ottoa", mutta silti)
    Hyvä Köpi, hyvin sanottu. Vanha manner kunniaan! Ja jos S3 ei kelpaa niin kyllä Trumpalta löytyy muutama muukin malli mistä valita.
    Tikru 2010
    Lauantaina Lauttasaareen koeajolle. BW:ssa hondat ja kawat ja H-D Centerissä yammyt ja suitsat ym
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Lauantaina Lauttasaareen koeajolle. BW:ssa hondat ja kawat ja H-D Centerissä yammyt ja suitsat ym. Koeajopäivät siis 24.4. molemmissa.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Minun pyörä valintaan vaikutti vain ulkonäkö. Eli se oli selvää että ostan nakupyörän. Merkkien top 2 oli suzuki gsx yamaha xjr satulan muotoilu ja tuplaputket vei voiton. Normaalissa ajossa kaikki on hyviä ajjaa (näin ainakin luulisin). Kilpa ja kyykkypyörät on äärirajojen etsintää varten. (Ja tämäkin vain minun mielestä)
    KTM 300 EXC -06 Yamaha T-Max 500 -01
    Ex. Yamaha Wild Star 1600 -02 Ex.Triumph Speed Triple II -08 Ex. pyörä XJR 1200 SP -98 Ex. XT 600 Z Tenere *Ex *IT 250
    Kaverin XJR:ää kuolanneena: * XJR
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  12.  
    Upeita pyöriä kaikki.. FJ:llä n 50 000km ajaneena tiedän ainaskin etta kone kestää!! XJRssä on sama jos et tiennyt.
    -------------iso ähvä--------------------