onko kokemuksia vaihtajista??? yhdellä ceedeellä ei eurooppaa kierretä!!!!
Osta MP3 soitin niin saat halvemmalla ja siihen mahtuu paljon enemman musiikkia kuin CD pakkaan.
Onko sinulla mopossa 1 CD:n vetava soitin ?
Jyrki
Kas kun ei mikroaaltouunia..
Nää on moottoripyöriä hei...
<p>2002-2014</p>
Olen sanaton.... myös....![]()
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Älkäähän nyt saahan LT:hen jääkaapinkin takaboksiin. Toisaalta mä ainakin ajan mieluummin nelipyöräistä avoautoa.![]()
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Kateellisten panettelua *
Missa sita sanotaan, etta moottoripyoralla ajon pitaisi olla epamukavaa ?
CD soitin/radio ovat yllattavan katevia varusteita. Mikaan ei rentouta matkaa tehdesssa niin hyvin kun musiikin kuunteleminen. Ja mielummin kuuntelen musiikkia kun hemmetinmoista koneen ulvontaa ja tuulen kohinaa *
Sitapaitsi kylla sita loytyy eras hyva patentti musiikin kuunteluun myos noissa "melupesissa" jos vain jotakuta sattuu kiinnostamaan ..........
Jyrki
Mulla ois "ylimääräinen" Sonyn 10cd:n vaihtajalla varustettu autosoitin. Ikää on, mutta ei ole pitkään ollut kiinni autossa. Erittäin toimintavarma, ei häiriinny soitto montuista. Ja eikun tarjouksia![]()
Humppaa taikka kuole
Itsellä Bmw:n "alkuperäinen" 6-levyn boxi oik. sivulaukussa(biceboy @ Helmi. 28 2004,21:12) kirjoitti
ja hyvin on toiminut. Ainut miinus että vie aika paljon tilaa sivulaukusta. Oma pyörä vm. 2001 ja siinä vielä kasettisoitin radion yhteydessä.
Jestas, onks moottoripyöriinki CD-levysysteemejä vaihtajalla... *mulla kun ei 12 levyn vaihtaja meinannu autoon mahtua *
vaan piti sijottaa paksiin (oisko sitte jotain extra isoa mallia toi mun oma *
)...Mut mikäpä sen mukavampaa kun hyvän musan kuuntelu!!!
"Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"