Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    onko kokemuksia vaihtajista??? yhdellä ceedeellä ei eurooppaa kierretä!!!!

Tunnus suljettu
    Liittyi Dec 2003
    Helsinki
    Osta MP3 soitin niin saat halvemmalla ja siihen mahtuu paljon enemman musiikkia kuin CD pakkaan.

Onko sinulla mopossa 1 CD:n vetava soitin ?
    Jyrki
    Kas kun ei mikroaaltouunia..

Nää on moottoripyöriä hei...
    <p>2002-2014</p>
    Olen sanaton.... myös....
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Älkäähän nyt saahan LT:hen jääkaapinkin takaboksiin. Toisaalta mä ainakin ajan mieluummin nelipyöräistä avoautoa.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake

Tunnus suljettu
    Liittyi Dec 2003
    Helsinki
    Kateellisten panettelua *

Missa sita sanotaan, etta moottoripyoralla ajon pitaisi olla epamukavaa ?
    CD soitin/radio ovat yllattavan katevia varusteita. Mikaan ei rentouta matkaa tehdesssa niin hyvin kun musiikin kuunteleminen. Ja mielummin kuuntelen musiikkia kun hemmetinmoista koneen ulvontaa ja tuulen kohinaa *

Sitapaitsi kylla sita loytyy eras hyva patentti musiikin kuunteluun myos noissa "melupesissa" jos vain jotakuta sattuu kiinnostamaan ..........
    Jyrki
    Mulla ois "ylimääräinen" Sonyn 10cd:n vaihtajalla varustettu autosoitin. Ikää on, mutta ei ole pitkään ollut kiinni autossa. Erittäin toimintavarma, ei häiriinny soitto montuista. Ja eikun tarjouksia
    Humppaa taikka kuole
    Lainaa (biceboy @ Helmi. 28 2004,21:12) kirjoitti
    onko kokemuksia vaihtajista??? yhdellä ceedeellä ei eurooppaa kierretä!!!!
    Itsellä Bmw:n "alkuperäinen" 6-levyn boxi oik. sivulaukussa
    ja hyvin on toiminut. Ainut miinus että vie aika paljon tilaa sivulaukusta. Oma pyörä vm. 2001 ja siinä vielä kasettisoitin radion yhteydessä.
  9.  
    Jestas, onks moottoripyöriinki CD-levysysteemejä vaihtajalla... * mulla kun ei 12 levyn vaihtaja meinannu autoon mahtua * vaan piti sijottaa paksiin (oisko sitte jotain extra isoa mallia toi mun oma *)...Mut mikäpä sen mukavampaa kun hyvän musan kuuntelu!!!
    "Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"