No en välttämättä niin sanoisi kaikista(Willow @ Maalis. 04 2004,17:24) kirjoitti
Yks tuttu oli 39 kun meni kouluun, ja tiedän että vanhempiakin löytyy, mutta määrittele nyt nuori![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
No siinähän puhuttiin alkuperäisessä "muutaman vuoden vanhasta" poliisista. Eli aika nuori sälli lienee, ainakin jos muutama tarkoittaa noin viittä...(GriZzLy @ Maalis. 04 2004,19:09) kirjoitti
Lähinnä tuo kommentti oli vähän niinkuja
![]()
"Jos enemmän vain oikeutta nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan.
Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta."
- Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus
"Siihen tuli se pienempi kyttä ja sen taskusta löytyi coltti: Kyllä s**tana pitäis nyt pilvee löytyy kun päällikkö kaiken poltti eikä oo pilvee, pilvee, pilvee. Se laski kolmeen mielessään, ei osannut pidempään ja se vaati pilvee."(JIMJAK @ Maalis. 04 2004,09:44) kirjoitti
- Juice Leskinen -
Onko poliisi motoristien lisäksi myös Matti Pauli Juhani Leskisen ystävä?![]()
*
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Itsehän sain mennä kesänä sakot liiasta nopeudesta.. Ja, itse asiassa, kortti olis lähtenyt sillä vaudilla, mut oli niin mukava poliisi-setä, et ei ottanu pahimman mukaan..
Kyseli, et mihin on kiire, niin mä silmiäni räpsytellen pokeri-naamalla vastasin, et ajan tuota ukkospilvee karkuun..![]()
![]()
-paljon tuli tehtyä oikeinkin-
(MagnaMan @ Maalis. 04 2004,17:46) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Jos tuo mun kommentti nyrjäytti aivoja, niin helpotetaan: Se muutaman vuoden vanha/nuori poliisi on kaveri joka oli ollut poliisina 3...4 vuotta. Näytti ainakin vanhemmalta kuin viisivuotias lapsukainen.(Willow @ Maalis. 04 2004,23:34) kirjoitti
![]()
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Tuli täs vaa yhtäkkiä mieleen viimekesällä kun olin mopoo korjaamassa takapihalla niin huomasin pärrän ajelevan kruisailevan ja mä katoin et mikäs siinä, äijä kruisailee (oli just joku vanha z10)käänty t-risteyksestä oikeelle musta pois päin ja se ei huomannu et poliisi kruisaili perässä, ne ajeli peräkanaa metsikön taakse jonnekki. no, meni 1,5 min niin rupes kuuluu hirveetä möykkää! mä että "mitäs vttuu siel nyt porukat touhuilee" kävelin tarkemmin kattomaan tienviereen niin eiköhän se pärrä kuski tullu sieltä Aika kovaa kyytiä Isosta valo risteyksestä joka sijaitsee 80m edellisestä t-risteyksestä poliisit pillit päällä perässä (ehlä kikkaillu tai ei pysähtyny valomerkkiin?). ajoivat ohi kääntyivät taas t-risteyksest mun ohi jatkoivat matkaa ja häipyivät taas jonnekki.. meni 1min ihmetellessä -->JA TAAS sieltä se äijä tulee piiskaa mopoo t-risteyksessä taas (liekö jossain uukkarin tehny). Sit elettiin dramaattisia hetkiä kun sen äijän keskiseisonta tuki laahas maata pitkin ,kipinät lenteli(kuulu muuten kauas.) käänty ei täl kertaa oikeelle mettiiköön päin vaan Isoa valo risteystä kohti niin että se horjahti pahannäköisesti ku se tuki varmaan joteski häiristi. Näin viel äijän silmät kun ei ollu tummaa visiiriiä, oli aika pyörät silmät kauhusta vaiko innosta. Seuraavaks liekö adrenaliinin voimalla äijä paino isosta valoristeyksest punasia päin Kaasua hellittämättä !! (ittelläki adrenaliini kehossa kädet täris)
. ...Ja ei tullu ketään juuri sillähetkellä niin pääs yhtenä palana läpi (vilkas risteys). poliisit perässä nyt vähän jääneenä tai sit suosiolla et ei pärrä vaaranna ketään "liikaa". Sen jälkeen menin helvetin kyytiä sisälle (asuin 6kerrokses kerrostalos) kattoo et näkyiskö viel. no eipä näyky enää, mitäköhän kävi ois kiva tietää.. kuka tunnustaa!!!?
Tuota, ihan vilpittömästi, minä arvostan poliisia. Yks semmonen on vanha ajokaverikin.
On kumminkin asioita, joita en ymmärrä. Yks niistä on, että mp-poliisi suorittaa valvontaa ensin motoristin ja sitten muun liikenteen osalla. Eli olen myös nähnyt poliisin poimivan ylinopeudesta motoristin, joka ajaa samaa vauhtia kotiloiden kanssa jonossa.
Poliisit on ihmisiä. Ammatista huolimatta vaisto ohjaa tiettyyn suuntaan. Kuusijärvellä olen huomioinut hauskan tarkkailunäkökohdan. Kävin siinä parina kesänä kattomassa akkojen keppijumppaa samalla kun join kupposen kahvia. Harrastin sitä kustomilla ja kyykyllä vuoroon. Kun lähdin kustomilla, ne ei näyttäny kiinnittävän mitään huomiota. Kun lähdin kyykyllä, jollekin oli usein ”tankkilaukkuavusteisesti” asiaa (ne kaks siviilibläkkäriä arvosti kanssa vissiin keppijumppaa). Ei, en saanu kyykylläkään sakkoja![]()
![]()
... jotain piti muistaa
Niin, päiviähän on erilaisia itse kullakin. Niin myös taitaa olla tarkkailujen kohteissa teemoja. Julmaäänisellä harrikalla polliisit ei enää aikoihin kiinnittäneet meikäläiseen huomiota mutta annas olla kun liikenteessä on kirkuvankeltaisella fasulla niin sitä lienee parempi katsoa tarkemmin. Ties mikä lie pommittaja kyseessä...(seku @ Maalis. 05 2004,13:07) kirjoitti
Vuosina jolloin pommittajat ei olleet "pinnalla", sai taas aina harrikan kanssa olla varpaillaan. Että näin ne ajat muuttuu.
Koskaan ei ole kuitenkaan mitään hankaluuksia ollut poliisin kanssa ilman syytä.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Ai jaa, noinko se menikin...(Willow @ Maalis. 04 2004,23:34) kirjoitti
![]()
Mä kun ymmärsin että FJ20 oli tavannut muutamia 1 vuotta vanhoja poliiseja...![]()
![]()
![]()
Huonoooo...![]()
![]()
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Kaverin kertomaa kaukaisesta nuoruudesta jolloin kruisailtiin jenkeillä. Matkalla Mäntsälästä Porvooseen letkan ensimmäinen auto pysäytettiin poliisien toimesta, jolloin muutkin pysähtyivät. Poliisit halusivat tarkastaa "kärryn" kunnon ja kun ei löytynyt sanottavaa lopulta toinen poliisi herroista pyysi:
"Koitappa torvea." Ja jenkkikuski tökkäs etusormella kyseistä kysyjää. Arvaatte varmaankin lopun, sen perjantai-illan pojat viettivät tienvarressa poliisien tutkiessa autoja,,*
PS. Sana kiersi ja sen jälkeen pyydetään koittamaan äänimerkkiä.