Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Vaimo olis kovasti kiinnostunut mopoilemisesta ja Hondan Shadow olis hänen makuun kuulemma oikein kohdallaan. Netistä katselin noita ja jäin vailla parempaa tietoa ihmettelemään mistä tuo C2 ja C4 hintaero tulee. Sanovat että C4:ssa on vääntöä enempi, mutta ei ainakaan numeroina ollut iso ero. Noinkohan vääntökäppyrä on mukavamman mallinen sitten.

Jos jollakin on tietoa/kokemuksia niin kiitos jo nyt. C4 on tietenkin musta, mikä on erittäin tyylikästä...
    hei me mopoillaan taas!
    C4:ssa on kardaani, käynnistyksen esto ja enemmän kromi
    sälää ym.

Onhan se melkein kaks tonnii kalliimpi ku c2
    Siis C2 ja C4 on ihan eri malleja. C2 on ollut markkinoilla vuodesta 1997 tähän päivään saakka ja C4 tuli "uutena" mallina. Uusi malli on tyylikkäämpi kaikin puolin ja ennen kaikkea kardaanilla varustettu joka on huomattavasti helppohoitosempi kuin ketju esikoisessa. Myös paremmat varusteet on tarjolla uudempaan (kuten riittävän suuri pleksi). Ulkonäkö on muuttunut enemmän VTX sarjaa kohti.

Ja kyllä kumpaakin saa mustana.

- "No! It's not a Harley" -
    Kiitos vastauksista. Enpäs huomannut siinä Brandtin sivuja katsellessa tuota kardaania...

C4 on myös mun mielestä huomattavasti paremmin muotoiltu.

Mietitään, mietitään... saattaa kyllä kuppi kallistua kakkosen puoleen.
    hei me mopoillaan taas!
    Itse hommasin vuosi sitten, viidentoista mopottoman vuoden jälkeen) vuoden 2002 C2:sen ja olen ollut älyttömän tyytyväinen. Tulihan sillä kieputettua noin 15000 km joten ei se päässyt edes pölyttymään. Toivottavasti pääsis taas pian puikkoihin....nyt alkaa jo poltella kovasti. Vakuutuksiin 19.3 , joten kait nuo lumet viikossa lähtee
    Lainaa (itacud @ Maalis. 11 2004,21:59) kirjoitti
    Mietitään, mietitään... saattaa kyllä kuppi kallistua * kakkosen puoleen.
    Varmaan hinta/laatu kyllä kohtaa ostit sitten c2/c4, mutta jos on "pätäkkää" ja ajattelet tulevaisuutta, niin osta sitten kerralla suurempi kustomi.... * *Kun sen kumminkin tulet hankkimaan, jos meinaat kustomeja vielä tulevaisuudessa ajaa. Näin ainakin mulla on käynyt..
    -Heikki-
    FXDB -07
    Lainaa kirjoitti
    Vakuutuksiin 19.3 , joten kait nuo lumet viikossa lähtee
    Noita vakuutuskskusteluja on toki käyty muilla osioilla jo jonkin aikaa, mutta rohkenenko kysyä tässä vakuutuksistasi tarkemmin kulkijan varjo? Meillä on sentään sama pyörä ja asumme miltein samoilla leveysasteilla. * Eli lähinnä kiinostaa tietenkin, että mitä maksaa ja missä?

Ja mitä tuohon lumeen tulee, niin kai sitä pienessä sohjossakin ajaa, kun oikein polttelee! *
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
    Joo, samanlaisilla päristellään, toki mitä nyt talven aikana taas hiukka muuttunut. Vakuutukset vaihdoin TURVAAN, säästin noin 350 €/ vuosi , joten ei mikään ihan pikku summa. Ja palveluhan oli aivan uskomattoman hyvää. Otin myös kotivakuutuksen kun ei aiemmin oo ollut, nyt kun asustelen ihan yssissein.....Mutta kumminkin aatteles......ens perjantaina mä työnnän mopon tallista pihalle ja sit eiku
    No siinä on ainakin kulkijalla tavoitetta kerrakseen ... Toivottavasti toteutuu. Saattaahan lumet ensi viikon sateessa ehtiä sulamaan. Minulle se kauden aloitus ajoittuu pääsiäiseen.
    - "No! It's not a Harley" -
  10.  
    Lainaa (Strictly VN 1600 @ Maalis. 11 2004,18:55) kirjoitti
    Ja kyllä kumpaakin saa mustana.
    Tietääkseni yksiväristen shadowC2:sten maahantuonti loppui virallisesti vuonna 2001 ja juuri tuo C2 on aiemmin ollut merkintänä kaksivärisyydestä, aiemmin ainakin myyjä sanoi yksivärisen mallin olevan pelkkä C. Eli nykyään kaikki C2:set ovat kaksivärisiä eli jos mustasta tykkäät niin täytyy ottaa vähän kermaakin siihen mukaan. Itse en ainakaan pitänyt C4:sen tyylistä, pienempi ajovalo ja tosi matala istuma-asento joka jopa minun 169 sentille tuntui liian lyhkäseltä. Mutta otitpa kumman tahansa, niin hyvän pelin siitä saat, itsekin tulen varmaan ajelemaan vielä shadowilla tulevana kesänä vaikka sen isälle möinkin, tai mistäs minä sen tiedän, en ole vielä panilla päässyt ajamaan joten en tiedä kuinka pahasti se vie mut mukanaan.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.