Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    SORI HETI ALKUUN, SÄHLÄSIN TUON OTSIKON VÄÄRÄNLAISEKSI

Elikkästä tämmösen värkin menin noin vuosi sitten hommaamaan. Takana on talven kestäny korjaus vaihe joka nyt on onnellisesti ohitse. Vielä nuo kylkimuovit tarvivat ehostusta (uudet tarrat) Ostettaessa pyörässä ei ollutkaan muuta kuin vikaa. Käyntikuntoinen tuo kuitenki oli. Itselläni ikää löytyy 17v ja katseet on jo isomman pyörän uudelleenrakentamisessa. Tämän pyörän olen kunnostanut lähes kokonaan itse.

Uusittua:
    - sähköt
    - takahaarukka hiekkapuhallettu ja maalattu
    - pikkuosia sinkitty
    - moottoriin jakopää uusiksi (ketju, kiristin ja laahain)
    - nokka-akselin laakerointi uusiksi
    - muutama vaijeri
    - pro-link hässäkän linkkuihin uudet laakeriholkit ja maalia

Teknisiä tietoja:
    Malli: Honda XL125RC
    Vuosimalli: 1983
    Paino: 106Kg
    Iskutilavuus: 124cc
    Kulutus: 2.8l/100km
    Tahteja: 4
    Teho: 13.6Hp @ 9000rpm
    Vaihteita: 6
    Huippunopeus: 100km/h

Täytyy sanoa että vaikkakaan ei ole mikään raketti, pois en vaihda on senverta rento värkki. Lähtee nykyään laakista käyntiin kylmänäki, käy ja kukkuu kuin uusi.

Tervetuloa joukkoon! Olet kyllä aikaansaapa yksilö, itse olen ns. kädetön, kyllä tolla asenteella pärjää.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Hieno nähdä että nuoriso osaa tehdä muutakin kuin lipittää pussikaljaa kaiket illat.
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
    Asiaa! *hatunnosto* Tuolla pohjakokemuksella on hyvä lähteä hankkimaan vaikka millaista projektia alle *

Kadehdittavaa... tähän malliin sitä itsekin olisi pitänyt aloittaa harrastus, nykyisellään kun ei ole vain aikaa eikä mitään tilaa jossa olisi mahdollista puuhailla moisen projektin parissa... täytyy siis vain tyytyä ajopuoleen ymmärtämättä tekniikasta tuon taivaallista...
    Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
    Jees, pikkuveli kuvas pikkusen videon aiheesta...

Video

ps. porukat ei tykänny tosta nurmikon tuhoamisesta
    Lainaa (Kizmo @ Kesä. 09 2004,21:52) kirjoitti
    Jees, pikkuveli kuvas pikkusen videon aiheesta...

Video

ps. porukat ei tykänny tosta nurmikon tuhoamisesta
    Hienosti käy ja kukkuu... Ja kukkapenkki saa myös kyytiä!!! (mammalle todistusaineistoa)
    Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
    -12 vuotta ilman mopoa-
    Honda CBR 1100XX -99
    Kawasaki ZZR600 -91
    Yamaha RD125LC -86
    Hienoa työtä tuossa kunnostamisessa, eikun vaan uutta ja haasteellisempaa projektia kehiin
    Asiaa! Kyllähän tuolla nurtsi jo kääntyy...
    Tulee ihan vanhalla käävällä tippa linssiin sil mul oli tollanen joskus -85 ja opettelin sillä ajamaan.
    <p>Joopa Joo</p>
    onkos toi jonkinsortin tuontipeli vai onko sitä myyty aikoinaan suomessa?yhdellä tutulla oli vastaava ja se oli tuotu brasiliasta hienoa,että vielä löytyy väkeä jotka viitsivät sormensa liata siitä se lähtee
    Ois tollanen itellekin kelvannu nuorempana kevari-ikäsenä, vaan oli se Manki ja Soliveri ihan kelpo pelejä mopiksi kevaria en koskaan saanut.

Hieno peli!
    Pikkuiset 1-mukiset Hondat on kivoja. Kolmas on haussa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  14.  
    Onneksi olkoon.!

Mp-harrastuksesta saakin eniten irti kun osaa myös tehdä rempat, duunaukset ja huollot itse. Oppii sen, miksi prätkä tekee jonkun asian sillai..
    Myös talvisin on kivaa tallipuuhaa ja tekemistä kun kesän ajelut siintää vasta kaukaisessa horisontissa.

Tolla menolla parin vuoden päästä herätät ihailua ja kateuttakin missä tahansa prätkilläsi liikut.

Keep on rockin' *
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !