Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 65:een 65:sta
    Lainaa (tallukka @ Heinä. 05 2004,14:25) kirjoitti
    Itellä olisi kaksi TunturiÄssän vakio vaimenninta ja olen miettinyt että pitäiskö tuo toinen purkaa ja hiukan modata. Se toinen vaimennin on ihan ehjä muuten, mutta päätylaipan niittien reiät on väliät. Tuon jos käyttäis auki ja hiukan avartais, niin mitenköhän äijän kävisi? Onko kellään kokemusta vakio vaimentimien avartamisesta enemmän?
    Tällä viikolla pitäis ottaa Pappa mallin pönttö auki ja avartaa, ehkä perjantaina jos ehtii ja lauantaina suuttimet suodatin ja neulat vaihtoon...
    Mitenköhän saisi tuon änkkärin irti putkesta, kun tuntuu että on ruostunut tai sulanut tai jtn kiinni Crc ei auttanu
    Hiljaiseloa.
    Lainaa (ketku @ Maalis. 15 2004,17:14) kirjoitti
    Lainaa (Julle @ Maalis. 15 2004,16:49) kirjoitti
    Ja juu, hiuksetkin leikkaan itse ja säästän. -Tai siis vaimo leikkaa ja minä säästän. *
    Tää alkaa Julle ny pahasti vaikuttaan siltä, että sulla on jonkulaisena johtoajatuksena noissa hommissa se, että muut tekee ja sinä säästät!?!? *
    Kunnon Porwari Ainesta
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Lainaa (s-saasko @ Heinä. 14 2004,22:59) kirjoitti
    Mitenköhän saisi tuon änkkärin irti putkesta, kun tuntuu että on ruostunut tai sulanut tai jtn kiinni Crc ei auttanu
    Kokeile lämpöä siihen ulkokuoreen... Vois vaikka auttaakin.
  5.  
    Avataanpa vähän vanhaa topikkia.

Itsellä alkoi myöskin änkkärijumppa,ja kuulin tuossa että reikäputken vahvuudella olisi jotain merkitystä?

Ohuempi olisi kuulemma parempaa vaimennuksen kannalta,liekkö jotain perää väitteellä?

Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123