Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Kerokaas kokemuksia kyseisestä.Mieluiten uudemmasta mallista 98-04.Aikomus "ehkä" hankkia tuollainen uusi.On ainakin tyylikkään näköinen.Mites teho\vääntö 2 päällä ajettaessa, entäpä kulutus. On ilmeisesti aika vanha konstruktio eli kone varmaan pommin varma, ilmeisesti pieni rohisija tuo kone.
    Kyllä se siitä
    Kuule just oon itekki ajatellu samanlaista. Että pistäkää vain juttua tänne. Tai sitten ehdottakaa jotain samantapaista, kun tuntuu tuo teho (ja koko) loppuvan tuosta Diversionista
    GSX-F on erittäin monipuolinen ja luotettava pyörä. Hyvä ajoasento ja toimii myös laukkujen kanssa. Suzukin ilma/öljy jäähdytteinen kone on yksi kestävimmistä pyörien koneista. Uuden hinta on mielestäni järkevä ja kilpailukykyinen.
    Jos rataominaisuudet tai viimeisin hitech eivät ole tärkeimmät kriteerit,hyvä valinta. Moottori vetää sitkeästi kaikilla kierroksilla,ja yllättävän tehokas keskikierroksilla.

myyntitilastojen kärjessä ainakin v. 2003. (muistaakseni 2.tai 3.sija.
    "teksti oli kauppiaan puolueeton mielipide.."
    Pari vuotta ajelin -99 mallilla ja hyvä pyörä se on. Edellisessä viestissä tulikin jo tärkeimmät "hyvät puolet", kulutus oli 5.5-6.5l/100km luokkaa, paljon riippuu ajotyylistä. Helppo huoltaa (katteiden irrotus tosin vie aikaa), mm. venttiilien säätö ruuveilla --> onnistuu helposti teeseitsemieheltä.

Suzukimainen vähän raaka käyntiäänihän tuossa on, pienistä kilinöistä ja muista ei kannata säikähtää. Vakioputkella vähän hengettömän kuuloinen, uudella putkella tosin korjaantuu sekin...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Ajoasento on mahtava. Ei liian etunojainen, mutta ei myöskään pysty, eli suht "urheilullinen".
    Tehoa on vähän niukasti, mutta jos et ole mikään ärrärr-tyyppi, niin uskallan luvata että pärjäät.
    Itselläni on -93 uitettu täysitehoinen, eli se on vähän pirteämpi kuin "tavalliset" F mallit, mutta en usko että se ero on niin maata mullistavaa. Kone on kuulemma erittäin kestävä, enkä voi omista kokemuksista vielä muuta väittää.

Matkapyöränä erittäin hyvä, ekaksi pyöräksi erittäin hyvä, ja vaikka toiseksi, ellei tehopiru pääse puremaan

Negatiivisenä asiana voi katsoa huoltovälien tiheys, mutta mutta...
    Venttiilien tarkistusväli on 6000 km, niinkuin myös öljynvaihtoväli, mutta jos vähänkään jaksaa/viitti/uskaltaa, niin ei pitäis olla mitään mahdoton tehtävä oppia itse säätämään.

Viime kesänä kuin tarkistin venat 6000 kohdalla, niin ei ollut säädettävää, vasta 12000 kohdalla säädettiin.

Niin, vääntö on ainakin omassa pyörässä hyvä.
    Eli ei tarvi huudattaa konetta että tapahtuisi jotain, vaan lähtee kiltisti menemään, 3500/4000 rpm kohdalla herää, alkaa vääntämään paremmin, ja omallani ainakin 9000 paikkeilla moottori herää kunnolla, ja vetää reippaasti 13000 rpm:ään asti.

Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Mulla GSX 750 F '02.
    Ventiilit säädetään uudemmissa 12000 km välein (v 98 mallista alkaen muistaakseni), Homma on suhtkoht helppo tehdä itsekin. Öljynvaihtoväli on edelleen 6000.

Äffä on mielestäni hyvä peruspyörä. Hintakin on kohtuullinen.
    Ei mikään ratakanuuna, mutta puhtia löytyy muuten ihan tarpeeksi. Varsinaiset tehot alkaa tuntua about 4000 rpm:stä. Kaksipäällä vääntö on toisten mielestä pikkaisen alakanttiin, mutta niin on aika monessa muussakin pyörässä. Mä olen ainakin pärjännyt emännän kanssa 750 F:llä ihan hyvin. Orkkis putken vaihdoin Yoshimuraan, ja mielestäni potku parani kaikilla kierroksilla.
    Pyörä on fyysiseltä kooltaan kohtalaisen iso (mm akseliväli pitempi kuin 1200 rosvolla), ja mun mielestä se on hyvä asia.

Jos kuski on yli 180cm, kannattaa pleksi vaihtaa korkeempaan matkamalliin. Takajarrunesteen säiliö on ehkä hieman lapsellisessa paikassa katteen takana, mutta pinnan tarkastus kyllä sujuu katteessa olevan aukon läpi. Kate on helppo irroittaa. Hommaan menee tottuneelta n 5 minuuttia.

Vuoden 04 mallissa on tietääkseni katalysaattori. En tiedä vaikuttaako se tehoihin.

Ei huono hankinta
    Tulin, näin, koitin
    Onko miten tarkka tuosta 6000 km öljynvaihtovälistä? Jos kesän mittaan ajelee semmoset 8000-10000 km, niin varmaan kestää sen verran ja vaihtaa syksyllä öljyt?
    Mulla oli GSX600F. Itse en öljynvaihtoväliä pidentäisi. Ei oo vaikea homma tehdä. Alakate irti, öljyt ja suodatin pois ja uudet tilalle.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    Itse näin "uusmotoristina" hankin tuollaisen uutena viime keväänä. 10 tkm tuli ajettua pääasiassa maantietä.
    Ei muuta sanomista kuin tuo mainittu korkeampi pleksi pidemmälle kuljettajalle. *(itseäni häiritsevät >110-120 km/h). Pientä värinää olen ajoittain havainnut n. 4700 rpm kohdalla (tulee tankosta käsille). Kulutus yksin ajaessa olosuhteista riipumatta n. 5.5 l. Kohtuulisen raskashan tuo myös on, mutta ei ainakaan itseäni haittaa. Kakspäällä ajoa tuli kokeiltua sen verran vähän, että jääköön komentoimatta. Tehot ainakin yhdelle riitävät. Ei varmaakan maailman paras ja nykyaikaisin, mutta hinta/laatu suhde mielestäni OK. Jos nyt toinenkin kesä menisi, vaikka nälkä kasvaa syödessä...
    Lyhyesti sanottuna HYVÄ peli, itsellä oli -02.Varsinkin kun oot uutta ostamassa niin hinta/laatu suhde todella kohdallaan! Käytettyjen hinnoissa ei sitten enää mitään järkeä olekaan kun vertaa pyyntejä uuden hintaan niin "hieman" liian pieni ero jää mun mielestä, uus on aina uus ! *

Ajoasento mukava, kevyt käsitellä ja jos huonoja puolia nyt väkisin haluaa kaivaa niin vaihteiston välitys aika lyhyt. Kierroksia on aika reilusti jo 100-120kmh vauhdissa. Alkuun sieltä hakikin helposti 7.pykälää ennen ku tottu.
    Orkkis pleksi aika kirppu(on kyllä melkein joka pyörän ongelma), matkustajan kanssa ajoon voisi olla vähän enemmän vääntöö. Suunnitelmissa oli kans paremmin hönkäävän pöntön vaihto, vakio oli niin tukkoisen oloinen kun olla ja voi, jos ei muuta niin äänet olis parantunu, mutta veikkaan että muutakin olis havainnu. *
    10000km. viime kesänä tuli ajettua ko. pyörällä -03 . Aika iso osa siitä 2 päällä ja hyvin sillä tulee juttuun . Hinta on sopiva pyörään nähden ja moottorissa puhti riittää kaksikin päällä .
    Pleksi on todella liian matala . Vaihdoin tilalle Givin spoileripleksin , mutta kokeillut en vielä sitä ole . Gatalogissa on -02:een saakka vaan sopivuus , mutta kyllä se -03:een sopii ilman sovitteluja . Spoileripleksi on n. 10cm. korkeampi , kuin alkuperäinen . Ja uusiomotoristihan se minäkin .
    ( Ostin pyörän vasta heinäkuun puolivälissä , että sen takia km. näin hävettävän vähän . ) Ja muutama viikko vielä......
    Ostin viime keväänä vm -91 ähvän. Se on ensimmäinen pyöräni ja olen näitä ikääntyviä uusia motoristeja. Mielestäni valinta oli erittäin onnistunut. Ajoin sillä kesän aikana 6000 km ja peli toimi ku junan vessa. Nyt olen tehnyt siihen huoltoa ensi kesää varten ja venttiilien säädöt ja sen semmoiset onnistuu ihan kotitallissa. Toki pieni perehtyminen pyörien tekniikkaan ja työskentelytapoihin auttaa kummasti. Olen ammatiltani automiehiä ja olen tottunut vähän suurempiin kiristysmomentteihin, joten helikoilejakin tarvittiin. Elikkä jos haluat helpon ja vähän sporttisen pyörän edullisesti niin Suzuki GSX 750 F on oikea valinta
    Ostin syksyllä -98 mallin todella kohtuuhintaan, joten varsinaista kokemusta kulutuksesta ja huollosta ei vielä oikein ole. Sen kyllä voin kertoa, että GPZ 500 S:n jälkeen pyörä tuntui painostaan huolimatta ajaessa täysin unelmalta. Eron huomasi etenkin kun siipan kanssa käytiin syksyn viimeisiä ajoja ja yllätyksekseni huomasin pysyväni CBR 1000:n perässä mutkateillä aivan vaivattomasti.

Kävin koeajamassa paria pyörää ennen kuin löysin omani ja silloin huomasin että säännölliset huolloista tässä mallissa kannattaa pitää huolta. Liikkeessä oli myytävänä vuoden -02 malli, jota ei edellinen omistaja ollut jaksanut pahemmin puunailla, ketjut oli rasvaamatta ja pyörä oli likainen ja naarmuinen. Koeajossa vaihteet klonksahtelivat todella kovalla äänellä, ajaessa vaihdot kuuluivat selvästi kypärän läpi. Pyörä on muuten vieläkin myynnissä aivan törkyisellä hintapyynnöllä. Yritin kyllä koeajon jälkeen vihjata että pesu, vahaus ja ketjujen rasvaus voisivat lisätä kiinnostusta pyörään...

Oma pyöräni on entisillä omistajilla hyvin pidetty, siinä ei vaihdelaatikko-ongelmaa ainakaan vielä ole, vaikka onkin vanhempi ja enemmän ajettu. Jos et osta ihan uutta pyörää, kannattaa siis kiinnittää huomiota siihen miten pyörää on huollettu. Jos taas ostat uuden, ei tätä huolta ole jos et itse aiheuta *

Konehan tässä mallissa on pitkälti sama kuin ensimmäisissä GSX R:ssä 80-luvun puolesta välistä. Silloin on jo huomattu, että kone on ilmeisen kestävä. Sen siis pitäisi pelittää ihan perushuolloilla eikä uusien osien osto pitäisi viedä konkurssiin, onhan malli nykyään melkoisen yleinen.

Jos siis haet hyvää matkapyörää, joka ei jää jalkoihin niin tervetuloa joukkoon *
    Myytävänä Suzuki GSX 750 F
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730

Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
    Itselläni oli edellinen pyörä juuri tuo (GSX750F), ja täytyy sanoa että hinta/laatu suhde ko. pyörässä on hyvä.

Samoin jaksaa mennä hyvin myös kaksin + tavaroiden kanssa.

Ei muistaakseni oikein mitään tyyppivikoja ko. mallissa ole, kun konekin on jo niin pitkään ollut käytössa suskalla.

Ainoa parannus mitä suzuki saisi siihen tehdä, olisi ruisku (hyvin tuossa kyllä kaasarit toimivat mutta silti).

HYVÄ VALINTA !!! *
    Tulipa tuommoinen kampe ostettua ilman koeajoja pers-tuntumalla. Vuosimalli on -01 ja mukana tuli tehoputki + 3 laukut. Varmasti ainakin parani, kun vaihdossa meni kuusatanen xj yammu. Nyt vain ajokelejä odottelemaan, jotta pääsee koeajolle
    Mikä ongelma se öljynvaihto väli on? Munki mopon kirjasa sanotaan että 12000 välein ( muistaakseni) mutta aina on noin 6000 tullu vaihdettua ne. Ei kai se nyt niin iso homma oo?
    6tkm öljynvaihtovälinä on ihan hyvä pyörään kuin pyörään, varsinkin jos sitä välillä innostuu oikein kepittämään (esim. radalla tai autobaanalla * ). Ilma öljy pelissä voisi kuvitella tuon vaihdon olevan vähän tärkeämpää, mutta tiedä siitä sitten, hyvä ne ölyt on vaihtaa tarpeeksi usein.

Venttiilien säädöt ovat suht helppo tehdä kun vähän harjaantuu tuohon hommaan.
    Hommasin tuollaisen pelin viime vuonna, kun tuli luvattua lähteväni kaverille seuraksi Eurooppaan ajelemaan. Kaverilla oli jo vuoden ollut tuollainen peli ja sanoi, että ensimmäiseksi pyöräksi tuolla on paras hinta-/laatusuhde.

Reissu koittikin niin nopeasti, etten ehtinyt edes huollattamaan sitä ennen Eurooppaan lähtöä, vaan otin tietoisen riskin jättämällä huollon vasta reissun jälkeiseen aikakauteen. Kaikki meni ihan loistavasti ja ainoa, mitä jouduttiin tekemään, oli laittaa litran verran öljyä Saksassa takasin tulomatkalla (noh, olihan tuossa vaiheessa jo 4000 km:iä ajettukin ja nähty niin Nizza, Monaco kuin Alpitkin). Huollossa mainittavimmat kohdat oli yhden venttiilin säätö ja etulaakerin kiristys.

Ajettavuudeltaan pyörä on mahtava. Tällä hetkellä allekirjoittaneella on n.10000 km ajokokemusta kaikkiaan moottoripyöräilystä eli tämä on siis ensipyöräni. Ei liian raskas, mutta kuitenkin ihan riittävästi potkua aloittelijalle. Mutta, eihän tämä tosiaankaan mikään R-pyörä ole. Sliparista ei ole kokemusta, mutta eiköhän sillä ainakin muutaman hepan saa lisää. Saksan baanalla tuli kokeiltua kolmen laukun kanssa ja yx tälläinen 75-kiloinen herra 210 km/h:n tuntivauhtia ja vakaalta tuntuu. Ainoa asia, mikä häiritsee tuossa vauhdissa, on taustapeilien tärinä. Hieman tuohon auttaa laittamalla parit lisäruuvit peilien kiinnityksiin.

Summa sum maarum: kaiken kaikkiaan hyvä pyörä niin matkalle kuin myös kadulle.
    Helppoo kuin heinänteko! Tosin...eihän kaikki osaa sitäkään...
    Eihän noihin edellisiin kommentteihin ole paljon lisättävää. Vanhaa tekniikkaa ja ehkä jonkin verran ylipainoa, mutta hyvä konstruktio. Kaksi päälläkin tosiaan menee mukavasti. Tosin tila saattaa vähän loppua kesken, jos takapenkkiläinen on yli 165 cm pitkä. Rengaspaineiden kanssa saa olla tarkkana, koska omassani (-02) oli suositus 2,5 eteen ja taakse. Paineiden nosto kahdella kymmenyksellä teki pyörästä paljon mukavamman ajettavan BT020 -renkailla.
    - Rajatonta Voimaa! -
    Lainaa (mammoth @ Maalis. 25 2004,19:14) kirjoitti
    Tulipa tuommoinen kampe ostettua ilman koeajoja pers-tuntumalla. Vuosimalli on -01 ja mukana tuli tehoputki + 3 laukut. Varmasti ainakin parani, kun vaihdossa meni kuusatanen xj yammu. Nyt vain ajokelejä odottelemaan, jotta pääsee koeajolle *
    Nyt on tullu äffä suzukia koeajettua vajaa 300km. Täytyy sanoa, että heti istui todella hyvin hansikkaaseen. Tehoja löytyy tarpeeksi kamat ja kaksi päällä. Slippari voi tietty vähän vaikuttaa. Ajoasento tuntuu todella hyvältä.
  21.  
    Kiitoksia kommenteista paljon.

Itellä kilometrejä noin 600.Loistava ajettava, tehoa riittävästi.Vääntöön olen hieman positiivisesti yllättynyt.
    Kyllä se siitä