Moosehead ainakin järjestää Mäntsälässä hyviä ja kohtuuhintaisia EAK-kursseja, ja niitä yleensä järjestetään niin paljon että kaikki halukkaat mahtuvat mukaan, eikun sinne.
Moosen kursseista tiedoitetaan täälläkin välillä, mutta paras info löytyy heidän omilta nettisivuiltaan.
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Hhehehehehe...myykää, romuttakkaa tai vaihtakaa paskat japsimoponne minne ja mihin lystäätte...I don´t give a shit !!...(sorry Gixxerrr ja JP-800...wanna blow job ?)
Eurooppamopot rulez !!
![]()
![]()
![]()
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Joni, katso nyt ensin se alumiininen kama.(Joni_V @ Maalis. 12 2004,22:48) kirjoitti
...plexin muoto on tuossa Ducatin versiossa loistava, mutta jos Monsterisi on musta, alumiinilla saat aika hyvää kontrastia. OK. Makuasioita, mutta toivoisin näkeväni joskus luonnossa tuon musta/harjattu alumiini version Monsterista.
Arvatkaapa mitä moinen plexi kustantaa M-starilla.(verner @ Maalis. 12 2004,20:33) kirjoitti
Mä kävin kysymässä, yksväristä.
470 euroo *
Video meliora proboque deteriora sequor
Jos tykkää varustella Ducatiaan alkuperäisosilla niin yksi vaihtoehto on Ducatin eStore. Valikoima on hiukan suppea mutta se vaihtuu aika usein. Hinnat ovat ainakin maahantuojan hintoihin verrattuna kohtuullisia. Alumiinisia bikini katteita saisi neljä maahantuojan hintaan verrattuna. Tosin kyllä M-stariltakin voi saada jotain kohtuuhintaan mutta se vaatiin ankaraa tinkimistä...(Hapaa! @ Maalis. 15 2004,14:41) kirjoitti
![]()
Arlen who?
Monsterista matkapyörä!(rabbit @ Maalis. 11 2004,10:47) kirjoitti
*
*
![]()
![]()
![]()
Juurikin näin!
-01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400
Still going strong!
"There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
Ei vaan lähinnä se että käyttää tuota uusia viestejä systeemiä. Eli en edes huomannut lukevani dukatistien foorumia ennekuin asia otettiin puheeksi. Pyydän anteeksi, lupaan olla tarkempi jatkossa...(Vincent @ Maalis. 12 2004,20:14) kirjoitti
![]()
-=Lake=-
"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
Mitä niihin plekseihin yms. tulee... Siitä vaan jos siltä tuntuu. Viimeisimmän pleksi päivitykseni jälkeen oma pyöräni näyttää jopa minun mielestäni rumalta ylileveine stongineen mutta se ajonautinto onkin jo ihan toinen juttu. Eli kyllä (ainakin minusta) tuo ajomukavuus kuitenkin menee ulkonäön edelle ja siksi en voi ymmärtää kopterikuskejakaan![]()
-=Lake=-
"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä" * *-Cartman-
Kuinkas nyt näin kävi?![]()
Kun halvalla saa ja kalliilla myy, niin....![]()
Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
MC Ei Mee Mihkään?(pjt @ Kesä. 21 2004,00:29) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.