Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Moro, on tullut lueskeltua orgin foorumia jo runsaat vuoden päivät ja oli jo aika myös rekisteröityä, on sen verran asia meininki täällä =)

Tällainen pyörä tuli viime keväänä hankittua ja tyytyväinen olen pyörään ollut.

-väiski

mopotin1
    mopotin2
    Hieno pyörä. Hyvän värinen ja loistava valinta, etenkin jos olet aloittelemassa. Mutta muutenkin. Pari kuukautta ja sitten menoks
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
    Lainaa (Väisänen @ Helmi. 28 2004,19:48) kirjoitti
    Moro, on tullut lueskeltua orgin foorumia jo runsaat vuoden päivät ja oli jo aika myös rekisteröityä, on sen verran asia meininki täällä =)

Tällainen *pyörä tuli viime keväänä hankittua ja tyytyväinen olen pyörään ollut.

-väiski

mopotin1
    mopotin2
    No vuodenhan minäkin ja staykls täys
    alcoholism beats communism
    Kaunis kun sika pienenä... Melkein yhtä hieno kun oma mopo
    Pain is just weakness leaving the body
    Hieno mopotin, omissa pyörävaihtoehdoissakin tuo on!
    Moro, ja kiitoksia kommenteista!

Jep tämä on tosiaan mun eka isompi pyörä. Runsaat 10-vuotta sitten tuli 2 kesää ajeltua yammu tzrrällä ja sen jälkeen ei oo pyörää ollut.

Tuli kauhee pyöräkuume kun työkaveri osti viime keväänä 600:en ceparin ja sillä tiellä ollaan...

Kyllä tuo 600:en tuntuu ainakin vielä riittävän tällaselle alottelijalle

Runsas kuukausi vielä ja sitten baanalle

-väiski
    Todella hieno.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Joo...tuo on hieno!!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Kovimpa on tutun näköinen laitos...johtuneeko siitä, että allekirjoittaneella on prikulleen samanmoinen härkkäin!!!

Onnea tulevalle kesälle, ei enää pitkä aika!!!

Meikäläisen Honduska
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
    Noniin, nyt tuli asenneltua MRA:n racing tuplakupla pleksi. Ajomukavuus parani selkeästi.

Nyt vaan kovaa ajoa ja hyvää alkukesää kaikille!!
  11.  
    Ai, että kun on komee..........