No niin! Tarkoitus olisi laitattaa devilin SB2 highmount 3/4 system sekä techlusion tai pc3 usb. Tuo techlusion kiinnostaa huomattavasti halvemman hintansa takia, mutta päteekö tässäkin, että hyvää ei saa halvalla?
Virityspajan mukaan molemmilla pokseilla saa hyvin säätöihin, mutta olisi kiva kuulla, josko jollain olisi omakohtaisia kokemuksia kyseisessä pyörässä.
Millaisia tehoja olette mittauttaneet? Ja onko päästy eroon siitä n.3500 rpm:lla esiintyvästä ruiskun ärhentelystä? Eli kumpaan poksiin roposeni laitan? Suositelkaa...
Tärkeätä ei nimittäin ole se, mistä ihminen tulee - tärkeintä on se, että tulee - Juice Leskinen
jaapa, en tiedä, Techclusonilla voidaan seosta vain rikastaa, kun taas PC:llä myös laihentaa ja PCIIIr:llä myös säätää sytytystä. Ymmärtääkseni Blade, mitä siis esson paarissa olen kuullut, pääsääntäisesti käy rikkaan puolella.
Käytössä olen nähnty yhden Bladen jossa on techlusonin ja kokoputki, en kyllä muista mikä. hyvin tuntui pelittävän.Joten mene ja tiedä...
Tämä ei varmaan auttanut yhtään.
Itse ostaisin PCIIr:n tai jonkun muun monipuolisemman boxin.
...Er..Houston we have a problem here...
Honda CBR 954RR -02
Suzuki S1 -91, SuperMoPo
KTM 525 exc -03, SuperMoTo
Suzuki RM50 -80, kisacrossi
Pappa Tunturi -71,
Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
Zam64 on kuullut Esson baarissa aivan oikein (itse olen kuullut samat jutut Seo:lla, Shellillä jne.) eli tuo 954 on todennäköisesti huonoin pyörä johon Techlusionin voi laittaa, se tosiaan käy suurimmaksi osaksi enemmän tai vähemmän rikkaalla ja Techlusion vaan voi vääntää tilannetta huonomppaan suuntaan. PCIII riittää 954:ään (ei tarvitse R:ää/USB:n sytkämoduulia ellei koneen sisuskaluja ole modattu), sillä saa seokset kohdalleen ja kun rikkaalla käyminen poistuu niin polttoaineen kulutus pienenee jopa 15%.
Mitä tuohon ruiskun pykimiseen tulee, putken ja oikein säädetyn PCIII:n asennus parantaa tilannetta kuulemma tuntuvasti mutta ei poista sitä aivan täysin.
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
ZAM taitaa puhua minusta ja minun -03 Bladesta
Minulla on Devilin hi-mount putki + techlusion + BMC ja takapyörältä irtoaa 146.3 Din hp / 10828 rpm 104.3Nm/8690 rpm, mitattu 09.03.2004 Viaber.
Viime kesänä systeemi pistettiin pakettiin eikä - siis_minun_mopossani- seosta tarvinnut laihentaa missään vaiheessa. Voin vain suositella että pistät putken kiinni ja ajat dynossa ja tarkistat tarvitseeko oma moposi Devilin putkella seoksen laihentamista- jos tarvitsee- ostat PC:n jos ei, niin Techlusion riittää. Pyydä vaikka pakettitarjous molemmista vaihtoehdoista niin saat homman pelittämään suht edullisesti.
/marko
Kylläpä oli erilaiset mielipiteet TFi:n toimivuudesta 954:ssa. Nuo f-bladen pyörän mittausarvot puhuvat kyllä TFi:n eriomaisesta soveltuvuudesta.
Minun kohdalla asia on nyt ratkaistu siten, että mopo viaberiin ja devil sb2 highmount titanium ja bmc ja pc3 usb. Eli kokeillaan miten tuo uusi poksi toimii.
Toukokuussa kaiketi surinat ovat poissa ja mopossa on äänet...Kiitokset kaikille mielipiteistä.
Tärkeätä ei nimittäin ole se, mistä ihminen tulee - tärkeintä on se, että tulee - Juice Leskinen
siitäpä juuri ja pelihän käy ja kukkuu oikein jees. Hyvä että laitoit omat kokemukset tuosta techlusionista!(f-blade @ Maalis. 18 2004,10:39) kirjoitti
...Er..Houston we have a problem here...
Honda CBR 954RR -02
Suzuki S1 -91, SuperMoPo
KTM 525 exc -03, SuperMoTo
Suzuki RM50 -80, kisacrossi
Pappa Tunturi -71,
Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
Hmm, ensimmäistä kertaa kuulen positiivisia kokemuksia Techlusta ja 954:stä, mutta eipä tuollaista omakohtaista kokemusta käy kiistäminen. Oma vakio 954 kun kävi dynossa niin sielläkin todettiin sen käyvän aika rikkaalla, mutta ilmeisesti ainakin tuo Devilin huilu muuttaa koneen hengitystä oikeaan suuntaan.(blade03 @ Maalis. 18 2004,17:20) kirjoitti
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.