Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 69:sta
    mul on kylän suurin kypärä ja letku letkeä...
    Lainaa (avivolin @ Helmi. 14 2004,14:28) kirjoitti
    Mun ei onneksi tarvitse edes miettiä kumman ottaisin, koska rahat ei riitä kumpaankaan - siksi ajan japsilla.
    No tuohon nyt täytyy sanoa että kyllä sitä "ei-japsejakin" saa samalla rahalla kuin japseja...Itse ostin Hondan sillä kun se vain mielytti niistä malleista eniten joita vertailin keskenään.
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
    Lainaa (GAMMA500 @ Helmi. 15 2004,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 15 2004,13:01) kirjoitti
    Heh... Kyllä eräs kauppias naureskeli viime kesänä yhelle Ducati kuskille kun oli "virittäny" pyöräänsä tuhansilla euroilla ja dyno oli näyttäny huimat 2 hv tulleen lisää... * *Mutta jokainen ajaa millä tykkää!!! Tuskin kukaan näitä tvinejä tehojen takia ostelee ?!?
    Mulla ei ole tapana nauraa kauppiaitten kanssa samalle asialle, eikä edes kuunnella kauppiaan naurua

Muuten, FZS on yksi lukuisista japseista joista ei saa vakiona edes samaa tehoa ulos kuin mitä tehdas lupaa. Voi kauppias nauraa sullekin...
    Puhuinpas paskaa, Teho on kytkimellä lähes sama kuin mitä Yamaha-ilmoittanut ( Bikessä). No monsterissa näytti olevan yli 8hv enemän kuin ilmoitetaan
    Jeps...eikös nuo yläkanttiin ilmotetut tehot ole noitten muoviluotien heiniä? En minäkään omaani heppojen takia ostellu...Ei vois vähempää kiinnostaa, kunhan ei ihan jalkoihin jää. Jos alkaa liikaa tuijotella tehoja niin ei ole sit muuhun rahaakaan ku aina saa olla virittelemässä...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Suomi24:n sivuilla on kyllästymiseen asti näitä "mun pyörä on parempi *kuin sun pyörä". Täällä niitä ei ole pahemmin näkynyt, onneksi.
    Onko syy siinä, että tänne pitää rekisteröityä jaseneksi, että pääsee kirjoittamaan viestejä.
    Hyvä niin, ehkä se karsii näitä juupas eipäs keskusteluja, joita on ihan tarpeeksi Suomi24:llä.

Pitkä ilmalento on hieno tunne, kun se on hallittua!
    Kai se just toi karsii ihan älyttömyyksiä... Vielä jos on omat tiedot tuolla profiilissa kaikkien nähtävissä ni eikai kukaan nyt ala itteään TARKOTUKSELLA mokaileen. Vahingossa on tietty eriasia
    Otetaanko kisa, kellä on vuosimalliin nähden eniten painoa ja vanhinta tekniikkaa, jos pysytään kyykkymuoviosastolla.

Pankaa paremmaksi 2000 zx7r. Ja silti tuntuu niin vitun kivalle kun istuu päälle. Vihreenä.

Ei se loppujenlopuks oo kun ukosta kiinni perkele, jos nakit ja alusta on kunnossa....kovat jannut karkaa kuussatasella näkyvistä, jos matkassa on mutkia...

Oma unelma ei ole kylläkään ducati vaan aprilli..

Jake
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
    Walentinolla oli syvempääkin näkemystä sanojensa takana. * Lisää aiheesta näköjään täällä.
    Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
    Vetäkää japsikuskit ittenne hirteen...ja naismaailmassakin olisi parempi kun tyytyistitte vain "käsikyllikkiin" !!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
    ..eli olen takaisn lomilata, joten sopii v..tuilla...hehehehe
    Lainaa (Fabio T. @ Helmi. 21 2004,18:26) kirjoitti
    Vetäkää japsikuskit ittenne hirteen...ja naismaailmassakin olisi parempi kun tyytyistitte vain "käsikyllikkiin" !! *
    Katkeruutta havaittavissa vai onko pelkästään kateutta

lisää,lisää tää on hauskaa,näkee et kevättä rinnassa
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
    Lainaa (MagnaMan @ Helmi. 21 2004,18:32) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Helmi. 21 2004,18:26) kirjoitti
    Vetäkää japsikuskit ittenne hirteen...ja naismaailmassakin olisi parempi kun tyytyistitte vain "käsikyllikkiin" !! *
    Katkeruutta havaittavissa vai onko pelkästään kateutta

Älä ukko edes yritä...olen intohimon ja kevään ensimmäisten lämpöasteiden riivama Ductai-ori...
    Mulla on cbr 600 f ja mä jätin sillä ducati 999 kerran, mut tosin mulla on kyllä siinä viritys putki jost tulee lisää tehoo ja vääntöö. luulen et voisin kyl radalki pärjätä sill tosi hyvin ku oon itte säätänyt etuiskarit tosi jäykiks!!
    Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?

Vatsaus: Riittää se mulle. Enkä vikise tehosta. Toisessa uudehkossa pelissäni on 172hv ilman RamAiria ja vääntöäkin ihan tarpeeksi. Jaa mikäkö, no mitä väliä? Tylsä silti.

Ajelen mielummin Ducatilla.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    niin pääs käymää et mull on kuudentoist sukupolven busa remmiahtimella 8,8 barilla pur. suhde 7:1 , takasvingi on 2,3 metrii, takanakki 1550mm ja koskenkorvan hajuinen wunderbaum
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 28 2004,22:40) kirjoitti
    Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?

Vatsaus: Riittää se mulle. Enkä vikise tehosta. Toisessa uudehkossa pelissäni on 172hv ilman RamAiria ja vääntöäkin ihan tarpeeksi. Jaa mikäkö, no mitä väliä? Tylsä silti.

Ajelen mielummin Ducatilla. *
    Paskanjauhamisessakin jotain rajaa.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
    Lainaa (raider @ Helmi. 28 2004,22:54) kirjoitti

Paskanjauhamisessakin jotain rajaa.

Tää on p:n jauhantatopikki...

Ja kyllä ST4S:ssä on nyt 127hv takapyörällä, se ei ollut paskan jauhantaa..

Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..

Arvauksia?

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Italo on oikeessa...tää on paskanjauhanta osioon kuuluva juttu...
    Toisaalta on hauska seurata, miten joku provo saa aikaan säpinää...
    Mopoilu on kuitenkin hyvin henkilökohtainen juttu...yks tykkää tyttärestä ja toinen äiteestä.Sen takia en oikein ymmärrä, miks joku nousee puolustamaan jotain moottoripyörämerkkiä?
    Siis, kyllähän jokainen itse tietää, mistä tykkää...ja viis siitä mitä joku muu sanoo?
    Ja luin jo ton tunnustuksen provosta....
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 29 2004,09:17) kirjoitti
    Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..

Arvauksia?

No sehän on tietenkin se sun farmari sierra (tuning)
    Arlen who?

Otetaanko näin kevään kunniaksi kisa et kellä on se suurin ja mahtavin "nivusen jatke" Mullon siis ainaskii miljoona heppaa ja varppina parempi ku teillä muilla yhteensä... NII !!!
    Tiedä muusta mutta uusi cbr1000rr on hienoin pyörä mitä nähty on... Ducateissa on oma tyylinsä. arvostan sitä. Vielä kun saavat koneesta tehoa samalla lailla kuin japanilaiset kilpailijansa, saatan vakavasti harkita
    MC Kulkumulkut foreva! ;) www.kulkumulkut.tk
    Lainaa (Fabio T. @ Helmi. 21 2004,18:27) kirjoitti
    ..eli olen takaisn lomilata, joten sopii v..tuilla...hehehehe
    Voi voi, sitä se avohoito teettää, taas saa lapset ja vanhukset olla kylillä peloissaan...
    Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Helmi. 29 2004,09:46) kirjoitti
    Mopoilu on kuitenkin hyvin henkilökohtainen juttu...yks tykkää tyttärestä ja toinen äiteestä.Sen takia en oikein ymmärrä, miks joku nousee puolustamaan jotain moottoripyörämerkkiä?
    Siis, kyllähän jokainen itse tietää, mistä tykkää...ja viis siitä mitä joku muu sanoo?
    Juu, ite en taas ymmärrä miksi kuukaudesta toiseen nää riisimopoilijat tuntee pakottavaa tarvetta tulla avautumaan duce foorumiin kuinka heidän moponsa on paras.
    Ei kai nyt sentään usko omaan mopoon niin heikkoa ole että pitää sitä kokoajan muillekin toitottaa?

Ja kulkumulkku, ihan rehellinen toive... älä harkitse! Katuisit sitä vielä
    Pegaso IE
    Lainaa (900S.i.e @ Helmi. 29 2004,11:42) kirjoitti

Arvauksia?

Arvasit ihan riittävän oikeen vaikka se mondeo onkin

Lainaa (Italowestern @ Helmi. 29 2004,16:56) kirjoitti

Arvauksia?

Eiks kaikki voorttit oo sierroja
    Arlen who?
    Lainaa (Cobretti @ Helmi. 29 2004,16:49) kirjoitti
    Ja kulkumulkku, ihan rehellinen toive... älä harkitse! Katuisit sitä vielä *
    Toi on kyllä ihan totta!
    Arlen who?
    Jos ois rahnaa voishan sitä jaappanilaisesta ducatiin vaihtaa, on aika hienoja malleja Ja tietenkin viel v-2 konekin Triumph ois kyl toinen hieno vaihtoehto Ja eiköhän nois ducateissa ole tarpeeksi polleja mun ajeluun
    Maybe it was just a dream

Sometimes things ain´t what they seem

Better not fool with things you don´t understand
    Vain milleä ja jotain 7?? tukaattia pienesti pruuvanneena paha on mennä suuria totuuksia laukomaan japsi vastaan makaroonituote känästelyyn. Sen verran voin kyllä sanoa, että jonkin mitättömän syyhyn noi veekoneet jätti linkkarikuskinkin paatuneeseen rivisieluun... *
    Eipä noiden puuttuvien konien poissaoloa siltä tärinältä juur huomannut...

Paljon turhempi ja sitäkautta antoisampi vänkäämisen ahio ois nuo ulkonäkökohdat. Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...
    jokkebus@

Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisi...
    Lainaa (jokkebusa @ Helmi. 29 2004,18:30) kirjoitti
    Vain milleä ja jotain 7?? tukaattia pienesti pruuvanneena paha on mennä suuria totuuksia laukomaan japsi vastaan makaroonituote känästelyyn. Sen verran voin kyllä sanoa, että jonkin mitättömän syyhyn noi veekoneet jätti linkkarikuskinkin paatuneeseen rivisieluun... *
    Eipä noiden puuttuvien konien poissaoloa siltä tärinältä juur huomannut...

Paljon turhempi ja sitäkautta antoisampi vänkäämisen ahio ois nuo ulkonäkökohdat. Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...
    Kyllä Agustalla on (aina ollu) hienon näköisiä laitteita. Benellin Tornado on myöskin veikeän näkönen härpätin!
  30.  
    Lainaa (900S.i.e @ Helmi. 29 2004,17:24) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 29 2004,16:56) kirjoitti

Arvauksia?

Eiks kaikki voorttit oo sierroja
    SieSta VarMari.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen