1500 wingini pitää rohisevaa ääntä moottorijarrutuksissa, voimakkaissa jarrutuksissa (myös vapaalla jarrutettaessa) ja vapaalla jopa tyhjäkäynnillä, jos keula on perää alempana.
En ole viellä pystynyt paikallistamaan mistä kohtaa KONETTA ääni kuuluu.
Ideoita?
Vesseli
Jos sun sohvan etujalat vaikka laappii maata !?!
Paras vaan pitää se olohuoneessa parkissa![]()
![]()
Kiitoksia nuorelle herralle erittäin rakentavasta kommentista ! Just tuota en tullut ajatelleeksikaan. Minä kun jo pelkäsi, että aito motoristihenki on katoamassa.
![]()
No ottipas kovaan paikkaan! El tainnut ollakaan eka kerta!
Mulle on ihan sama millä ajaa, kunhan on moottoripyörä,eikä kuskii ole turhan tosikko!!!!
Kiitos muuten tuosta nuoren herran tittelistä![]()
Jos täältä ei kokemusta löydy niin ainakin sitä löytyy Wingistien sivuilta, luulisin
JEP JEP ! Sieltä ei ideoita herunut. (kysely ollut jo yli kuukauden).
Hämeenlinnassa on Gold Wingeihin erikoistunut liike.
Liikettä pitää joku Arto.
Hänellä on ainakin näistä pyöristä kokemusta.
Itselläni oli ennen 1500 mallia 1992.
EX Wingisti.
Tervis!
Mullakin kuuluu sellaista lievää rahinaa joskus tyhjäkäynnillä 1500sesta. Kuuluu erityisesti hyvin pienehköillä kieroksilla.
Veikkaan kytkintä. Myös öljy voisi vaikuttaa kytkimen ääniin. Toi keula ylemmäs-alemmas vertailu on tekemättä. Taidan kuunnella seuraavalla kerralla, onko siinä mitään eroa.
Kytkintä en ole purkanut tästä pelistä, enkä tunne sen anatomiaa kovin hyvin, mutta voisi olla aiheellista jossain vaiheessa tehdä. Mittarissa on hiukan yli 100tkm.
Tuolla Wingekerhon sivuilla on nykyään keskustelu estetty ei-jäseniltä, mikä mun mielestä on aika tyhmää. Ja lisäksi ilmeisesti wingi-miehet ei paljoo itse käsiään likaa, koska asiantuntemusta ei siitä piiristä juuri löydy, tai sitä ei haluta jakaa???
<br />