Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Tässä siis meitsin mopotin, muuten alkuperäinen peli viime vuoden mallista mutta alkuperäinen pönttö on vaihdettu LeoVince:n melupöntöksi...ja kyllä surisee hienosti. Samoin alkuperäinen plexi on vaihdettu MRA:n punaiseen tuplakupla racing plexiin.

Samoin yksi kuva tuosta hiilikuituisesta rekisterikilpitelineestä joka noissa pääkuvissa ei vielä paikallaan *

RollerBlade kuvia

Kuvat päivitetty, ja mopo talvitelalle

-C9B5R4-

Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    Moro, on kyllä todella hieno peli!!
    Ite pistin ja MRA:n kuplan tilaukseen.

-väiski
    Vähän on oma lehmä ojassa mutta upee on pyörä !
    Komee peli, onnittelut!
    GSX1300R ´07
    Asiallinen
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Hieno. Onnea!
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
    ......se on niin nätti
    Ex hippi!
    Mä "taas" kyselen/mainostan kun näitä Blade jannuja täällä pyörii että olisiko jollain tarvetta tuollaiselle hiilikuituiselle rekisterikilpitelineelle josta oli kuva tuossa minun kuvagalleriassa, kun niihin olisi muotti valmiina ja parin viikon varoitusajalla varmaan saisi?

Bladen hiilari

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
    on meinaan tosi siisti väritys
    Lainaa (-C9B5R4- @ Maalis. 07 2004,16:23) kirjoitti
    Mä "taas" kyselen/mainostan kun näitä Blade jannuja täällä pyörii että olisiko jollain tarvetta tuollaiselle hiilikuituiselle rekisterikilpitelineelle josta oli kuva tuossa minun kuvagalleriassa, kun niihin olisi muotti valmiina ja parin viikon varoitusajalla varmaan saisi? *

Bladen hiilari

-C9B5R4-
    osaatko sanoa mitä tuollainen tulee maksamaan? Aika hienon näköinen ja hakkaa 6-0 noi painavat rosterihässäkät ;)
    Lainaa (Jyri @ Maalis. 12 2004,00:26) kirjoitti
    osaatko sanoa mitä tuollainen tulee maksamaan? Aika hienon näköinen ja hakkaa 6-0 noi painavat rosterihässäkät ;)
    Osaan sanoa, hinta on 40 EUR.

-C9B5R4-
    Mietelause:
    Kävishän tuo rekkariteline varmaan moneen muuhunkin mopoon? Kai se ruuveilla sinne lokarin alapintaan tulee kiinni?
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  14.  
    Lainaa (FXD @ Maalis. 18 2004,22:27) kirjoitti
    Kävishän tuo rekkariteline varmaan moneen muuhunkin mopoon? Kai se ruuveilla sinne lokarin alapintaan tulee kiinni?
    Tämä on vaan niin mallikohtaiseksi tehty ettei sovi muutakuin -02-03 Bladeen... Tossa ylhäällä on linkki jossa se näkyy kuvassa...

-C9B5R4-
    Mietelause: