Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Ostin tollasen peiton eilen. Eilen onnistuin myös katkaisemaan kiristysnarun ja saamaan yhden reiän siihen peittoon (saumasta oli auennut). Toi naru katkesi ihan törkeen helposti...ja tosta repeämästä ei oo mitään tietoo miten se edes siihen oli tullut. Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia tuosta peitosta?
    Kävin kyllä tänään vaihtamassa uuteen. Pitää vissiin tulevaisuudessa laittaa tuo peitto vähän varovaisemmin pyörän päälle.

Olettko muuten laittaneet tuota peittoa lämpimän pyörän päälle?
    Itse omistan samanlaisen. Ei ole ollut mitään ongelmia, hyvin kestänyt narut ja itse kangaskin. Ikinä en ole kokeillut laittaa peittoa "lämpimän" pyörän päälle vaan olen antanut aina jäähtyä hyvän aikaa...
    Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
    Jos ostit peiton eilen...vie hemmetissä se takaisin liikkeeseen.Saumojen ei kuulu ratketa heti kättelyssä.Olet saanut maanantaiversion ja voit varmaan vaihtaa sen ehyeen..
    Kyllä mä sain vaihdettua sen uuteen. Aluksi Allrightin myyjä ehdotti että ne olisi korjannu sen vanhan ja olisin saanu viikon kuluttua saanut hakea sen korjattuna *. Onneksi myyjä kuitenkin suostui antamaan uuden peiton .
    Mitäs muuten kustansi?
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Ehdin loppukesästä pari kuukautta käyttää samanlaista, hyvin kesti ja välillä pistin suht lämpimänkin pyörän päälle, ei ongelmia. Vähän huoletti muakin esim. kankaan sulaminen pakoputken kohdalta, mutta ainakaan vielä ei ole moista tapahtunut.

En ole ihan tulikuuman pyörän päälle sitä kuitenkaan heittänyt enkä varmaan keskikesällä peittoa jaksa käyttääkään, enemmänkin silloin kun kelit ovat vähän huonommat.
    Lainaa (Ulpe @ Maalis. 16 2004,11:08) kirjoitti
    Mitäs muuten kustansi?
    Bikeworldissa ovh. taisi olla 44 euroa, mutta sain sen 35 euroon. Voi vaikuttaa vähän tohon alennukseen, että ostin myös pyörän sieltä *
    Kyllä pitäisi kestää. Itselläni on ollut vastaava käytössä kohta vuoden ja olen ollut ihan tyytyväinen .Kesällä tuli laitettua helteillä kuuman pyörän päälle ja ei mitään ongelmia ollut. Pitää sadetta todella hyvin ,eli aivan kelpo tuote.
    O you who turn the wheel and look to windward, Consider Phlebas ,who was once handsome and tall as you.

T. S. Eliot. *Death By Water
    MP-asun peitto on. Reilun kokoinen. Ei ongelmia. Aina lämpimän pyörän päälle, eikä paloreikiä tmv (johtuu varmaan siitä että peitto on REILUN kokoinen).
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Ostin ite bilteman pyöräsuojan, 25e

No käytän vaan talvella seisonnassa sitä, joten eiköhän tuo kestäne...

Ei muuten kannata käyttää likaisessa pyörässä tuota peittoa, koska jos tuulee niin peitto lepattaa ja näin naarmuttaa pyörää... Vaikka pyörä olisi puhdas niin voi tuulisilla säillä irtohiekkaa mennä tuonne peiton alle ja myös naarmuttaa siten pyörää..
  11.  
    Bilteman peitto ajaa ainakin minulla asiansa vallan mainiosti.
    Pitää paskan poissa pyörän päältä (idiootit ja pölyn) ja suojaa
    katseilta. Ei ole minulla ainakaan sulanut, vaikka laitankin sen heti ajon jälkeen pyörän päälle. Ihan hyvä ostos on ollut.