Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kävin katsomassa ko. kypärää ainoalla tietämälläni jälleenmyyjällä eli Leatherheavenilla ja eioota tarjosivat. Ei kuulemma mitään mahdollisuuksia saada tälle kaudelle heidän kauttaan. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee verkosta tilaaminen, mutta siinä pitäisi arpoa oikea koko. Nyt kaivattaisiinkin Craftin omistajien neuvoja liittyen potan kokoon. Olen sovittanut vanhemmasta RX5-mallista kokoa L ja se oli liian iso. Tämän hetkinen pottani on Shoein Raid kokoa M. Osaatteko neuvoa?

Täältä potan saisi hintaan 249e: speedpro.de

*.m
    Niih, itelleni tuli muutama päivä sitten ko Craft RX-7 Challenger mattamustana ja vaikka jouduin sitä lähes 3kk odottaan (postitusmoka), voin kertoa ett kannatti odottaa! Ainoa, joskin jo etukäteen tiedossa ollut pieni miinuspuoli on, ett nenä ja suu on aika lähellä leukaosaa joten millekkään iso-klyyvariselle ruukku tuskin soveltuu. Oman pottani koko on L joten kertomas perusteella sulle se M vois olla bueno..? Meitsin potta majailee Tampereella joten jos lähimain kuljeksit, sovittaan saa tulla. Muuten jos on kysyttävää, voi vaikka kilauttaa *numero poistettu* niin voin antaa lisää infoo... *

* Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
    Näyttää noi Craftit olevan leatherheanillä todella "edullisia"

leatherheaven vs. speedpro
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Suomen maahantuoja ilmoitti myös, että koko M on tälle kaudelle finito. Näyttäisi myös tuolta Speedprolta puuttuvan ko. koko täysin valikoimasta. Ei hyvältä näytä.

*.m
    Ilmeisesti valmistajalta M-koko on täysin finaalissa toistaiseksi, speedprolle voi tietty laittaa meiliä ja kysyä ko. koon tilanteesta milloin olisi tulossa.

Onneksi tälläisellä isopäisellä ei ole noita ongelmia.. mun ei paljoa m-kokoa kannata edes kokeilla.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Minä olen ottanut yhteyttä nyt kaikkiin mahdollisiin instansseihin poliisia lukuunottamatta ja M -kokoisena sitä pottaa ei saa sitten millään minkään värisenä tämän ajokauden aikana. Onpa suosittu kypärä tai sitten sitä on valmistettu ainoastaan kolme kappaletta!

*.m
    Nyt kun on jo useimpia satoja kilometrejä takana Craftin kanssa, positiiviset kokemukset vain vahvistuvat. Eipä tuulen suhinat tai levoton ilmanpyörteiden ravistelu vaivaa, oli nopeus sitten 70 tai 170 km/h. Toki ainahan kuskin pituus ja mopon aerodynamiikka vaikuttaa eri tavoin eri tekijöihin mutt kaikenkaikkiaan, ainakin oon ollut tyytyväinen hankintaani.

Eli, Epimetheus, älä missään nimessä luovuta vaan taistele loppuun asti kypäräsi puolesta. Ja niinkuin kerroin, jos koko askarruttaa, tänne vaan Tampereelle sovittamaan...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  8.  
    Joo. Siis Craftin rx-5 on nyt nelisen tonnia keikkunut kupolissa. Sopii meille, joilla on kiihkeän aivotoiminnan aiheuttamaa pään turpoamista tai yksinkertaisesti ns "suuri pää".
    Passaa mulle ainaskii. Eihän 58 oo iso, eihän?
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

-Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

-Canis culum in tua naso-
    17th century proverb