itselläni on 147000 km ajettu nyt. ja hyvin puksuttaak 100.
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Koneet kestävät kaikenlaisia kilometrejä hyvin ja kaikki viat - jos Beemereissä sellaisia on - ovat lähtökohtaisesti ihmeellisiä.(Moottoripyöräilijä @ Helmi. 27 2004,11:30) kirjoitti
Anteeksi provo, mutta näin siinä nyt kävi:
Oman havaintoni mukaan (nelisylinterinen pää) kesti ajaa BMW:lla aika tasan 12500 km ja päivälleen yhden vuoden.
Sen jälkeen tuli riisinpaahdin pihaan ja kilometrejä alkoi taas kertyä entiseen malliin.
Syynä Freude am fahren, jota ei RT:lla voinut kokea.
Ainakin bokseri-BMW on niin äärimmäinen laite, että siitä joko tykkää tai sitten ei.
Nojoo, ei aloittaja tätä suoranaisesti kysynyt, mutta kieli pois poskesta: pitkä koeajo sillä Bemulla on suositeltava, koska sen hyvien puolten aukeaminen voi kestää jonkin aikaa eikä siitä saa oikein kuvaa korttelin ympäri ajamalla.
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Tuossa viikonloppuna opin että että bemarin koneet on lähes ikuisia, ja ne ovat saaneet "alkunsa" guzzin koneista, no okei, itteasiassa siitä ei ollut kyllä puhetta, että kumpi oli ensin, muna vai kana, mutta kuitennii...
Elikkäs kun Guzzin kone väsyy -> kulma aukeaa niin siitä tulee selkee boxeri, se maalataan mustaksi ja toimitetaan Bemarille...
Kun sitten Bemarin kone väsyy ja muuttuu taas V moottoriksi, se maalataan punaiseksi ja myydään Guzzille, kunnes moottori on väsynyt ja kulma jälleen auennut ... ... ...
Näin wiisaat kouluttajat opettivat kurssilla![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Eikös sieltä itärajan pinnasta saa hyvin bemareihin varaosia??(K100 @ Huhti. 21 2005,09:23) kirjoitti
Anteeksi.