Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Tarttis mennä tarkastaa kaverin AT:n kaasareiden
    synkronisointi, mutta tarttis tietää millaset yhteet
    AT:ssa on eli mihin letkut saa kiinni ja mistä säädetään?
    *Itsellä on TA ja sen hallitsen.
    *Etukäteistieto noista liitoksista olis tarpeen ettei
    tartte montaa kertaa ravata.

    * * *Happi
  2. #2
    Yhteet ovat varmasti samat kuin TA:ssakin, jos pyorassasi on sellaiset pienet kuusikolokannalla olevat ruuvit imuputkissa juuri ennen sylintereja.

    Saato tapahtuu keltaisesta ruuvista kaasareiden valissa, alapuolelta sen juuri ja juuri nakee, mutta voi olla hankalaa kun tankki tulee niin alas.

    Muuten: Jututin muuten yhta kilpamekatsua ja hanen mielestaan mittareilla ei paase niin hyvaan lopputulokseen kuin kuuntelemalla kumiletkulla kaasarin kurkkuja. Itse saadin noviisina em. menetelmalla oman pyoran joka oli saadetty mittareilla muutama tuhat kilometria aiemmin, ja kaasareissa oli selva ero. Kaasulapan aukeamiskohdan kuulee tosi selvasti kun suhina alkaa muuttua ropotykseksi. Saadin molemmat puolet samankuuloiseksi, jolloin tyhjakayntikin nousi jonkun 100 kierrosta.

    Tietysti tuolla menetelmalla tankin ja ilmanputsarikotelon joutuu nostamaan pois. Bensaa saa syotettya laskemalla tankin satulan paikalle, jolloin bensapumpun letkun saa suoraan hanaan kiinni. Katevaa.
  3.  
  4. #3
    Ajattelin käyttää U-putkea ja vaimennuspalaa
    letkun sisässä n. 1mm reijällä. Tällä tavoin luulis,
    että tasapaino olis helppo tarkastaa. Nesteenä
    bensa 2t-öljy seos.

    Happi