kumpi suutinsarjoista on siis parempi dynojet / factory vai onko mitään eroa ??
Mika
En osaa sanoa muiden pyörien sarjoista mutta Suzuki GS500E:n Dynojet-sarja vaatii luistin poraamista, Factory ei. Sen lisäksi Dynojet käyttää Mikuni-kaasuttimista poikkeavaa suuttimien kokoluokitusta, Factory noudattaa Mikunin standardeja. Oma valinta olisi Factory, ehdottomasti.(pramika @ Maalis. 04 2004,19:34) kirjoitti
viime talvena oli sama pohdinta päällä,että kumpi sarja olis parempi HONDAANI(cbr900rr),no päätin sit kysästä ammattilaiselta eli Siukolan Ekiltä ja vastaus oli yksi selitteinen.FACTORY!!!![]()
Jos juhannuksena on lunta katolla,niin silloin sitä on myös maassa!
Kyllä mä olen samaa mieltä että Factory. Ne ei ainoastaan käytä Mikunin numerointia suuttimissaan, vaan ne on Mikunin suuttimia. Kuulemma hiukkasen laadukkaampia kuin Dynojetin.(purzzi @ Maalis. 05 2004,11:18) kirjoitti
Näyttäs kuitenkin siltä, että Factory tekee myös omia suuttimia Mikunin numeroinnilla.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
jossain mainittiin että factory syöpi suutinputket soikeeksi jammuissa,voi tietysti olla sama lopputulos oli ne neulat sitten mitkä tahansa![]()
Se on ongelma tässä alla mainituissa kaasareissa, millä neulalla tahansa:(skeibe @ Maalis. 05 2004,12:25) kirjoitti
If there are low-end richness problems, even after lowering the fuel level much more than 1.5mm from our initial settings, check for needle wear and needle jet (part of the emulsion tube). See Worn Needle and Worn Needle Jet diagram. It is VERY common for the brass needle jets (in the top of the "emulsion tube") in 36mm, 38mm and 40mm Mikuni CV carbs to wear out in as little as 5,000 miles. Check them for "oblong" wear - the needle jet orifice starts out round! Factory Pro produces stock replacement needle jets / emulsion tubes for 36mm and 38mm Mikuni carbs. Click here
This is a picture of the needle jet area of an emulsion tube from a stock 38mm CV Mikuni carb as installed on Ducati, *Yamaha TDM/TRX 850, YZF750, FZR/YZF1000, etc..
It has approximately ~5000 miles or *8000k usage - WITH A STOCK NEEDLE!!!
http://win2k.vnethorizon.com/factory....es.html
http://win2k.vnethorizon.com/factory...et_Mikuni.html
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Itse olen kuulu just päinvastoin eli factoryn sarjassa pitää ainakin banditin kaasareihin porata jotain kun taas dynojetissä ei.
990 adv, VF750F, ZX-12R
Eiköhän se että kummassa tapauksessa luisteja joutuu porailemaan ole ihan pyörän merkistä ja mallista kiinni.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Aivan.. Ja siitä kiinni minkä "stagen" satsi on kyseessä. Dynojetin Stage 3 seteissä joutuu lähes aina poraamaan. Mun ei ole tarvinnut porata mitään Factoryn sarjojen kanssa.(khassi @ Maalis. 05 2004,15:21) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mistähän tuollaisen Factoryn suutinsarjan saisi halvimmalla ZXR -90 tai 91? Itseasissa 91 tarvitsisin, koska tossa on sen kaasarit. Täytyisi olla sellaista mallia, joka on tarkoitettu erillisfilsuille+putkelle (CRB-K10-3.0)
Jenkeissähän tuo maksaa karvan päälle 100e, allrightin listasta ei löytyny koko settii muistaakseni tai sit en osaa käyttää niitä sivuja?? Jostain Euroopasta ??
Kiitän ja muistakaa halvalla pitäisi ko. setti saada![]()
DUCATI is just the Italian word for Harley.
dynojetis satsis ei tarvi mitään porailla vaan tehdä jengat vakio luistiin.. ei oo vaikia homma jos osaa jenkatappia pyörittää, ilmeisesti kaikki tähän ei pysty.. Dynojet on parempi![]()
Kumpi mahtaa olla parempi Honda 1100 XX:ssä ja helpompi asentaa??
Kawasaki zx-12r 2005
Saab 9-5 Aero 2004
Saab 96 V4 Super -79