Miettikääpä laitetaanko pystyyn BMW GS kuskeille oma keskustelu palsta ja voisiko sen rakentaa moottoripyörä.org sivujen alle?
Olisiko kiinnostusta käyttöön?
Nythän, bmwgsfinland@yahoo.com, sähköposti listalla on jo liki 50 GS kuskia...
Palautetta, "jp"
Vois olla täällä BMW-Foorumissa![]()
Samoin kuin tuo Bussi foorumi on Suskan alla *
Vaikka en olekaan kyllin onnellinen omistamaan GS-mallia, otan kantaa asiaan. Onko tarvetta jakaa muutenkin "pientä" Bemariharrastajien määrä vielä pienempiin osiin? Ovatko "GS-asiat" ja keskustelut niin poikkeavia yleisestä Bemarikeskustelusta, jotta nuo omalle foorumilleen pitää osoittaa?
T: Nimimerkillä "Happamia sano..."![]()
<p>2002-2014</p>
On ja ei. Ideana oli se, että spostilistan sijasta siirryttäisiin "enemmän" käyttämään foorumia. Epäilen vahvasti, että näistä 50:stä postituslistalla olevasta ehkä n. 10% lukee orkkia. Oikokaa jos olen väärässä.
Mene ja tiedä, itse heitin idean ilmoille siksi, että päästäisiin hiukan helpompaan käyttöliittymään gessu keskusteluissa. Minun puolesta miten vaan, mutta silti kallistuisin melkein ainakin kokeilemaan aluksi suljettua.
CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Toki GS kuskeille pitää järjestää oma fooruminsa, jos kerran heidän jorinansa ovat niin "salaisia"(antti @ Maalis. 08 2004,22:17) kirjoitti
Itse kyllä lukisin niitäkin mielelläni, sillä teikäläiset taitaa olla aika aktiivisia niiden kanssa näpräämään.
Ei kuitenkaan hajoiteta tätä BMW foorumia ihan pieniksi palasiksi, sillä kohtahan täällä on kaiken maailman R850R, R1150R, jne foorumeita. Mitähän siitäkin tulisi jos meitä S kuskejakin varten pantaisiin oma foorumi, ja kukaan meistä ei sinne ikinä kirjoittais mitään. Sitä olisi sitten aika tylsää seurata![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Juuri tuo oli pointtini. ORG poikkeaa monesta muusta foorumista siinä, että se on elävä saavutettuaan kyllin ison kriittisen massan ja käyttäjäkunnan. Kun tuota aletaan pilkkoa pienempiin osiin, käy helposti päin vastoin.(toma @ Maalis. 09 2004,10:19) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Taysin samaa mielta. Ei ole kylla mitaan mielta lahtea hajoittamaan jo ennestaan varsin pienta BMW foorumia viela pienempiin ala-foorumeihin mallien perusteella.(Seppo@R850R @ Maalis. 10 2004,06:07) kirjoitti
Ainahan sita voi perustaa oman kerhonsa tai Web -sivunsa vaikkapa mopon renkaille, mutta ei siina valttamatta ole paljoakaan jarkea. *
Edit: *Uudelleen asiaa harkittuani joudun kylla ehka muuttamaan aiempaa jyrkan kielteista kantaani ala-foorumeiden perustamisesta. Tajusin naet juuri etten olekaan ainoa LT:n omistaja ORG:n sivuilla. Meitahan loytyy kaikkiaan kolme kappaletta !!! Saattaa kylla olla ettei pelkka ala-foorumin perustaminen enaa riita vaan pitaa panna pystyyn ihan oma Web-sivusto, on se vaan sen verran hieno pyora se LT. *
Jyrki
Itse haaveilen isosta GS Bemusta, mutta rahapuutteen vuoksi ajelen vanhalla K-sarjalaisella.
Mielestäni se on GS:n markkinointia, että muutkin halukkaat saavat lukea ja jopa ottaa kantaa asioihin.