Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Eli onko Suomessa. Itse en oo nähny yhtää mutta muistelin että semmonen oli myynnissä vähän aikaa.

Jos omistajia löytyy keskuudestamme niin pankaahan kokemuksia tänne. Onko onnellisia kilsoja ja mitä muuta eroa isompaan ko moottorin tilavuus.

No niin antaa tulla!!!
    Eli ei oo. Miksihän ei. Eikö tää oo ollu maahantuonti ohjelmasa? Mää jostaki luin että se on teknisesti muuten sama moottori on vaan pienempi. Eli sama paino ja kulkupuoliki melkeen sama?
    Oiskohan kyseessä sama kuin aikanaan R850R ja R1100R mallien välillä. 850:n myynti alkoi vetää vasta kun tehdas antoi Suomeen erikoishinnat. Normaalisti kun hintaero iso- ja pikkuveljen välillä olisi jäänyt niin pieneksi, että pikkumalli ei olisi myynyt oikeastaan Suomessa lainkaan. Alunperinhän tuo 850 on ilmeisesti kehitetty/kutistettu isoveljestään siksi, että se saadaan kuristettua alle tehorajojen (mitä nuo nyt sitten olivatkaan - itse kun moisista ei ole koskaan joutunut kärsimään.. :-) )

Eroahan moottorissa tosiaan ei ole kuin poraus/sylkyt.
    <p>2002-2014</p>
    Tuohan käy teoriaksi aivan hyvin. Kumma muuten että se on just saman painonen? Tai ei oo kumma jos siinä on sama moottori ja samat sylinterit.

No eiköhän se sitte oo tää asia loppuunkäsitelty?
    Mulle ei enää parin kesän jälkeen meinaa riittää oman R1100GS:n tehot, joten varmaan on vähän väliinputoojamalli tuo 850GS. Suomalaisilla vakuutusmaksuilla ei myöskään ole hyötyä olla isokuutioinen pyörä vähällä teholla. Jossain muualla asia on toisin, Ruottissa ainakin pyörän kuutiotilavuus ei ratkaise vakuutusmaksuja vaan teho.
    Lainaa (Hullu-Holle @ Joulu. 10 2003,21:22) kirjoitti
    Mulle ei enää parin kesän jälkeen meinaa riittää oman R1100GS:n tehot
    Eka kesää 1150 GS:llä ajaneena kiinnostaa, että missä kohti tuo tehon loppuminen tulee esille? Itsellä ainakin tuntuu ettei ko. tilanne tule vastaan pitkään aikaan. Ainakin tässä uudessa 4 tulppa mallissa suurin osa tehoista on käytössä heti alakierroksilta lähtien.
    Esimerkiksi Saksassa autobahnilla kun kaveri katosi horisonttiin CBR 1100XX:llä...

Enskesänä pitäsi taas reissuun lähteä ja olis kiva saada uusi pyörä alle. Kate olisi muutamassa sporttimatkapyörässä koeajolenkin perusteella selvästi parempi kuin GS:ssä, sekin hyvä pointti tehon lisäksi. Moottoriteillä humina on aika kova vaikka olen vaihtanutkin vähän isomman plexin.

Tottahan se on että kyllä tälläkin ihan hyvin pärjäis, mutta kun lapsi tarvii uusia leluja. Etenkin Suomessa tämähän on varsin hyvä peli pikkuteillä ja hiekkateillä joita paljon löytyy.

1150 mallissahan on hiukan enemmän ytyä ja kun on tuplatulpat käykin vähän värinättömämmin kuin 1100 joten ei siinä varmaan ihan heti tule vaihtotarvetta.... ehkä...
  8.  
    Mulla kävi viimekesänä sillain, että Nitsassa parkkihalliin tuli viereen parkkiin aivan samalainen r850rt kun itselläni oli 1100,nen rt.
    Mitään eroa ei päälleppäin en huomannut kuin teippauksissa.
    Ilmeisesti muuta eroo ei ole kuin tosiaankin sylinteri tilavuus.
    Pyörä näky olleen rekisterissä Tanskassa. *
    Ilo ilman mopoo on teeskentelyä.

http://mpsivut.pp.fi