<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Hianolta näyttää![]()
Öö... Onks tuo Stilfser Joch eli Passo dello Stelvio?
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Saattaisipa tuota jo kutsua mutkapalaksi.![]()
...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
jep,kallistelua,kallistelua![]()
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
(AndersReisen @ Maalis. 07 2004,19:04) kirjoitti
![]()
Joo toi on kyllä mutkatie sanan varsinaisessa merkityksessä![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Oli jo aiemmin suunnitelmissa mennä tuonne kesällä 2005 (ei ehdi ens kesänä) ja nyt sinne menoa ei estä enää mikään...
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
Stelvion seudulla on parhaat alppitiet missä olen ajanut. Ei autoja ollenkaan, pyöriä ihan älyttömästi, ja mutkia. Sveitsin rajamiehet oli tosi tarkkoja renkaiden kulutuspinnoista. Ensin Itävaltaan rengaskaupoille ja sitten vasta Sveitsiin. Onko toi kuva Stelviosta? Kuvakulma on niin eri kun pyörän selästä.![]()
Ducati SS1000DS
Condor A 350
Siistin näköinen - mistä, mistä, mistä ?![]()
Just More
Kyllä toi on Passo dello Stelvio.
Ajoin ton viime kesänä. Oliko yli 40 mutkaa ja alkoi jo tulla korkeanpaikan kammo kun tulin ulos metsästä joka on niin matalalla että sitä ei edes näe kuvasta.
Muistaakseni korkeus oli jotain 2760m ja laskettelurinne oli siitä noin 400 lisää. Oli aika huvittava fiilis kun itse tulee pyörällä ylös ja vastaan kävelee jengiä monoissa skimbat kädessä. Siis kesäkuun alkupuolella.
Kannattaa käydä katsomassa maisemia.
Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
Tarkemmin sanottuna mutkia on 48 kpl ja korkeutta 2757 m!(merix @ Maalis. 09 2004,11:01) kirjoitti
Lisää huimia kurvikuvia Moto@Alps.
Reissuverkko
- Naura itelles ennenku muut kerkiää. -
- Emmie mittää tiiä, ku mie vain istun kyy'issä. -
"Ja nyt onkin jo aika kiiruhtaa
pahaa tekemään ja syntiä
sen lyhyen ajan mikä jäljellä on."
- Harriet Löwenhjelm, runoilija
"Harrasta seksiä talvella, älä kesällä. Syksyllä ja keväällä se tärvelee vähemmän kuin muulloin, mutta aina se rasittaa ja haittaa terveyttä." - Pythagoras, filosofi
Vielä tarkemmin sanottuna yhteensä 87 neulansilmää. 39 kpl länsirinteellä ja 48 kpl huipun itäisellä puolella. Mutkapätkän pituus n. 50 km. Huh huh!(SissyBar @ Maalis. 14 2004,17:18) kirjoitti
Tourenland
Toureninfo
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari