Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 101:een 101:sta
    Moosehead ainakin järjestää Mäntsälässä hyviä ja kohtuuhintaisia EAK-kursseja, ja niitä yleensä järjestetään niin paljon että kaikki halukkaat mahtuvat mukaan, eikun sinne.

Moosen kursseista tiedoitetaan täälläkin välillä, mutta paras info löytyy heidän omilta nettisivuiltaan.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Hhehehehehe...myykää, romuttakkaa tai vaihtakaa paskat japsimoponne minne ja mihin lystäätte...I don´t give a shit !!...(sorry Gixxerrr ja JP-800...wanna blow job ?)

Eurooppamopot rulez !!

"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
    Lainaa (Joni_V @ Maalis. 12 2004,22:48) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Maalis. 12 2004,20:33) kirjoitti
    Mutta tälläinen plexi voisi olla enemmän kuin asiallinen:

Plexi
    Juurikin tällainen! Väriksi vielä musta, niin sopii monsteriin kuin nenä päähän. Ainakin minun mielestäni. *

EAK:n kurssille sitä kai sitten pitäisi ilmoittautua vai alkaakohan jo kohta olla myöhäistä? Semmoista puhetta olen kuullut että kovin nopeasti täyttyisivät nuo EAK:t? Mp69 ainakin järjestää ja tuo Ducati Club.

Lämpenee päivä päivältä... Arvaisikohan jo maaliskuun puolella aloittaa kauden? *
    Joni, katso nyt ensin se alumiininen kama.

...plexin muoto on tuossa Ducatin versiossa loistava, mutta jos Monsterisi on musta, alumiinilla saat aika hyvää kontrastia. OK. Makuasioita, mutta toivoisin näkeväni joskus luonnossa tuon musta/harjattu alumiini version Monsterista.
    Jep jep, jokainen ajakoon omallaan.

Plexi

Sissybar taitaa kyllä muodostua käytännön mahdottomuudeksi...

Taitaa kuitenkin olla pienillä mitoillaan ja twin-koneella loistava peli aloittaa mopoilu, eikä ainakaan tarvitse muotoja häpeillä. Että ajoa vaan! *
    Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.

Mä kävin kysymässä, yksväristä.

470 euroo *

Video meliora proboque deteriora sequor
    Lainaa (Hapaa! @ Maalis. 15 2004,14:41) kirjoitti
    Jep jep, jokainen ajakoon omallaan.

Plexi

Sissybar taitaa kyllä muodostua käytännön mahdottomuudeksi...

Taitaa kuitenkin olla pienillä mitoillaan ja twin-koneella loistava peli aloittaa mopoilu, eikä ainakaan tarvitse muotoja häpeillä. Että ajoa vaan! *
    Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.

Mä kävin kysymässä, yksväristä.

470 euroo *
    Jos tykkää varustella Ducatiaan alkuperäisosilla niin yksi vaihtoehto on Ducatin eStore. Valikoima on hiukan suppea mutta se vaihtuu aika usein. Hinnat ovat ainakin maahantuojan hintoihin verrattuna kohtuullisia. Alumiinisia bikini katteita saisi neljä maahantuojan hintaan verrattuna. Tosin kyllä M-stariltakin voi saada jotain kohtuuhintaan mutta se vaatiin ankaraa tinkimistä...
    Arlen who?
    Lainaa (rabbit @ Maalis. 11 2004,10:47) kirjoitti
    Monsterista matkapyörä
    EI ei näin. *
    Monsterista matkapyörä!

* *

Juurikin näin!

-01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400

Still going strong!

"There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
    Lainaa (Vincent @ Maalis. 12 2004,20:14) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Maalis. 12 2004,19:57) kirjoitti
    Kysymys Dukatin omistajille:
    Oletteko sitä mieltä, että Dukati Talkin jutteluihin saavat osallistua vain Dukatin omistajat? Jos näin yleisesti ajatellaan niin minä ainakin voin jättäytyä näiden keskustelujen ulkopuolelle
    Eihän toki.. Tylsiähän näistä keskusteluista tulis, jos pelkästään ducatistit täällä toisilleen huutelis * Mutta samaa oon ihmetelly kuin Nahkaparturikin.. Mikähän siinä tosiaan on, että Ducatipalsta vetää kummasti väkeä puoleensa? Itselle kun tulee harvoin tarvetta lähteä muiden merkkien alla tapahtuviin keskusteluihin mukaan, jollei aihe satu koskettamaan henkilökohtaisella tasolla. Nooh.. Pitäähän se ymmärtää.. Kyllä corollakuskiakin kiinnostaa se naapurin Ferrari siellä aidan takana * *
    Ei vaan lähinnä se että käyttää tuota uusia viestejä systeemiä. Eli en edes huomannut lukevani dukatistien foorumia ennekuin asia otettiin puheeksi. Pyydän anteeksi, lupaan olla tarkempi jatkossa...
    -=Lake=-

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
    Mitä niihin plekseihin yms. tulee... Siitä vaan jos siltä tuntuu. Viimeisimmän pleksi päivitykseni jälkeen oma pyöräni näyttää jopa minun mielestäni rumalta ylileveine stongineen mutta se ajonautinto onkin jo ihan toinen juttu. Eli kyllä (ainakin minusta) tuo ajomukavuus kuitenkin menee ulkonäön edelle ja siksi en voi ymmärtää kopterikuskejakaan
    -=Lake=-

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
    Kuinkas nyt näin kävi?
    Kun halvalla saa ja kalliilla myy, niin....
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  11.  
    Lainaa (pjt @ Kesä. 21 2004,00:29) kirjoitti
    Kuinkas nyt näin kävi? *
    MC Ei Mee Mihkään?
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234